Re-Edit: Ik was op zoek naar deze….

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Re-Edit: Ik was op zoek naar deze….

• Maker
    Discussie
  • …. een 993 cabrio. 😉

Beste mensen,

Zoals je hierboven kan lezen, ben was ik een zoektocht gestart naar een mooie, zuivere 993 cabrio.

[strike]Alvast bij voorbaat bedankt indien jullie mijn speurtocht willen ondersteunen met interessante weetjes over wagens van dit type die te koop staan.

Ook van eventuele dealer aanbiedingen die ik gemist zou hebben, ben ik graag op de hoogte.[/strike]

Ondertussen heb ik een mooie gevonden. Allez, dat vind ik toch. En dàt is het voornaamste. 🙂

Vriendelijke groet,
    Dirk.

PS: Bedankt aan iedereen die me info had doorgestuurd !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Mooi,niet alledaagse kleur maar de 993 is dan ook niet de alledaagse 911.Voor mij nog altijd DE 911 onder de negenhonderdenelfs.

0

Zeer mooi exemplaar

0
        Anoniem

Welkom ,prachtig .
          Nu enkel nog enkele droge momenten en dan maar genieten .
          Alhoewel op zondag 31/7 zal het drrog en zonnig zijn ,Onze Wim heeft dit geregeld .

0
          Anoniem

😯 😯 😯 mooi!

0
            Wim

Gewoon een oplossing van groene zeep. 💡

Tast de stof niet aan, en houd de stof vettig, dus soepel en waterdicht.

0

zalig he zo’n cabrio, heb daar nu zelf van kunnen genieten en ben verkocht, maar moet het nu net beginnen te regenen 😛

btw, weet iemand een goed produkt voor het cabriodak te verzorgen ?

0

nice!

0

Ons geduld werd beloond. Eén beeld zegt meer dan duizend woorden.
                    Proficiat met je aanwisnt, daarmee kan je al eens onder de mensen komen Dirk !!

0

Sneak preview van de nieuwe !! (Voor die visueel verwende rakkers)

Attachments:
                      • 993_01.jpg
                      0
                      Wim

Dan je krijg je door inlevering van de oude gewoon een nieuwe.

0

“krijg” je bij beschadiging door bijv. een ongeval (mits inlevering van de kapotte) dan gewoon een andere, of komt er dan ook meteen een “eentje” op te staan?

0
                          Wim

Bij ons moeten ze hier allemaal aan voldoen, en bij het kleine 2tje kan men zien dat de eigenaar al 2 x zijn platen kwijt geweest is.

Hollanders hè. 😆

0

Ik ben ook geen liefhebber van gaten in de P voor een spuuglelijke nummerplaat.Mijn sticker die de voorste nummerplaat vervangt werd niet afgekeurd bij de eerste keuring in Hechtel-Eksel in april.Bovendien is de sticker kleiner dan het formaat van de reguliere nummerplaat.

0
                              Wim

In dat stukje wat ik geplaatst het staat duidelijk (met niet Europese nummerplaten)
                                En volgens stukje wat Boxer schrijft, mogen jullie voor een duplo laten maken. 😕
                                Heb dit toch van een Belgische site gehaald.

Dit voldoet dan toch weer niet aan de Europese wetgeving, want mijn zwager in Duitsland heeft ook 2 Europese persoonlijke nummerborden, maar die hebben ook allebei het Europese kenmerk erin staan. 🙄

Vandaar dat op valse kenteken platen rijden bij jullie zo gemakkelijk is. 😈

Om hier kenteken platen te verkrijgen moet je het kentekenbewijs laten zien, en legitimeren. Bij verlies krijg je pas nieuwe na verklaring van de politie, met vermelding van een kleine 1 erop, dan kunnen ze via controle als de uwe gestolen zijn deze makkelijker herkennen.

Dus ben je de nummerplaten voor de 2de maal kwijt/gestolen, komt er nadien een 2tje bij te staan.

0

Persoonlijk heb ik dan toch liever dat het kenteken ineens conform is. Dat bespaart je mss een pak gezever achteraf.

En dan heb je ook maar 1 keer de kosten van een nr.plaat die voldoet aan de wettelijke eisen.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.