Re: Motor problemen 911 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Re: Motor problemen 911 turbo

• Maker
    Discussie
  • Ik heb vorig jaar ook serieuse problemen gehad met de distributie. Opgetrokken en op 160 km/h opeens een enorm geklop achter mij….
    Onmiddellijk gestopt en mij naar huis laten slepen.
    Bleek toen 2 tuimelaars te zijn die losgekomen waren en kettingspanner in stukken van elkaar.
    Gelukkig was de timing niet ontregeld en zijn het oersterke motorblokken die zoiets blijkbaar kunnen verwerken 😯

Zou dus niet onmiddellijk van het ergste uit gaan…

Geert.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • ik heb 2 jaar geleden ook die stap moeten maken, ofwel alles reviseren of verkopen.
      Heeft me dan +-10K gekost. En dan natuurlijk besloten om hem te houden. Al dat geld kan je er toch niet meer uithalen nadien.

Dus neem uw tijd en denk eens goed na!

Was dat de uwe niet die zo fel rookte na RLC in Lummen ? Wat een ellende zeg :puke:

Dat hoort er niet goed uit 🙁
          Ik hoop samen met jou en de rest op ‘t beste…

Oei William is minder goed nieuws ,het stopt maar niet .
            Is de moment om de rekening nog eens te maken .
            Veel succes en we zullen het verdere verloop hier wel mogen lezen .

Oeps … hoor ik daar een ander woord voor ‘complete revisie van de motor nodig’ ??? 😳

Heb dit ook nog gehad met 930 … 6000 € startprijs om enkel alle dichtingen te vernieuwen en, éénmaal motor open, komen de kosten van alle onderdelen die moeten vervangen worden erbij.

Hoop dat dit voor u niet hetzelfde is …

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.