Re: Bombrief van Drogenbos toegestuurd gekregen…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Re: Bombrief van Drogenbos toegestuurd gekregen…

• Maker
    Discussie
  • Mij lijkt dat je indertijd betaald hebt voor een volledig en goed werkend systeem, als ze zelf onderkennen dat dit eigenlijk niet het geval is moeten ze volgens mij het systeem deugdelijk laten werken, oftewel uw geld terugbetalen. andere opties zijn mijn inziens gewoon afzetterij => je betaald voor iets wat je niet krijgt.

Ik duim op een positieve afloop, en heb er ook wel vetrouwen in dat dit zal gebeuren als je dergelijke argumenten aanhaalt.

mvg

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • [quote=”reys”:2pl27y6s]Oppassen wat ik hier schrijf, ik ben niet het slachtoffer van een terroristische dreiging komende van onze invoerder![/quote]
      Dan zou ik toch je titel toch enigzins aanpassen want die suggereert toch wat anders en ik denk niet dat ze het gaan appreciëren als ze dit lezen.

Anoniem

Toch even melden het probleem zelf te hebben opgelost!
        Batterij vervangen (net geen 6′ werk) en klaar. Kost 55 Euro ipv 399 Euro.
        Oja, vele beloften vanuit het kamp van Porsche gekregen tot kosteloze regeling, ttz “eerst betalen en dan zien we wel”….ok?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.