RE-restauratie van een Concu-colega.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s RE-restauratie van een Concu-colega.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik start hier even een draadje op van een Porsche (dit is van te voren met Sam besproken) die z.g gerestaureerd is voor een forumlid die hier vertoeft en gerestaureerd is door een Belgische collega van ons.

Ben dan vandaag de auto gaan ophalen, en ben werkelijk geschrokken, ik dacht dat het mee zou vallen, maar is erger dan dat wij dachten, wij zouden nimmer een auto zo durven afleveren.

Hier is dus ook aan gelast (vitale dragende delen) zonder dat deze op de richtbank geweest is om te checken of alles oké was.
      Heb daar indertijd wel eens opmerkingen over gemaakt hier op het forum dat die mannen echte cracks zijn als ze dat op het oog kunnen doen.

Wij hadden ook voor deze Porsche een prijs gemaakt, maar ging indertijd aan onze neus voorbij omdat onze collega goedkoper was, en natuurlijk mag de klant beslissen in zijn keuze met wie in zee te gaan.

Deze Porsche staat uiteindelijk nu bij ons, en wij gaan zorgen dat we voor een redelijk bedrag Sam weer heel gelukkig kunnen maken, en hij straks met veel plezier in zijn Porsche mag rijden en genieten.

Hieronder de foto’s, kijk en laat het op jullie inwerken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
      •  

Gold Metallic 😉

ook geeltje geweest.
            net als de mijne

In honour of The Great Late Cabrio Wim.
              De zoekfunctie doet het gelukkig nog!

Dat is een dappere uitdaging Celle, er komt weer ene terug in de running, suc6 met de werken!!

Hier zijn er een paar.
                Ondertussen wacht ik nog steeds op tips… 😉

Beste Celle31,
                  Wil je enkele foto’s met ons delen van jouw elfje?

Gegroet, 911-fans,

Ik ben nieuw op dit forum en las deze thread met stijgende verbazing. Aangezien ik momenteel zelf een betrouwbaar carrosseriebedrijf zoek voor de restauratie van mijn 1973 911E Targa, deze vraag: kan iemand me via privé bericht vertellen welk dit Belgisch bedrijf was dat dit initiële prutswerk verrichtte dat CCR uiteindelijk rechtzette?
                    Merci

Vanbeurden heeft daar precies wel wat wagens op zijn parking staan.

Wim

[quote=”Ive” post=175482]Al ben ik wel stiekem benieuwd wat deze totale restauratie uiteindelijk ongeveer kost. [/quote]

Bijna het dubbele van wat het eigenlijk moeten kosten heeft. 😉

En elke restauratie kost wat de eigenaar wilt laten uitvoeren aan carrosserie werken en wisselstukken stukken.
                        Maar gaat er vanuit dat een echte totaal restauratie begint vanaf 500 tot 1500 werkuren x …….euro.
                        En ligt het eraan in wat voor staat de techniek, interieur en de rest van de auto is.

Ziet er zeker goed uit. 😀 Het einde komt stilaan in zicht.
                          Gaat het nog lukken voor het einde van het mooie weer dit jaar of…?

Ive: Wat zoiets kost? Veel. En dan nog wat meer… 😉

Ive

knap werk geleverd. Al ben ik wel stiekem benieuwd wat deze totale restauratie uiteindelijk ongeveer kost. kwestie van de mensen een idee te geven.
                            Bedankt alvast

:up:
                              icoon zegt genoeg :first:

Vergis ik me of staat die nu scheef?
                                😉

Neen, ‘t is mijn gsm die ik niet ‘pas’ heb gehouden.

Alweer schitterend werk van CCR!

Verstuurd met Tapatalk

Schitterend!

Knap! Prachtige kleur dat Ice green metallic!

ziet er toch wel net iets beter uit dan na de vorige “restauratie” 😉

Vakwerk!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.