Re: Porsche 911 FUCH velgen 7” & 8”

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Re: Porsche 911 FUCH velgen 7” & 8”

• Maker
    Discussie

• Wim

Mooie turbo velgen, allen beetje jammer dat ze chroom zijn, en zal voor de Porsche rijder misschien iets te bling bling zijn. 💡

Succes met de verkoop. 8)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Ik had het niet zozeer over een Sub-forum – maar echt over een “log” wat laat zien wat waar aangepast is.

Om elke Mod handeling in een subforum te bespreken is MI ook niet handig c.q. werkbaar 😉

Succes !

Dat zou goed zijn :relaxman:

dat subforum zou er kunnen aankomen, men is daarmee bezig in kunena… dus let’s hope dat t niet te lang achterblijft. Ook ik heb niks gewist? vreemde zaak…

Ook van hieruit geen weet van een wisactie .
              Helaas is er niet zoals ik op andere fora had , een subforum enkel voor Mods en Admins .
              Is toch wel practisch

Nee, dat hebben ze niet……jaja, dat ik dat weet 😉

Hebben jullie geen moderatorslog ➡ waaraan je kan zien welke Mod wat en waar heeft gedaan ❓

Wim

Zie het ook nu, ander posten zijn ook weg.
                    Heeft daar misschien om gevraagd, maar kan ik geen antwoord op geven.

Is hier iets geveegd ❓

ik mis de “aanbieding” waarschijnlijk :wtf:

Kan heel mooi zijn op een oudje.
                        Moest ik weten dat ze op de mijne passen, en er gaat nog een hap van de prijs af… 🙂
                        Maar heb ondertussen zo goed als zeker die 16″ gekocht en voor een 912 gaan de bovenvermelde velgen toch te breed zijn.
                        Ik zou wel het “diepste” stuk van de velg in ‘t zwart zetten, nu is’t ietsje teveel “in your face”.

Anoniem

Ik ben de zelfde mening toe gedaan als Wim .Sorry .

Succes met de verkoop .

detaileren kan nog altijd afhankelijk van wat de porsche rijder zelf wenst 😈

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.