Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)
    • En iedereen trouwens bedankt voor de hartelijke verwelkoming! 🙂

Tja, je nick kiest jou 😉 Trouwens in ons moto-groepje vindt je ook CTD (crash-test dummy), AJ (adrenaline junkie) en WBM (Wild Boy Moose), dus zo slecht ben ik er nog niet van afgekomen 😉 De verhalen erachter deel ik graag ergens aan de bar na een leuke trackday 😉

Galhund en Gijsbeer , van harte welkom geheten hier op het forum

Hey Plumber,
            Sinds 4 jaar ben ik niet meer actief in een garage, heb 18 jaar voor toyota gewerkt in twee garages in het Antwerpse. Op die manier ben ik toch regelmatig interessante mensen tegengekomen en ben ik ook bij markant-racing binnen gesukkeld… Want mijn hart is altijd voor Porsche blijven slagen, whatever!!
            Groetjes.

Anoniem

Een beetje lugubere nicknamen vind ik. Desalniettemin van harte welkom!
              Gelhound een TT gewoon 😯 , GT =[IMG]http://i56.tinypic.com/200vkh1.jpg[/IMG]
              Gijsbeer zou best kunnen dat we elkaar al gesproken hebben, toch zeker gezien met Uw cicuitverleden 😉

Hallo Gijsbeer, welkom hier !

In welke garage werk je dan wel?

cabrio wim schrijft:
                  [quote]Welkom Galhund, en gelukkig zie je er ander uit.

Want als ik op google galhund intypte kreeg ik dit. 😉

Klopt – is m’n nick die m’n moto-vrienden me gegeven hebben. ‘t Was eerst “Mad Dog” maar na na onze trip naar de Noordkaap werd het “Gal Hund”.

Hey collega-Porsche liefhebbers,
                    ik ben Werner, 38 jaar oud en nieuw hier. Ben (nog) geen Porsche-bezitter, maar hoop daar in de nabije toekomst verandering in te brengen.
                    Dat ik geen Porsche bezitter ben is niet helemaal waar, daar ik ongeveer een 450 tal modellen op schaal heb, van 1/87 tot 1/12. Volgens mijn ouders was Porsche één van mijn eerste woordjes die ik sprak 🙂
                    Verder heb ik een technische achtergrond met 20 jaar ervaring in een garage. Ik heb ook het geluk gehad om vijf seizoenen mee de service te kunnen doen bij markant-racing, actief (geweest) in de belcar, touring en andere cupseries.
                    Dus de geur van rubber en warme motoren is mij niet vreemd! En de Porsche-days op Francorchamps is elke keer weer een beetje thuiskomen…
                    Mijn hoop is gevestigd op de aankoop van een 964, of zelfs een ouder model, een 3.0 of 3.2
                    Voila, dat was het zo’n beetje. Iemand vragen of opmerkingen, shoot!!

Welkom Galhund !

Wim

Welkom Galhund, en gelukkig zie je er ander uit.

Want als ik op google galhund intypte kreeg ik dit. 😉

Vandaag aangemeld. Rij sinds lente 2009 met een 996TT (MY 2001). Heb ook korte tijd een 996C2 Cabrio gehad en af en toe bekruipt de cabrio-fever me weer. Maar die verdwijnt alras telkens ik een GT3 (al dan niet RS) tegenkom… Decisions, decisions!

De 996TT is geen daily, maar heb toch meer dan 30K km gedaan sinds ik ’em heb. Met inbegrip van een paar circuit-outings (Franco, Mettet, Nordschleife) die bijzonder leuk waren en waar ik héél veel heb geleerd over het P-rijden 😆 Maar ‘k zou toch eerder een GT3 aanraden voor dat gooi- en smijtwerk. De TT is nogal zwaar.

Ben ook (af en toe) te vinden op autoforum.be (vooral in Porsche-topics, natuurlijk 8)

Cheers!

Welgekomen allemaal!

hallo
                              ik ben axel peeters
                              20 jaar maar al heel lang zot van porsches
                              leuke “ziekte” heb ik overgekregen van mijn vader
                              hebben hier in de garage een 944 s staan en een cayman 2.7
                              de 944 s staat te koop vanwege plaats gebrek
                              dus indien intresse pm

mvg

Van aller harte welkom hier .
                                En nu lekker meegaan en de sfeer proeven . 😉

welkom naamgenoot en bijna nickname genoot…
                                  🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.