Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 255)
  • PT

de andere merkt op dat het linkerachterwiel het zijne is!

😆 😆 dat kennen we hier helaas ook !! 😉

Anoniem

Idd!
        De ene klant ziet dat als een teken van goed lopende zaken, de andere merkt op dat het linkerachterwiel het zijne is! 😡

Maar dat is hier voer voor een andere topic 😉

Grijs met rode stripping, daar kan ik mij wel in vinden 😈

Wat dat opzichtig model betreft ik ben al 39 jaar een grijze muis die niet mag opvallen voor zijn klanten want zij hebben altijd commentaar

dat is vermoedelijk bij ons allemaal zo
          daar leer je wel mee leven
          ik zeg meestal
          ik heb ne brede rug
          of in het plat
          ge kunt mich aan mene rug op

Eerste P en dan een nieuwe GT3RS .
            Schitterend . Ik mag dan een paar jaartjes ouder zijn dan jou , maar zo’n wagen zal nog jaren een droom blijven (zelfs er eens in meerijden) 😉
            Van harte geluk gewenst .

[quote=”brunogt3rsgen2″:kytkm1s9]een grijze RS met rode letters besteld en die trackdays laat eens die datum weten
              dank bij voorbaat
              [/quote]

…meestal ergens in mei 😉 …hou het in ‘t oog. Een RS is niet de leukste auto om gewoon mee op straat te rijden…hangt er ook wel vanaf hoe ‘m afgsteld is hoor, maak je ni ongerust. Maar ik betwijfel het of je er echt veel km’s mee gaat doen..in het begin wel, het eerste jaar dus…na een winterslaap betwijfel ik dat 😆

alvast veel plezier met dromen/denken/mijmeren/wachten… ook een leuke periode hé… ach D day komt wel… effe geduld 8)

[quote=”brunogt3rsgen2″:kj2xwu95]Ik ben eigenlijk zeer slecht in het verwoorden van dingen
                wat mijn vrouw betreft die hoopt stiekem dat ze er ook mag mee rijden[/quote]

NIET laten doen!!! Ik zit hier ook weer met mijn gedachten aan mijn wagen. De vrouw is er een dagje mee op uitstap. Eerste ding als ik deze avond thuis kom is een grondige inspectie van de wagen 😆

een grijze RS met rode letters besteld en die trackdays laat eens die datum weten
                  dank bij voorbaat
                  PS ik heb ook jaren gezaagd voor een porsche en de restwaarde en het rijplezier+het model gaven de doorslag voor een RS
                  Ik ben naar de IAA geweest en de auto daar gezien en het was liefde op het eerste zicht
                  Wat dat opzichtig model betreft ik ben al 39 jaar een grijze muis die niet mag opvallen voor zijn klanten want zij hebben altijd commentaar
                  ik heb mijn goesting gedaan en dat voelt SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nieuwe GTRS besteld!!! amai, dikke proficiat…ben benieuwd naar je bevindingen!

…volgend jaar Porsche days spa? 😉

Anoniem

[quote=”brunogt3rsgen2″:2rx8buet]Ik ben eigenlijk zeer slecht in het verwoorden van dingen
                      wat mijn vrouw betreft die hoopt stiekem dat ze er ook mag mee rijden[/quote]

Dat zal het zijn(!), mijn vrouw wil er niet meer mee rijden! Te opzichtig en te veel last met de “vriendelijke” mede weggebruikers-sters….. 👿
                      GT3-RS: kleur, enz?

Miljaar jong
                        das onmiddelijk voor het ‘betere ‘ werk
                        da wil nu nie zegge dat de rest brol is he
                        veel plezier ermee

Ik ben eigenlijk zeer slecht in het verwoorden van dingen
                          wat mijn vrouw betreft die hoopt stiekem dat ze er ook mag mee rijden

Anoniem

Uuuuuuuhhhhhh…

porschehistorie eigenlijk heb ik nu geen enkele

Ene uuuuhhhhh…

heb een nieuwe gt 3rs besteld

Knap dat U dat aan Uw vrouw kan verkocht krijgen, lukt mij na 1 jaar zagen nog altijd niet 😥 en ‘k heb wel Porsche Historie 🙁

WELKOM! ik help aftellen 😉

leeftijd 39 jaar
                              beroep zelfstandige al bijna 20 jaar
                              porschehistorie eigenlijk heb ik nu geen enkele maar heb een nieuwe gt 3rs besteld en wordt normaal geleverd in april
                              dagelijkse auto een mercedes cls en een a maar 15 jaar met camionetten gereden heb ook nog een alfa 166 gehad maar dat was een ramp
                              droomauto een gt 3 rs
                              gehuwd met Gudrun en een zoon Michiel van 11 jaar
                              ik ben al een petrolhead van mijn 4 jaar en speelde altijd met auto’s en verslind al jaren autolectuur
                              mijn passie voor porsche komt eigenlijk door klanten die mij uitnodigden naar een porscherit op paasmaandag als bijrijder
                              kijk er al naar uit om met mijnen nieuwen te kunnen rijden maar moet nog 5 maand geduld hebben deju!!!!

hello,
                                1 mijn naam is vincent
                                2 leeftijd: 31 jaar
                                3 gezin : mijn vrouw cindy en onze 2 kindjes zoë (4jaar ) en nicolas (6 weken)
                                4 beroep: zelfstandige warme bakker
                                5 porsches: 928 uit ’78, 911 3.2 targa uit ’85
                                6 daily driver :volvo v40 , kheb ook nog nen gsxr 750 maar door tijdsgebrek ligt er ondertussen al zon dikke 2 cm stof op
                                7 droomwagen : 959

weinig tijd voor hobbies behalve dan de rondritten met de porsche club tielt

Jurgen,

onze dochter is ook een Phara, nu iets meer dan 7 jaar oud

welkom
                                  stefan

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.