Rarara wat gaat het worden ?

Home Forum Zeverhoekje Rarara wat gaat het worden ?

• Maker
    Discussie
  • [quote=”911-lover”:wtenxp50]En al een turbo of een S2 .
    Mijn zeer propere 944 2.5 (één van de laatste) heeft voor veel minder een half jaar te koop gestaan en welke reacties dat ik daarop al gekregen heb 😥
    Vanaf verleden week is ze weg naar een liefhebber[/quote]

proficiat!!
    wat is het nieuwe speeltje?? 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
    • Zo is het .
      Ik heb er al een dikke 200 gehad en daar wil ik het zeker niet bij laten 😈 😆 😆 😆

PS : De rode is vandaag glansrijk door de keuring gekomen en wordt woensdag afgehaald door de nieuwe eigenaar .
      Ik wilde er nog Vroemdag mee doen (als het weer het toelaat) .
      Helaas heb ik de kans niet gehad haar wat op te poetsen 😥

0

Ja ja, Koentje houdt van veranderingen heb ik de indruk 😉 (Behalve de Smurf, die mag blijven en dat is maar goed ook 🙂 )

0

Mijn rode 944 heeft al een andere eigenaar gevonden .
          Op Vroemdag (als het mooi weer is) zal ze er nog zijn en woensdag gaat ze weg .
          De bedoeling was zeker een andere P te hebben voor Vroemdag daar de 968CS niet meer op een circuit komt .
          Doch de keuze om een andere dagelijkse wagen te halen heeft gewonnen en die is er dan gekomen .
          In het voorjaar zal er wel weer een andere derde wagen komen

0

Dat is idd iets wat me opgevallen is .
            Oppassen geblazen en voor de zekerheid rijdt ik maar met de GPS aan
            Ze rijdt super . Ik heb er al een kleine 500km mee gereden .
            Wel vind ik ze behoorlijk zwaar op het stuur . Doet me denken aan de 951 . Servo olie is er voldoende in .
            Kan natuurlijk aan het kleinere stuur liggen

0
            Anoniem

Nice, in een kleur zoals we ze graag zien. Pas maar op met die amerikaanse teller hé, als je maar 100 rijdt doe je eigenlijk 160 😆

0

Ziet er proper uit. Proficiat ermee.

0

Zoeken hé Luke , zoeken en blijven zoeken .
                  Ik laat dat stuur er even instaan .
                  Het ligt niet slecht in de hand en een Budnik stuurtje is toch typisch Amerikaans .Past bij de wagen 😆
                  Alsik het origineel niet had vond ik het erger . Nu weet ik dat ik kan ruilen als ik wil
                  Het dash heeft de standaard scheurtjes, maar ik heb er een perfect bij gekregen .
                  Nu nog tijd vinden om het te plaatsen .
                  BTW , is een Belgische wagen geworden (import) met papieren , blanco keuring en carpas

0

[quote=”MRD-Porsche”:rlwjdvho]Zet maar snel het originele stuur terug Koen, is geen zicht zo 🙄
                    Verder nette auto[/quote]

mijn idee 😯
                    waar heb je ze weer vandaan gehaald ❓ ❗
                    ziet er erg goed uit

0

Zet maar snel het originele stuur terug Koen, is geen zicht zo 🙄

Verder nette auto

0

En eentje at night

0

Zoals beloofd , hier de fotootjes .

Volledig origineel op de zetels en het stuur na (origineel stuur is erbij)
                          Alles electrisch EN airco
                          Amerikaan geweest en net 80.000 echte op de teller

0

idd zeer mooi .
                            Zo’n S2 Cabrio is natuurlijk af , maar boven mijn budget dat ik als derde wagen wil uitgeven .
                            Daarbij zijn ze weer moeilijk te verkopen , juist vanwege de hogere prijs .
                            Ik weet er een paar al jaren staan bij de verkopers.
                            Om 15u ga ik ze halen .
                            De fotootjes zullen pas voor morgen zijn na een poetsbeurt.
                            Vanavond moeten we nog op bezoek dus voor vandaag zal het niks worden.

0

Zoals ééntje uit mijn berg foto’s (was in 1997 denk ik) 😉

0

Nog één nachtje slapen 😆 😆 😆

0

aha rood = mooi, ben ongeduldig om haar te zien 🙂

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.