Re: Problemen Cayenne Diesel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Re: Problemen Cayenne Diesel

• Maker
    Discussie

• Borg
    Deelnemer

Ik heb vele problemen met mijn nieuwe Porsche Cayenne diesel (2010), zowel wat betreft instabiliteit van electrische systemen (airco, porsche entry systeem, alarm, rembekrachtiging etc.) als onwenselijk/schokkerig schakelgedrag.

Wie herkent dit?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Ik heb mijn nieuw aangekochte Cayenne van 2011 al ruim acht maal mogen binnensteken.

1 Toen ik hem ging afhalen en er mee thuis kwam zat er een bluts in mijn deur.
        Ik had dat natuurlijk niet gezien ( euforisch en nerveus hé)
        2 De deurrubbers zaten gescheurd lang beide kanten.(vervangen)
        3 Hij trok en nu nog een beetje scheef naar rechts.( 2 maal laten uitlijnen)
        4 Het kofferslot werkte langs geen kanten.( opnieuw afgesteld)
        5 Bij het in achteruit schakelen klapte de boite alsof er iets ging breken.( ondertussen beter)
        6 Het stuur piepte en kraakte alsof er een kikker in zat (alle rubbers vervangen)
        7 De computer gaf steeds een olietekort aan ( x aantal keer binnen gestoken)
        8 Koplampstoringen bij de vleet ( foert zolang ze werkt)
        9 k ben benieuwd wat het volgende zal zijn.

Een geluk dat ik hem gekocht heb in een top garage, deze mensen hebben mij iedere keer zonder morren geholpen.
        Als er een vervanger komt zal het zeker één van bij hen zijn!
        alleen zal ik volgende keer wat langer wachten met bestellen totdat de kinderfouten eruit zijn 😀

Grtz,
        Kris

Wim

Ik herken het niet van mij zelf, maar had een kennis met Cayenne met gelijkaardige problemen, daar hebben ze de computer vervangen, en alle problemen waren weg.

Dus zou aan dealer vragen of ze eens geen andere kunnen inpluggen als test. 💡

Kennis heeft trouwens na 3 jaar Cayenne rijden, begin dit jaar een nieuwe RR V8 biturbo gekocht. 😳

Hallo Erik,
            Het is hier de gewoonte dat men zich voorstelt. 😉
            Ik kan je jammer genoeg niet helpen in verband met de Cayenne.

Mijn naam is Erik Borg

En u is?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.