Rarara wat gaat het worden ?

Home Forum Zeverhoekje Rarara wat gaat het worden ?

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

[quote=”911-lover”:wtenxp50]En al een turbo of een S2 .
      Mijn zeer propere 944 2.5 (één van de laatste) heeft voor veel minder een half jaar te koop gestaan en welke reacties dat ik daarop al gekregen heb 😥
      Vanaf verleden week is ze weg naar een liefhebber[/quote]

proficiat!!
      wat is het nieuwe speeltje?? 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
      • Koen,

de S2 cabrio gekocht ? vertel het eens man 😆

Zo is het .
          Dat is idd een rotte ketel .
          Een 914 komt er nog , maar een echte goede vinden is al een zeldzaamheid .
          En na het lezen van de nieuwste “Porsche Fahrer” kan ik zeggen dat ik een duivelse schrik heb gekregen om ooit een 914 aan te schaffen .
          Er is een special over de 914 , aankoopadvies en de gekende gebreken 😯
          Ik vrees dat het bij een droom zal blijven want een goede (echte goede dus) 914 kost volgens hun kapitalen . De goedkopere gaan je allemaal meer kosten op het einde van de rit om deze enigzins in orde te maken .
          Daarbij , dit is nog niet mijn laatste wagen die ik koop (dat zit in het beestje) en binnen een paar maandjes mag ze waarschijnlijk weer plaats ruimen voor iets anders .

Seta , de kleur is rood .
          Als ik ze heb en naar mijn zin gefatsoeneerd heb zal ik fotootjes maken en posten

Zo rot als kees en de motor draait niet, zo simpel patje 😉

ik dacht dat je eens een 914 wilde ❓

al gaan zien naar die 914/6 dat te koop staat op kapaza voor [size=150:2ptu0bnf]5000[/size] euro ❓

moet echt wel iets mis mee zijn, want staat al lang te koop, 5000 euro voor een 6-cilinder is bijna verniet……
              en hij geraakt er blijkbaar niet vanaf……. ❓ ❓

Mooi Koen, je garage kan niet zonder blijkbaar 😉
                En welke kleur deze keer? 🙂

Na nog een andere wagen die net de avond voor ik hem ging halen verkocht was heb ik dan toch uiteindelijk vandaag een opvolger van de witte schim gevonden .
                  Jawel, maar terug (tijdelijk dan) een 944De garage stond toch echt leeg wat geen zicht was . Zaterdag gaan we ze halen

Net als aan een sponsor natuurlijk 😆 😆 😆

[quote=”911-lover”:1vxy8s62]No problem 😉
                      Ik heb een paar anderen (al even) ook op het oog. Andere merken maar nog geen concrete antwoorden gekregen op mijn vragen .
                      De zoektocht blijft verder gaan .
                      Het zal of een sportievere wagen worden of een leuke oldtimer
                      Of een combinatie van de twee natuurlijk 😆 😆 😆 [/quote]

Ook al gedacht aan een Renault Alpine A310,Koen ?

En dat is nu weer net een wagen die ik nooit zou willen hebben.
                        Er zijn maar een paar Ami’s die op het “nog te komen” lijstje staan

Pontiac Trans Am:

Hello Michael, woooww, woooow 8)

964 kopen koen? 😉

No problem 😉
                              Ik heb een paar anderen (al even) ook op het oog. Andere merken maar nog geen concrete antwoorden gekregen op mijn vragen .
                              De zoektocht blijft verder gaan .
                              Het zal of een sportievere wagen worden of een leuke oldtimer
                              Of een combinatie van de twee natuurlijk 😆 😆 😆

Oei , rare situatie.

De reden dat ik via het forum reageerde op je pm is dat het voor anderen niet meer te raden zou zijn. Ik had de wagen reeds opgenoemd en dus zouden anderen dan denken dat het deze niet is omdat je er niet op reageerde.

De Fiero wordt het dus niet .
                                  Net telefonisch contact gehad met de verkoper en de wagen blijkt ineens verkocht te zijn .
                                  Dan maar kijken naar iets anders hé .
                                  Dus de titel blijft nog steeds . RARA wat wordt het 😆 😆 😆
                                  Want de garage staat te leeg 😈

Met die post van Denis is het voor de anderen dus duidelijk en zal ik opklaring geven .
                                    Ja het is een Pontiac Fiero en ik vind dit een zeer leuke wagen die helaas door de bouwpakket firma’s een imho verkeerde naam heeft gekregen . De DeLorean vinden de meesten wel een leuke auto en de Fiero niet terwijl het rechtstreekse familie is . De Fiero komt uit DeLoreans handen .
                                    Het is een lichtere sportwagen (met idd wel wat weinig PK’s maar dat is typisch Amerikaans) met een fyberglass body en een centrale motor . In mijn geval een 2.8 V6 . De wagen is in uitzonderlijk goede staat en heeft een (wat zeldzaam is voor deze wagens) een lederen interieur . Het is een rasecht tweezitter en is naar mijn mening een soortgelijke van een 914 die er nog gaat komen maar wat later . De Fiero is de GT uitvoering en buiten de velgen in originele staat .
                                    Er is ineens echter geen zekerheid over de koop.
                                    Ineens kreeg ik en mail van de verkoper na onze afspraak en tweede mail om het tijdstip van afhaling door te geven dat hij geen wagens reserveerde . Wij kunnen helaas pas volgende week woensdag rijden .
                                    Dat begrijp ik natuurlijk wel , maar deze middag was zijn advertentie ineens gewijzigd en staat de wagen wel gereserveerd .
                                    Op de derde mail van mij of dat “gereserveerd” nu op ons slaat of niet heb ik nog geen antwoord gehad .
                                    Ofwel reserveer je wel ofwel niet , maar eerst zeggen dat je niet reserveert en een halve dag later dat net wel doet komt mij een beetje raar over .
                                    Ter info , de wagen staat bij een handelaar dus geen privé persoon

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.