Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

• Maker
    Discussie
  • Proficiat en veel :driver: gewenst

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
    • Een dikke proficiat William .
      Vette kar

welke vrouw wil nu in een kooi opgesloten worden door een man hé Funny ? 😉

@zwarte pijl ,soms moeten wij de kerk in het midden houden he . 😉
          Wat betreft een gt3 met of zonder rolkooi ,geen enkel verschil wat betreft de rijeigenschappen .
          Hier heb ook ik de kerk in het midden gehouden ,mijn vriendin zag liever een wagen zonder rolkooi , ze vond dat te opzichtig ,het compromis was dat er wel een gt3 mocht komen 😉 .

zou dit wel willen ja,maar vrouwke moet dit wel zien zitten,ze wil
            nog beetje comfort,ik wil dat gezaag niet van “die wagen loopt hard” ruzie
            wij kopen wagen voor ons twee,we moeten allebei er ten volle van kunnen genieten :driver:

ik ben hier ook wat aan het bijlezen over de GT3 😉

de clubsport kan me zeker ook wel bekoren maar is er een verschil qua rijeigenschappen met de touring?

Enne Porschky wanneer mogen we jou proficiat wensen met je gt3 ❓ 😉

nice!! MKI is inderdaad mooier! 😀

[quote=”jokke_vlo” post=98020]Mooie machine en met volle kooi !!! Schitterend. Het loopt hier stilaan vol met GT3’s :)[/quote]

Hoe meer hoe beter zou ik zeggen :lekker:

Mooie machine en met volle kooi !!! Schitterend. Het loopt hier stilaan vol met GT3’s 🙂

Wim

Proficiat William, en veel plezier met en van de GT3. 8)

Een volledige rolkooi kan en mag als ze standaard is ingebouwd .
                          Je kan er dan zo mee door de keuring geraken .
                          Een volledige rolkooi is eigenlijk het echte clubsport pakket .Uit praktische overwegingen laat bijna iedereen het voorste deel van de rolkooi weg .

Proficiat! :respect2:

En een klein vraagske: blijkbaar heeft die GT3 een kooi tot vooraan (standaard is toch enkel achter de voorzetels, niet ?)

Hoe geraakt die door de keuring ?

Anoniem

Nogmaals bedankt allen.
                              Inderdaad al verslaafd aan de GT3 😀
                              Wat de koppeling betreft, gaat veel lichter dan die van de 1986 turbo 😀
                              Is dus goed te doen in bvb file, enkel het zeer traag bollen in 1ste is niet zo aangenaam. 😀

Proficiat met je nieuwe verslaving :first:
                                Zeer mooie wagen

Zwarte pijl wat lees ik , begin je ook te vallen voor een gt3 handgeschakeld ?
                                  Neem maar eens contact op met William , na 5 uren in een gt3 is hij al verslaafd .Van welke drug kan je dat ooit hebben . 😥 😥 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.