Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Re: Alweer een 996 GT3 extra op ons forum

• Maker
    Discussie
  • Proficiat en veel :driver: gewenst

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
    • :applaus: Dikke proficiat met de GT3 :first:

Proficiat met de aankoop. :applaus: Met een GT3 zit je altijd goed.
        Dat ze verschrikkelijk snel zijn weet iedereen.
        Ikzelf had schrik ivm het comfort van de wagen. Maar een rit van 250 km terug van Francorchamps deze weekend bewees het omgekeerde.
        Geniet ervan!

Anoniem

Ik heb inderdaad een MKI gekocht.
          Vind die spoiler zoveel mooier dan die van de MKII.
          Zal straks foto’s maken en plaatsen.

Gefeliciteerd!
            Weet er ook nog een te staan (MK1 in het zilvergrijs) en droom er vaker van…
            Hij is nog even onbereikbaar maar het dromen is ook lekker.
            Dat verbruik had ik niet verwacht, maar dat zal met sportief rijden wel een stuk hoger zijn.
            Veel plezier met deze prachtige rijderswagen en hou hem heel :applaus:

Ik denk ook Mk1 ,de verste auto op de foto .
              Wat wel opvalt de meeste 996 gt3 ‘s en zelf de 996 4S’en zijn in het zilver grijs ,waaronder ik me zelf moet rekenen .Was toen blijkbaar “hip” .

proficiat met de aanwinst :drink:

Ik gok op de MK1 :relaxman:

:first: Proficiat William! En welke van de 2 is het? MKI of MKII ?

Gefeliciteerd met deze prachtkar. Ik kan je uit ervaring zeggen dat de GT3 verhoudings gewijs heel netjes met de brandstof omspringt. Dat is als je niet op het circuit zit 😛

Heel veel plezier gewenst met dit icoon van Porsche. :applaus:

En stiekum zit ik alweer aan een GT3 meeting te denken. ( we hebben er al eens een mooi aantal in mijn tuin gehad enkele jaren terug) Dat moet zo stilletjes aan maar weer eens georganiseerd worden. Kan mooi samen met het .BE en Porchevrienden forum :first:

Proficiat William, veel geluk er mee, en vooral veel rijplezier ! :driver:

Proficiat William en vooral veel succes ermee!
                          grtjs

proficiat Wiliam,goede keuze gemaakt !!
                            hopelijk meer geluk hé :driver: :first:

Nu zie ik het Mush ,die zilverkleurige 😉 😉
                              William welkom op het Gt3 forum 😳 ik bedoel het Porscheforum.be . 😉

Ja, die zilverkleurige! :sarcastisch :mrgreen:

1 van deze 2 ❓

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.