Re: Aerokit cup voor m’n 4S of…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: Aerokit cup voor m’n 4S of…

• Maker
    Discussie
  • Als het nu een zeldzaam model was in perfecte staat, etc…. zou ik eerder zeggen zo origineel mogelijk maar in dit geval met een mooie 997, waarom niet, gewoon doen…. vooral als je het netjes doet. Individualisering van een Porsche is al zo oud als de Porsche zelf… je hebt er altijd die voor origineel gaan maar ook vele die het schitterend vinden…. Het is je eigen auto en je moet je er zelf lekker bij voelen. Je koopt of bouwt hem niet voor de buren…. Er zijn ondertussen ook heel wat tuners die hier pakketten voor kunnen aanbieden.

grts,

rob

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Hallo JP, smaken verschillen natuurlijk maar ik zou er geen wanabee GT3 van maken, vindt Uwe P in zijn huidige jasje een zeer mooie P. 8) 8) 8)
      Een nieuw velgje eronder zou ik zeker overwegen, maar zeker geen spoiler of dergelijke, ‘Less is More’ hé!!!

ps: En anders omwisselen voor ne Turbo hé, goed alternatief voor ne GT3 vind ik. 8) 8) 8)

Anoniem

Klopt!
        Een subtiele verlaging met behoud van rijcomfort/PASM is zeer moeilijk te vinden, blijkt nu!
        De S/4S is 1 cm lager dan de 2/4, met nog 1à 1.5 cm moet het te doen zijn (denk aan mijne rug), maar krijg momenteel nergens positief antwoord 😕

[quote=”reys”:23orx5bw]Deze uitvoering vind ik kunnen, en toch weer niet…iets er over misschien?

[/quote]
          Wat deze auto weer tot deze auto maakt zijn de velgen én de verlaging. Zet dezelfde auto op standaard velgen en standaardhoogte en je hebt een gewone P met een lelijke spoiler erop. 💡 😳 😉

[quote=”reys”:3ca6hkpr]Dan stel ik een ruil voor 😈 [/quote]

Keep on dreaming :mrgreen:

Anoniem

Dan stel ik een ruil voor 😈

Hey JP, wellicht weet je ‘t wel, maar Daggie heeft een zilveren 2S met aerokit en met zwarte GT3velgen : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40161

Als je dit graag ziet : DOEN ! Behoud de originele stukken, kan je later evt terug laten ombouwen (zal wellicht makkelijker verkopen zonder aerokit).

Hopelijk tot binnen enkele weken, wanneer ik je iets te tonen heb 😉

Anoniem

Wat dat stuurvelleken betreft dat mag je mij toesturen, de Techart velgen natuurlijk ook, zie maar wat het best lukt 😆

Deze uitvoering vind ik kunnen, en toch weer niet…iets er over misschien?

Françorchamps op zaterdag, jammer.
                  Even terzijde, Uw avatar is dat om mij te plagen? ( 😆 )

PT

Awel JP, als je die 20″ Techart velgjes eronder hebt liggen in combinatie met een beperkte verlaging krijg je van mij zo’n super zacht schapevelleke kado om het zitcomfort een beetje aangenamer te maken, (inclusief passende stuurbekleding 😉 ) :mrgreen: 😆 :mrgreen:

Nee ff serieus, een andere velg doet wonderen, al vind ik de huidige zeer stijlvol.

Moest ik momenteel kunnen kiezen zou ik voor de Techarts, Mesh of Antera gaan :

➡ Off Topic : Wij zijn zondag 18 april in Francorchamps.
                    Misschien tot binnenkort !
                    Groeten,

Anoniem

Nog eens door geborduurd op die velgen en verlaging en specifiek wat het rijcomfort betreft.
                      Het rijcomfort met 19″ + verlaging of de combinatie 20″ + een beperkte verlaging staat volgens ingewijden gelijk met de PASM-sportstand, dus in mijn geval,weeral geen optie 😥
                      Dacht dan aan zo iets, opties toch iets beter of niet? 19″ GT3+ spacers min 7 mm (vergeten te vermelden – in combo met de aerokit natuurlijk)

Aerokit zou ik niet doen…die Techart velgen zijn idd wel af en geven een heel andere look.

Anoniem

@ Mushroom, idd was mij nog niet opgevallen! zou het ook niet een beetje aan de foto kunnen liggen?
                          Altijd al een fan geweest van 20″ Techart velgjes!
                          Had ik die rugklachten niet dan staken die er al lang op 👿 Het is wel een redelijk verschil kwa comfort tov 19″

En toch vind ik een gepolierd randje vetter :

:mrgreen:

Uw foto is HET ❗ De dag dat ik voor een 997 ga rij ik direct naar Duitsland voor TECHART velgen. Op een 997 staan die perfect.
                              Link met paar mooie foto’s : http://www.king-of-wheels.de/gallery/au … rsche.html

Nog eens de foto’s bovenaan bekeken …
                                Het verschil in hoogte tussen die van jou en die met de kit erop is ook duidelijk zichtbaar hoor, dus als je alleen die kit er gaat opzetten en ‘m niet verlagen gaat dat echt niet mooi zijn.
                                Voor mij persoonlijk heeft een P genoeg aan een verlaging en een schoon wiel erop, de rest is overkill. 😳
                                Voor mij persoonlijk heeft een schoon wiel een gepolierd randje. :mrgreen:

Anoniem

Dag P! Yep andere velgen…20″ denk daar al 2 jaar aan, maar idd niet bevorderlijk voor het comfort …rug 😥
                                  Was en nog steeds verlieft op deze

Gelijk heb je betreffende de spoiler. Is ook niet 100% mijn goesting maar hoort er wel bij , nu als het doorgaat zou ik de “oude” bumper en ‘t deksel bijhouden. En mocht de kit tegenvallen er terug opzetten. Is dan wel een dure vergissing!
                                  Weet je, sommigen vinden de aerokit enkel een surrogaat van de echte GT3 (is voor een klein stuk ook wel zo) doch is serieus verschillend en een off optie.
                                  Een kit van bijvoorbeeld Techart vinden ze dan weer super 😕
                                  Nu is de wagen naar mijn goesting ietsje te braaf, straks misschien ietsje te stout? Blijft toch een beetje een compensatie voor de echte “3” 😥

Off topic, Françorchamps? wanneer?”

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.