Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 255)
    • Hallo iedereen ,Ik ben hier ook al enkele maanden aanwezig op het forum
      Ik zal me ook eens bekend maken zeker.
      1:mijn naam De Bruyker Hendrik (bij velen gekend als Snoer )
      2:Leeftijd :50 jaar sinds deze week (16/03/1958)
      3:Beroep: Fiets en bromfietshandelaar
      4:Gezinssituatie ;Vaste vriendin Monique en zoon Nick (17 jaar)
      5:Porsche geschiedenis : 911 sc 3.0 , 964 C4.
      6:Tweede auto :Fort focus C Max 176 pk ,vw transporter.
      7:Droomauto 😛 orsche Gt denk ik (maar onberijkbaar denk ik )
      8:Wie zou ik nog eens willen ontmoeten: Vader die overleden is 18 j terug
      9:Auto geschiedenis :Veel te veel om op te noemen (een 30 tal ) 🙄
      Voila nu weten jullie al iets meer over mij .

[quote=”Luke”:1sw18lfm]ahaa, de eigenaar van bizarr???
        die met da schoon fiatje 🙂 -)
        zit al 11jr in dezelfde branche daarmee, allez, ni zo lang meer…[/quote]

Interessant zeg, al direkt ne collega gevonden hier.
        En ge gaat ermee stoppen??? Hoezo??
        Anders ff pb-en, want das nogal off topic zekers??

ahaa, de eigenaar van bizarr???
          die met da schoon fiatje 🙂 -)
          zit al 11jr in dezelfde branche daarmee, allez, ni zo lang meer…

Nieuw hier, dus ff voorstellen zekers :

Mijn naam is Peter(356AT2)

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 25/11/1964, 43 jaar.

2. Gezinssituatie : getrouwd, 3 kinderen, 2 dochters van 16 en 14,en zoon van 11 jaar. Nog 2 honden, kat, paard, …

3. Beroep : banketbakker.

4. Porsche geschiedenis : heb sinds mijn 23ste steeds Porsche gereden en liefst cabrio. Van de 911, de 993, de 996 en nu de 997 cabrio en een 356 A cabrio van 1958, net klaar na een jarenlange restauratie.

5. Tweede auto : Range Rover
            6. Droomauto : Lamborghini Gallardo spyder

7. Hekel aan : “te weinig tijd hebben”

8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : Lien van de Kelder 😉 )

9. Autogeschiedenis : ……….gade nooit geloven
            Ik ken dit forum voorlopig niet, maar daar zal wel verandering in komen zekers………. 😉

Hallo, ben nu zeker al een jaar hier aan het lezen en heb mij ook nog niet voorgesteld

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 18 april 1968, bijna 40 dus, Duits maar woon al heel lang in België.
              2. Gezinssituatie: Vaste relatie met Natascha en twee kinderen (4 + 13 jaar)
              3. Beroep: Zelfstandig in de bouwwereld (invoer en verdelen van bouwbeslag ezv.)
              4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : 911 cabrio WTL, 912 coupe, 964 Targa en nu 993 Targa
              5. Tweede auto: BMW X5 E70, kever 1302 cabrio en moto BMW GS Adventure, voor de vrouw VW Touran
              6. Droom auto: 993 4S cabrio, bestaat heelaas niet
              7. Hekel aan: leugenaars en oplichters
              8. Autogeschiedenis : Audi 80, VW Golf, Alfa Alfetta, Fiat Tipo, Audi 100, Volvo V70, Chrysler Grand Voyager, BMW 535d, BMW X5 E70 en tussendoor als “speelgoed” Mercedes SL 320, Mercedes SL 280, Corvette, Porsche 912, Alfa Spider, TR6 ..

[quote=”Akai”:1yo518yc]Hey Stef 69,

Maar jij hebt toch al uw P in de garage staan, zo ver ben ik toch nog nie.
                Wat voor een p ben je aan het restaureren? Alles zelf doen?
                Ben je ook van de west-vloanders?[/quote]

356 T6 B S (75 PK) euro versie in champagne yellow #124675
                alles zelf doen, behalve beroep doen op New ICC om te ontlakken, ontroesten, … later zien we wel zoek nog een goede carrosier om alles in lak te zetten, …

ik woon in OV, vlak bij Joma (maar ze zijn niet goedkoop) dus ook veel aankoop via web

Hier nog een passieve meelezer die het tijd vond om zichzelf toch maar eens voor te stellen…

Leetijd : 31
                  Gezinssituatie : samenwonend met mijn vriendin
                  Beroep : zelfstandige
                  Porsche geschiedenis (type en ect.) : 1e 964 3.3 turbo(8 jaar in bezit), 2e 911 SC cabrio (verkocht)
                  Tweede auto : kan slecht afscheid nemen van leuke auto’s ; dagelijkse wagen BMW X5 3.0d, firmawagen Jeep Cherokee 2.5CRD; hobby Audi RS2 en Mini Cooper S, en voor vriendin VW Golf IV TDI
                  Droom auto : was 964 turbo (gerealiseerd) nog op verlanglijstje Porsche GT3 (nog ff wachten op de facelift van de 997)
                  Autogeschiedenis: VW Golf 2 TD, Audi 80 Avant TDI, Audi 2.5 Avant TDI

Hallo iedereen,
                    ben nieuw hier op de site en in de porsche wereld, moet nog veel leren maar hoop hier en daar wat op te steken en wat bij te leren. Zal mij alvast even voorstellen

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 08 mei 1973, 34 jaar dus
                    2. Gezinssituatie : Vaste relatie met Heidi en 10m oud zoontje Lander
                    3. Beroep : Productieverantwoordelijke bij Miller Graphics
                    4. Posche geschiedenis (type en ect.) : sinds een maand een 911 carrera targa 3.2 van 1983
                    5. Tweede auto : Land Rover Freelander voor de vrouw, en een totaal gerestaureerde vw kever cabrio 1303 en ikzelf rij dagelijks met een renault laguna break (firmawagen)
                    6. Droom auto : ik denk dat mij droom voor het moment in vervulling gegaan is 😀 D
                    7. Hekel aan : mensen die vanalles beloven…
                    8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : ferdinand porsche
                    9. Autogeschiedenis : vw kever 1302 (gekocht op 16 jaar en eind vorig jaar verkocht 😥 😥 ) / vw passat / audi 80 / audi A3 / vw kever cabrio 1303 / LR freelander / porsche 911

Hopelijk kan ik hier veel opsteken en ontmoeten we de een en de andere nog!
                    greetz
                    kristof911

Hey Stef 69,

Maar jij hebt toch al uw P in de garage staan, zo ver ben ik toch nog nie.
                      Wat voor een p ben je aan het restaureren? Alles zelf doen?
                      Ben je ook van de west-vloanders?

Akai,

welkom, ik ook ing

maar kan voorlopig ook niet rijden met P (restauratie voor verschillende jaren)

Na een tijdje passief meegelezen te hebben op dit toffe forum zal ik mij ook maar eens voorstellen:

1. Leetijd (en of geboortedatum!) : 06 januari 1981 op dit moment 27
                          2. Gezinssituatie : samenwonend met mijn vriendin en onze hond (american stafford)
                          3. Beroep : industrieel ingenieur
                          4. Porsche geschiedenis (type en ect.) :voorlopig nog geen (jammer genoeg), maar hopelijk zal daar binnen een paar jaar verandering in komen (als alles volgens plan verloopt);
                          5. Tweede auto : eigenlijke eerste auto dus firmawagen (Audi A4 avant model B7)
                          6. Droom auto : Porsche 3.6 Turbo (model 964)
                          7. Hekel aan : vroeg opstaan
                          8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : niemand bijzonder
                          9. Autogeschiedenis: VW Golf 2 TD, VW Golf 3 TDI 110pk en nu dus Audi A4 avant

Hallo iedereen,
                            bedankt voor de felicitaties.
                            Als ik hem heb zal ik proberen enkele foto’s
                            te posten.
                            Aan Audiotronics:ik heb inderdaad saloncondities
                            gekregen en zonder der zelf naar te vragen. 😆
                            Wagen aangekocht bij rsmotors te Ingelmunster.

[quote=”filip”:3ghytbdk]Dag Matt,
                              mijn nieuwe wagen is beloofd tegen half april.
                              Ik heb hem vorige week besteld,maar
                              k’heb wel al de salon voorwaarden gekregen
                              en die waren niet mis.
                              Het zullen vier lange maanden worden.

Filip.[/quote]

Hey Filip welkom hier op het forum.
                              Geven ze salonvoorwaarden bij Porsche 😯
                              Gisteren bij Verellen in Geel geweest met een lange lijst voor onderdelen. Zeker een uur zitten wachten dus … kwijlen bij een zilvergrijze 997 GT2 die in de showroom staat. Eens achter salonvoorwaarden vragen en een LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG afbetalingsplan 👿

Proficiat met deze dreamcar Filip !! Een sublieme wagen zo’n 997 C2 !
                                Ik kan me voorstellen dat het wachten “zwaar” zal zijn… Moed houden dus want de beloning zal groot zijn 8)

CU on the road !

Bernie

Dag Matt,
                                  mijn nieuwe wagen is beloofd tegen half april.
                                  Ik heb hem vorige week besteld,maar
                                  k’heb wel al de salon voorwaarden gekregen
                                  en die waren niet mis.
                                  Het zullen vier lange maanden worden.

Filip.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.