Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 255)
    • Kom ook naar Porschen met Pasen, kan ik hem live zien 😉 )

2 foto’s op komst

zal morgen nog een paar mooiere maken
          tot dan

Van harte geluk gewenst Bruno .
            Stuur de fotootjes anders even naar pktuning at hotmail dot com .
            Dan zal ik ze hier op het forum neerzetten

Bruno -> PROFICIAT!!!
              Zal een serieus machine zijn..

Als ge bij Porschen op Pasen meedoet en nen gast wild fotos begit te nemen van je GT3RS
              -> gaan angst, het zal ik zijn 🙂 )

Hoop dat je er bent. 🙂 )

again Proficiat, e als ik het goed begrijp, PROFICIAT met je eerste porsche!

gr,
              J

gisteren terug van de dealer en wie stond daar te blinken
                haha mijnen nieuwen
                valt zeer goed mee en alles klopt van kleuren zowel buiten als binnen
                de combinatie grijs rood is prachtig
                ik heb er rode gordels en rode wijzers laten op monteren samen met de rode rolkooi staat hij perfect
                ik heb een paar foto’s maar dat hier op het forum krijgen aiaiai 😳
                ga donderdag achter mijnen auto en dat is 1 april
                hopelijk ligt er geen vis in :mrgreen:
                tot op de paasrit of op Francochamps (om te kijken)
                groeten Bruno
                joepie nog 6 dagen 😀 D D D D

[quote=”brunogt3rsgen2″:35emzzad]een 993 cabrio is toch ook een prachtige wagen
                  een van de mooiste cabriolets van Porsche die ze gemaakt hebben[/quote]

Ja is zeker 1 van de mooiste die ze gemaakt hebben, maar een 997 gt3RS is toch nog andere koek denk ik.
                  Mijn 993 komt ook enkel buiten als het mooi weer is hoor, dagelijkse wagen is een Cayenne. 8) 8) 8)

Yep en wie heeft ervoor gezorgd dat Bruno eindelijk voor Porsche gezwicht is, als ik dat zo lees hierbovenr den deze hier precies 😉

Ik herinner mij die dag nog goed, paasrit bijna 2j geleden en het sneeuwde op sommige plaatsen maar op andere toch goed kunnen doortrekken in het zonnetje. We hebben die dag geen prijs gewonnen (nooit zelfs want die vragen zijn niet simpel 8) ) maar toch mooie dag gehad hé en daar gaat het om, meedoen is belangrijker dan winnen.

Hopelijk heb je je wagen voor Pasen? Laat ons allemaal meeduimen want wij zullen ook terug van de partij zijn.

een 993 cabrio is toch ook een prachtige wagen
                      een van de mooiste cabriolets van Porsche die ze gemaakt hebben
                      ik vind de 993 turbo in het bordeaux de mooiste die er is
                      dat kleur zal wel een andere naam hebben maar het is de kleur van de voorstellingsclip

[quote=”brunogt3rsgen2″:uqu0vmwn] heb een nieuwe gt 3rs besteld[/quote]

Amaai ferme car besteld, proficiat. Moest he beginnen twijfelen ‘kwil altijd wisselen met mijne 993 cabrio zulle. 😆 😆 😆

[quote=”brunogt3rsgen2″:ozac8eo8]wist niet dat ne porsche op 3 wielen kon rijden ❓
                          zal boekje nog eens moeten lezen 😆 [/quote]

GT3RS in de bocht op 3 wielen mag geen probleem zijn. 🙂

Anoniem

[quote=”kleinekastenteufel”:3bhl4838]Onmiddellijk de kruissleutel nemen en het wiel terug geven.

😆 😈 😆 [/quote]
                            😆 😆 😆 😆

wist niet dat ne porsche op 3 wielen kon rijden ❓
                              zal boekje nog eens moeten lezen 😆

Onmiddellijk de kruissleutel nemen en het wiel terug geven.

😆 😈 😆

alleen maar het linkerachterwiel ❓ ❓ ❓ 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.