Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

• Maker
    Discussie
  • Proficiat en veel :driver: gewenst

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • Proficiat william! Veel plezier ermee! :driver:

0

Magnifiek, proficiat!

Rijplezier² :driver:

0
        PT

Van harte William !! Geniet ervan. :respekt: :first:

0

Nice William :first:

0

[quote=”vawilliam2003″ post=97941][quote=”SidewindR” post=97938]Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker: [/quote]

Ben niet ingeschreven 😳 [/quote]

Ik heb deze week al twee uitzonderingen gemaakt … mede omdat er op Spa-F’champs wat flyers achter ruitenwissers zijn geplaatst 😉

Als je vandaag je inschrijving nog in orde maakt kan/mag je zeker nog wel mee :driver:

0

Mooi,proficiat :applaus: :applaus: :applaus: , moet mij hier seffens ook ne GT3 kopen als ik nog op dit wil komen. 😛 😛 😛

0
                Anoniem

Zal er toch maar een kleintje extra ingooien voor de keuring.
                  De grote is immers nog de originele en dus vervallen.

0

Knappe machine!
                    En als ze op de keuring naar je brandblusser vragen, hoef je niet in de kofferruimte te gaan zoeken :mrgreen:
                    Veel fun ermee – proficiat!

0

Nice & proficiat!

0
                      Anoniem

[quote=”SidewindR” post=97938]Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker:[/quote]

Ben niet ingeschreven 😳
                        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Gt3/VWKarmann027.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Gt3/VWKarmann031.jpg[/IMG]
                        Betere foto’s volgen.
                        Nu geen tijd meer, sebiet gaan BBQ’en 😀

0

Bij vlotte rijstijl zit ik (met “maar” een gewone) tussen 13 en 14,5 liter op 100 km. hoor ! 👿

0

Super!! :respect2:

Kom je net als vorig jaar naar de Tunnelchallenge? :driver: :lekker:

0

proficiat met de aankoop :respect2: , ben beniewd naar de foto’s

0

zeer goede smaak heb je,proficiat :applaus:

0

Proficiat :first:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.