Re: 911 Turbo

Home Forum Porsche Talk Re: 911 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebbers,

Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen. Wat een verhalen lees ik hier allemaal over pso bvba.
    Verrast ben ik niet echt. Ik heb meneer Tilkin gedurende enkele jaren zeer goed gekend, dat dacht ik toch. Niks bleek minder waar. Hij leek me altijd een speciaal, vlot van babbel en charmant persoon. Later bleken zijn mooi e praatjes enkel leugens en bedrog. Vandaar dat deze zaak mij niet echt verbaasd.
    Ik hoop van harte dat alle gedupeerden geholpen worden, en krijgen waar ze recht op hebben!
    groetjes

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik dacht dat Jeroen Tilkin reeds geruime tijd uit de zaak PSO was toen dit gebeurde ?
      Ik weet uit persoonlijke ervaring dat hij achteraf door het parket enkele malen als getuige en zelfs adviseur gevraagd werd om bepaalde mensen hun onderdelen terug bij hun gedemonteerde wagen te brengen… Steven daarentegen heeft geruime tijd in voorarrest gezeten, ik vraag me eigenlijk af waarom deze hele zaak zo lang aansleept? dat is toch enkel ergerlijk voor de gedupeerden, waarvan er een aardig aantal op dit forum zitten…

Ik hoop van harte dat er voor jullie snel een rechtzaak komt!
        Ook zou ik regelmatig eens navraag doen bij de gerechterlijke politie van Tongeren.

En denk eraan: een vos verleerd zijn streken niet! Of gebruikt er andere mensen voor!

groetjes

Tja JP , komt met de leeftijd hé :engeltje:

Neen, of ben ik dat vergeten? Alzheimdinges???

Ja mijn rode 964 staat hier te blinken in de garage 😳 ruzie ,Ik dacht dat je dat wist RS!

Jij ook Hendrick? Erg!

Welkom Jelle007 op dit forum,Ik ben een gedupeerde van PSO ,mijn 964 staat al 3.5 jaar te wachten op een rechtzaak om vrij te komen . 😥 Tot nu toe nog niets gehoord 🙄 .

BTW , welkom hier , en stel je misschien eens even netjes voor in het daarvoor bestemde rubriekje ?

Tilkin , zwijg me stil van Tilkin .
                      Hij heeft maar één goed ding gedaan .
                      Gezorgd dat ik mijn 968CS gekocht heb ipv zijn 930 😈

ach, weet je: bij de ‘PCL-R’, de test om psychopathie bij iemand te meten, is één van de 20 kenmerken waarnaar bevraagd dient te worden: “gladde charmante persoonlijkheid met vlotte praatjes”… dus zo verwonderlijk is het allemaal niet zeker? 😐

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.