Re: Antwerp classic 2&3 Maart 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Re: Antwerp classic 2&3 Maart 2012

• Maker
    Discussie
  • wij gaan zondag :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • @ vanwilliam 2003 Ik heb je wagen ook zien staan op de parking ,Binnen maar 2 bekenden tegen gekomen 😆 Niet tegenstaande leuke beurs .

Anoniem

Als Koen ergens naartoe gaat zijn er gegarandeerd veel foto’s :applaus:
        Ik heb mijn fototoestel zelfs niet meegenomen, dacht Koen neemt er genoeg 😀

@Wim
        misschien had ik dan toch even verder moeten kijken naar die turbo.
        Ik vroeg mij in eerste instantie af of dat misschien de originele kleur was van mijn Porsche (Irisblau)

Anoniem

Bedankt voor de foto’s Koen.

Leuke foto’s.
            Langs deze weg ben ik ook op zoek naar de collega 928 van op je foto nr.8. Ikzelf ben de eigenaar van de linkse 928(links op de foto bedoel ik dus). Toevallig kreeg ik die plaats toegewezen bij aankomst. Heb uiteraard ook een foto genomen 😎

Attachments:
            • foto.JPG
            Wim

[quote=”vawilliam2003″ post=92213]Heeft hij meer te verbergen Wim?[/quote]

Ben die auto al meer tegen gekomen op beurzen, en ook eens een praatje gemaakt met de eigenaar.
              Moest toen ook ineens weg toen ik wat vragen begon te stellen.
              En als wij zo’n werk af mochten leveren bij onze klanten, dan kon ik nu al een faillissement aanvragen voor Timo.

Ziet er schoon uit van verre, maar verre van schoon, zoals ze dat bij ons zeggen. 😉

[quote=”911-lover” post=92187]Foto’s ???
                Tuurlijk zijn er foto’s 😈
                [/quote]
                Dat noem ik nu nog eens een fotoreportage, top.
                Zo hebben we dan toch een klein gevoel dat we erbij waren.

Anoniem

[quote=”911-lover” post=92187]Foto’s ???

Tuurlijk zijn er foto’s 😈

ALSJEBLIEFT

Ik vond het ook een fijn dagje . Samen met mijn maat in de Sub opgereden , effen VaWilliam en zijn maat onderweg opgepikt en dan door .
                  Gezellig samen de beurs overgelopen en de dag doorgebracht .
                  Supergezellig .
                  BTW : Zo’n dieseltje trekt niet slecht :applaus:[/quote]

Inderdaad fijne dag geweest :relaxman: op naar de volgende meeting.
                  Wat het trekken betreft ik dacht eerst dat jij niet doorduwde 😀

Anoniem

Ik heb de auto eens goed bekeken, foto 136 / 137 van koen.
                    Er lag een bewijs van originaliteit van Porsche op het dashboard.
                    De standhouder wilde met mij en mijn maat komen praten denk ik.
                    Toen hij hoorde dat ik iets zei over de stootblokken achteraan, verschil us en euro, tegen mijn maat draaide hij snel om. Heeft hij meer te verbergen Wim?

Wim

Inderdaad is hem.
                      Wagen is inderdaad bekend, en zou een top restauratie zijn. :mrgreen:

Is van oorsprong Amerikaan, en wat daar met gebeurd is kan tot serieuze ruzie leiden. 😉

[quote=”cabrio wim” post=92185]Toch toevallig niet een licht blauwe hè. :idea:[/quote]
                        Denk het wel. Kijk maar even op de foto’s van Koen. Wagen bekend?

De meeste Vincent , de meeste .
                          Ik wist hoe het zou uitzien , de meeste niet 😉

Bij die “Barnfinde” stond geen prijs .
                          Of het een echte Barnfinde is , is de vraag natuurlijk . Voor mij een niet gepoetste wagen die te proper was om barnfinde te zijn .
                          Laat je wagen een maand ongepoetst en zonder cover in een garage staan en ze ziet er ook zo uit . Dan wat in het stof schrijven en hoppa 💡
                          :

koen, ik heb de sub op de parking zien staan toen ik vertrok.
                            schoon machien :lekker: ,
                            k’vond dat zwart dak mooier dan ik verwacht had toen je der hier eerst over sprak. :applaus:

Bedankt voor de pics! :first:
                              Wat moest de 1968 911 barn find kosten?

Gelukkig :relaxman:

Nu werkt het, thnx ! :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.