Re-Edit: Ik was op zoek naar deze….

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Re-Edit: Ik was op zoek naar deze….

• Maker
    Discussie
  • …. een 993 cabrio. 😉

Beste mensen,

Zoals je hierboven kan lezen, ben was ik een zoektocht gestart naar een mooie, zuivere 993 cabrio.

[strike]Alvast bij voorbaat bedankt indien jullie mijn speurtocht willen ondersteunen met interessante weetjes over wagens van dit type die te koop staan.

Ook van eventuele dealer aanbiedingen die ik gemist zou hebben, ben ik graag op de hoogte.[/strike]

Ondertussen heb ik een mooie gevonden. Allez, dat vind ik toch. En dàt is het voornaamste. 🙂

Vriendelijke groet,
    Dirk.

PS: Bedankt aan iedereen die me info had doorgestuurd !

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • the proof is in the pudding photo’s

😀 😀 😀

Dat ging vlot .
        En natuurlijk wil ook ik fotootjes zien 😈

dirk, je weet toch dat hier allemaal visueel verwende mannen rondhangen die foto’s willen zien ❗
          heb je geen pic van de verkoopadvertentie? we denken die geel/zwarte nummerplaat wel even weg. (LOL)

Edit. 🙂

Groet,
            Dirk.

dag Dirk,
              vooreerst welkom en veel succes met je zoektocht naar de voor jou ideale auto.

mbt geimporteerde porsches en hun COC: de meeste constructeurs leveren dit niet af in de ons omringende landen. Dus als je een wagen naar belgie haalt, gaat d’ieteren op basis van het chasisnummer je een gelijkvormigheidsattest afleveren na een technische keuring in hun atelier. Er wordt tot in detail nagekeken of de auto nog volledig conform is zoals hij destijds door de fabriek werd geleverd. Dus wees op je hoede voor al te exotische exemplaren die zijn verlaagd, verbreed, geen originele carrosseriedelen aangemeten kregen of zelfs helemaal omgekat zijn naar een nieuwer facelift model.
              Deze laatste categorieën zijn uiteindelijk wel importeerbaar via GOCA, maar qua die procedure is veel omslachtiger en qua doorlooptijd veel langer.

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.