Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

• Maker
    Discussie
  • Proficiat en veel :driver: gewenst

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • Proficiat william! Veel plezier ermee! :driver:

Magnifiek, proficiat!

Rijplezier² :driver:

PT

Van harte William !! Geniet ervan. :respekt: :first:

Nice William :first:

[quote=”vawilliam2003″ post=97941][quote=”SidewindR” post=97938]Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker: [/quote]

Ben niet ingeschreven 😳 [/quote]

Ik heb deze week al twee uitzonderingen gemaakt … mede omdat er op Spa-F’champs wat flyers achter ruitenwissers zijn geplaatst 😉

Als je vandaag je inschrijving nog in orde maakt kan/mag je zeker nog wel mee :driver:

Mooi,proficiat :applaus: :applaus: :applaus: , moet mij hier seffens ook ne GT3 kopen als ik nog op dit wil komen. 😛 😛 😛

Anoniem

Zal er toch maar een kleintje extra ingooien voor de keuring.
                  De grote is immers nog de originele en dus vervallen.

Knappe machine!
                    En als ze op de keuring naar je brandblusser vragen, hoef je niet in de kofferruimte te gaan zoeken :mrgreen:
                    Veel fun ermee – proficiat!

Nice & proficiat!

Anoniem

[quote=”SidewindR” post=97938]Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker:[/quote]

Ben niet ingeschreven 😳
                        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Gt3/VWKarmann027.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Gt3/VWKarmann031.jpg[/IMG]
                        Betere foto’s volgen.
                        Nu geen tijd meer, sebiet gaan BBQ’en 😀

Bij vlotte rijstijl zit ik (met “maar” een gewone) tussen 13 en 14,5 liter op 100 km. hoor ! 👿

Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker:

proficiat met de aankoop :respect2: , ben beniewd naar de foto’s

zeer goede smaak heb je,proficiat :applaus:

Proficiat :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.