Re: diefstal op bestelling?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Re: diefstal op bestelling?

• Maker
    Discussie

• PT

[quotevan woensdag 28/11 op donderdag 29/11dus][/quote]

Is’t oktober of november vorig jaar ? :mrgreen: :mrgreen: 😉

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • vind het zielig dat de constructuers schandalig hoge prijzen vragen voor de veiligheid van hun klanten

je gaat me toch niet vertellen dat een stuurmodule en een airbag minimaal 1500 euro per stuk kosten

en nu worden der inderdaad massa airbags gestolen kijk maar eens opdiverse verkoops sites staat der vol van

gewoon de constructeur verplichten om de airbag prijs gigantisch te verlagen of gewoon in ruilen en zoals in duitsland verbod op tweede hands airbags invoeren

Net hetzelfde is bij ons ook gebeurd, 15-tal wagens in de showroom en op de parking opengebroken met koevoet voor airbags etc. Veel kosten, auto’s van klanten beschadigd etc.
          Oosteuropese bende volgens de heilige Hermandad-dieners.
          We hebben het ook makkelijk gemaakt door onze grenzen open te zetten he.
          Terug naar vroeger , handje afhakken als ze ze pakken, doen ze het hoogstens 2x he.

Met ganse wagens geraken ze niet zo snel meer weg en zeg nu zelf, een PCM van een 996 is op minder dan een minuut gedemonteerd 😆
            Vroeger namen ze een hele wagen mee, demonteerden die volledig en verkochten de onderdelen. Nu demonteren ze dus ter plaatse 👿

Anoniem

1° :mrgreen: bedankt, aangepast is wel degelijk gisterennacht
              2° ik heb n’n uitleg: ‘t vrouwke kwam mij storen… en voila ‘k heb een schuldige gevonden!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.