Re: Antwerp classic 2&3 Maart 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Re: Antwerp classic 2&3 Maart 2012

• Maker
    Discussie
  • wij gaan zondag :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • Bruno was er blijkbaar ook zondag

De mensen die het Antwerp Classic Salon vorig weekend gemist hebben, kunnen op Liebe zu Ihm toch de Porsches die er stonden bewonderen

Edit by Mod : Samengevoegd bij een bestaand draadje . We begrijpen dat je je site steeds wil promoten door hier mooie foto’s neer te zetten , maar aub niet steeds een nieuw draadje openen , maar plaatsen in een al bestaande. Dank u bij voorbaat

Heb er ook wat plaatjes geschoten (wel enkel op en rond de parking)

helemaal gemist, was op ski vakantie (met dank aan mijn baas :mrgreen: :mrgreen: )

Anoniem

[quote=”snoer 964″ post=92332]
              @Vawilliam2003 how sorry ik dacht dat het de uwe was ,zelfde kleur (ongeveer)
              maar ik heb uw 911 nog niet in RL gezien natuurlijk .Ik vond al dat hij zo vuil stond ,gezien je de dag ervoor schreef dat hij stond te blinken .Maar ja zo mooi weer was het ook niet natuurlijk .gr.[/quote]

Geen probleem, je zal mij nog wel eens een keertje tegen komen IRL.
              1 April misschien.

Anoniem

[quote=”911-lover” post=92324][quote=”vawilliam2003″]
                Wat het trekken betreft ik dacht eerst dat jij niet doorduwde :D[/quote]

Ik trok ook niet volledig door William .
                Kunnen we eens een ander keertje doen .
                Maar ik ontken niet dat ik gas gaf , waar het grote gros bij achterblijft .
                Ik was verwonderd dat je goed volgde
                [/quote]

Ja mijn dieseltje word dikwijls onderschat :happy: 350 PK en 700 Nm

@Vincent 928: volgend jaar moeten we een afdak vragen, of een party-tent verdelen over de twee koffers :drink:
                  Alleen nog zien dat je uitgeslapen raakt dan :sleep:

Had verwacht dat de TACB er ging staan, kon ik een eerste keer kennis maken, maar dat bleek niet het geval…

@ snoer964 Ik was daar met mijn BMW, niet met de Porsche, vandaar dat ik geen forum lanyard bij mij had :oops:[/quote]

@Vawilliam2003 how sorry ik dacht dat het de uwe was ,zelfde kleur (ongeveer)
                    maar ik heb uw 911 nog niet in RL gezien natuurlijk .Ik vond al dat hij zo vuil stond ,gezien je de dag ervoor schreef dat hij stond te blinken .Maar ja zo mooi weer was het ook niet natuurlijk .gr.

[quote=”vawilliam2003″]
                      Wat het trekken betreft ik dacht eerst dat jij niet doorduwde :D[/quote]

Ik trok ook niet volledig door William .
                      Kunnen we eens een ander keertje doen .
                      Maar ik ontken niet dat ik gas gaf , waar het grote gros bij achterblijft .
                      Ik was verwonderd dat je goed volgde
                      Het was echter maar een erg kort stukje daar eens op de snelweg ik me braafjes houdt .
                      Ik heb mijn rijbewijs nodig om te kunnen werken en mijn zoon te halen :engeltje:

En zoals William zegt , als Koen ergens heen gaat , zijn er steeds veel fotootjes 😆
                      Maar het is leuk dat iedereen hier dat apprecieert . THX :respect2:

bedankt voor de foto’s Koen :first:

@ Igordiver: jammer van het weer, anders kon mijn 928 er ook nog naast gaan staan.

alhoewel, als ik net de ganse nacht gewerkt heb laat ik me liever rijden (ik was al 24 uur op toen we vertrokken), veiliger voor iedereen.

Anoniem

@wim vraagprijs niet gevraagd. Over de kleur heb ik al veel gezien, blijkt verschillend te zijn afhankelijk van bouwjaar. Het blauw op de mijne begin ik echter steeds mooier te vinden.

@ snoer964 Ik was daar met mijn BMW, niet met de Porsche, vandaar dat ik geen forum lanyard bij mij had 😳

ik was op dezelfde stand(waar die turbo stond) die carrera 3.0(’76) aan het bewonderen maar vroeg me ook al af of dat een originele kleur was.

heb hier weer iets bijgeleerd dus over die “restorateur” 🙄

Wim

[quote=”vawilliam2003″ post=92234]@Wim misschien had ik dan toch even verder moeten kijken naar die turbo.
                                Ik vroeg mij in eerste instantie af of dat misschien de originele kleur was van mijn Porsche (Irisblau)[/quote]

Zat zijn vraagprijs nog steeds rond de €45000,= ❓

Iris blau is ongeveer de kleur die je nu hebt William, maar denk iets donkerder. 💡

mijn wagen staat ook tussen de foto’s van Koen 😳 , maar heb niemand van het forum binnen gezien 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.