Rarara wat gaat het worden ?

Home Forum Zeverhoekje Rarara wat gaat het worden ?

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

[quote=”911-lover”:wtenxp50]En al een turbo of een S2 .
      Mijn zeer propere 944 2.5 (één van de laatste) heeft voor veel minder een half jaar te koop gestaan en welke reacties dat ik daarop al gekregen heb 😥
      Vanaf verleden week is ze weg naar een liefhebber[/quote]

proficiat!!
      wat is het nieuwe speeltje?? 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
      • Zo is het .
        Ik heb er al een dikke 200 gehad en daar wil ik het zeker niet bij laten 😈 😆 😆 😆

PS : De rode is vandaag glansrijk door de keuring gekomen en wordt woensdag afgehaald door de nieuwe eigenaar .
        Ik wilde er nog Vroemdag mee doen (als het weer het toelaat) .
        Helaas heb ik de kans niet gehad haar wat op te poetsen 😥

Ja ja, Koentje houdt van veranderingen heb ik de indruk 😉 (Behalve de Smurf, die mag blijven en dat is maar goed ook 🙂 )

Mijn rode 944 heeft al een andere eigenaar gevonden .
            Op Vroemdag (als het mooi weer is) zal ze er nog zijn en woensdag gaat ze weg .
            De bedoeling was zeker een andere P te hebben voor Vroemdag daar de 968CS niet meer op een circuit komt .
            Doch de keuze om een andere dagelijkse wagen te halen heeft gewonnen en die is er dan gekomen .
            In het voorjaar zal er wel weer een andere derde wagen komen

Dat is idd iets wat me opgevallen is .
              Oppassen geblazen en voor de zekerheid rijdt ik maar met de GPS aan
              Ze rijdt super . Ik heb er al een kleine 500km mee gereden .
              Wel vind ik ze behoorlijk zwaar op het stuur . Doet me denken aan de 951 . Servo olie is er voldoende in .
              Kan natuurlijk aan het kleinere stuur liggen

Anoniem

Nice, in een kleur zoals we ze graag zien. Pas maar op met die amerikaanse teller hé, als je maar 100 rijdt doe je eigenlijk 160 😆

Ziet er proper uit. Proficiat ermee.

Zoeken hé Luke , zoeken en blijven zoeken .
                    Ik laat dat stuur er even instaan .
                    Het ligt niet slecht in de hand en een Budnik stuurtje is toch typisch Amerikaans .Past bij de wagen 😆
                    Alsik het origineel niet had vond ik het erger . Nu weet ik dat ik kan ruilen als ik wil
                    Het dash heeft de standaard scheurtjes, maar ik heb er een perfect bij gekregen .
                    Nu nog tijd vinden om het te plaatsen .
                    BTW , is een Belgische wagen geworden (import) met papieren , blanco keuring en carpas

[quote=”MRD-Porsche”:rlwjdvho]Zet maar snel het originele stuur terug Koen, is geen zicht zo 🙄
                      Verder nette auto[/quote]

mijn idee 😯
                      waar heb je ze weer vandaan gehaald ❓ ❗
                      ziet er erg goed uit

Zet maar snel het originele stuur terug Koen, is geen zicht zo 🙄

Verder nette auto

En eentje at night

Zoals beloofd , hier de fotootjes .

Volledig origineel op de zetels en het stuur na (origineel stuur is erbij)
                            Alles electrisch EN airco
                            Amerikaan geweest en net 80.000 echte op de teller

idd zeer mooi .
                              Zo’n S2 Cabrio is natuurlijk af , maar boven mijn budget dat ik als derde wagen wil uitgeven .
                              Daarbij zijn ze weer moeilijk te verkopen , juist vanwege de hogere prijs .
                              Ik weet er een paar al jaren staan bij de verkopers.
                              Om 15u ga ik ze halen .
                              De fotootjes zullen pas voor morgen zijn na een poetsbeurt.
                              Vanavond moeten we nog op bezoek dus voor vandaag zal het niks worden.

Zoals ééntje uit mijn berg foto’s (was in 1997 denk ik) 😉

Nog één nachtje slapen 😆 😆 😆

aha rood = mooi, ben ongeduldig om haar te zien 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.