rare dingen

• Maker
    Discussie
  • hey mannen
    vorige week in zolder tijdens mn vrij rijden een klein waterlekske gehad door een spanring die wat gelost was.snel opgelost door wat aan tedraaien.
    maar nu komt het,sta daar met motorkap open en komt iemand bij me staan die wat begint te kletsen met mij over mn 944turbo,na een tijdje zegt ie”is eigenlijk een alfa romeo motor dat er inligt” 😯 😯 😯
    heb er ni op ingegaan
    meestal zeggen ze da het ne audi motor is maar nu ist al ene van alfa
    RARE DINGEN

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • als het van dat pintje kwam, was het maar goed dat hij ook geen dieptevrees had, want als ge zo diep in het glas gekeken hebt…

@ etieke misschien is proberen met een minder grote portefeille op stap tegaan 😀
        da zeg ik ook tegen mijn vrouw als ze weer eens haar handtas
        zo groot als een sporttas vervloekt opzoek naar een euro voor
        de winkelkar 😆

@porschky
        ale da was ook gene einstein

die jongen had waarschijnlijk e pintje teveel op,kan je hem
        ni kwalijk nemen he 😆
        ze kunne ni allemaal even slim zijn en evenveel smaak hebben e
        anders zou er niks anders dan porsche op de baan rijden 😉

heb ook dieptevrees
          vooral als ik in mijn portefeille kijk en diep moet zoeken 😆 😆 😆

niet Porsche-gerelateerd, maar toch te mooi qua ‘wijsheid’ om te laten liggen…

Toen ik nog portier was, stond ik op een avond te praten met één van de lokale klanten, een brave jongen… maar niet bepaald het grootste licht… om het nog zacht uit te drukken. En ik vertel hem dat ik hoogtevrees heb… Waarop hij zegt: “ach, mijn baas heeft nog iets veel erger, die heeft ‘dieptevrees’! ” “Dat ken ik niet echt”, zeg ik, “wat wil dat dan concreet zeggen?” “Welnu, als we bvb in een dakgoot moeten werken, en hij kijkt naar beneden, en het is zeer diep, dan wordt hij bang”…

Ik zweer u, ik doe wekelijks IQ-testingen bij patiënten, en verschiet dan ook niet snel meer, maar sommigen… kunnen je toch nog best eens doen opkijken… 😉

ge vraagt u toch af waar ze het allemaal halen e 😕
              weer is een bewijs da velen van mening zijn da wanneer het geen 911 geen echte p is en meteen de gekste dingen bijverzinnen.
              gelukkig weten wij hier opt forum beter 😉 🙂
              iemand zelf ook al dergelijke dingen gehoord of meegemaakt?
              tis de moment om ze te delen e 😀

was waarschijnlijk omdat hij dat water er zag uitlopen… 😉

Een echte kenner dus 😆 😆 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.