Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 255)
    • Yahooohoeeee Rufie, 911-Lover en co: ik zit er nu ook op!! Gave site hoor mensen, keep up the good work!
      Ik zal me even netjes voorstellen voor de mensen die me nog NIET kennen:

1)Leeftijd: 21 jaar
      1A) Geslacht: Vrouw 8)
      2)Gezinssituatie: In een relatie
      3)Beroep: Postbode en Callcenter medewerker
      4)Porsche geschiedenis: 924 uit ,81
      5)/
      6)Droomauto: Porsche 911 GT1 ,98 (996)
      7)Hekel aan: Liegen, bedriegen en mensen in de ze** zetten 👿
      8) , Sigourney Weaver, Steve Irwin (RIP)
      9)Autogeschiedenis: 924 is mijn eerste auto.

Af en toe kijk ik ook op dit forum mee, en zal mij dan ook maar netjes bekend maken. Herken ook vaker namen, die op beide Forums actief zijn ( 911-lover, Hoi Koen….)
        Ben redelijk actief op het Ned Porsche-Forum ( Huyssoon ), en hoop ook hier weer wijzer te worden waar nodig… 😆

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 54
        2. Gezins situatie : Getrouwd, 2 zoons
        3. Beroep : Medisch zelfst. ondernemer
        4. Porsche geschiedenis : 911 2.7 / 3.0 / 3.0 928 / 996
        5. Tweede auto : 206
        6. Droom auto : 996T 997S
        7. Hekel aan : arrogantie
        8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : Vader
        9. Autogeschiedenis : Lang en deels vergeten,
        Simca 1000 ( 2x ) / Daf55 / Fiat 127/128 MB 280S / Porsche 911 2.7 /
        Alfa 2000 GTV / Alfa Spider2000 / Porsche 911 3.0 / MB 190E /
        Ferrari308GT4 / MB 280 SL / Porsche 928 / Merc 280 S / MB 280SE
        Porsche 911 SC / MB 300CE / MB C320 / Porsche 996 heden
        ( als er kinderen komen, worden de auto’s groter, als de kinderen
        groeien, worden de auto’s kleiner 😉 )

[quote=”Setakira”:kbng28d0]seg daggie, ‘t is nu niet voor het één of ‘t ander hé maar als ik uw lijstje van werkautos zie gaat gij van goede naar slechtere wagen (links naar rechts) of staan ze niet in volgorde? 😀 [/quote]

Staan niet in volgorde nee. Ik heb een tijdje in autohandel gewerkt, en daar kreeg ik bij manier van spreken elke maand nieuw speelgoed.

Maar ik werk daar ondertussen al anderhalf jaar niet meer, en nu rijd ik al iets meer dan een jaar met de BMW 120d. Wat trouwens een heel leuke firmawagen is: leder, xenon, 163pk, …

seg daggie, ‘t is nu niet voor het één of ‘t ander hé maar als ik uw lijstje van werkautos zie gaat gij van goede naar slechtere wagen (links naar rechts) of staan ze niet in volgorde? 😀

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 24 jaar (1982)
              2. Gezins situatie : Relatie van +6 jaar. Maar (nog eventjes) thuiswonend.
              3. Beroep : Software Development
              4. Posche geschiedenis (type en ect.) : 986 Boxster
              5. Tweede auto : BMW 120d
              6. Droom auto : 997 S, Cayman S, Gallardo, Murcielago (maar dat verandert regelmatig)
              7. Hekel aan : Oncontroleerbare situaties
              8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : God
              9. Autogeschiedenis :
              Eigen: VW Golf 2, VW Polo 6n en nu Porsche 986 Boxster
              Werk: VW Phaeton V6, Audi S4, BMW Z4 3.0, VW Golf 1 Cabrio, Mercedes SLK, … en nu BMW 120d

http://www.cleaned.be/gfx/misc/daggie/porsche/DSCN3810.jpg

Nu mijn wagen gerestaureerd is zal ik me ook maar even voorstellen:

. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 31 jaar
                2. Gezins situatie : Samenwonend
                3. Beroep : Zelfstandige
                4. Posche geschiedenis (type en ect.) : 911 SC 1983 – 928 S4
                5. Tweede auto : BMW 530 D en Mini Cooper S
                6. Droom auto : ?? Geen idee, verandert van tijd tot tijd nog…
                7. Hekel aan : traagheid
                8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : de mens die die lijn van de 911 op papier gezet heeft
                9. Autogeschiedenis : Corsa – Astra – Volvo V70 – BMW 530D – MiniCooper S – Porsche 928 S4- Porsche 911 SC

Gr,
                Wim

Allé ik zal mij ook eens voorstellen
                  1 Leeftijd: 03/12/71 ( 35j dus )
                  2 Gezinssituatie : samenwonend met Stephy en dochter laura 6 jaar
                  3 Beroep : Handelsreizeger (ik schuim de baan af , groothandel in bouwbeslag en gereedschappen voor schrijnwerkers , industrie , automotica
                  4 Porsche geschiedenis : 911 sc ’83 Coupe
                  5 Tweede auto : Ford Mondeo Tdci
                  6 Droomauto : Porsche Turbo 3.6
                  7 Ik heb een hekel aan : Dikke nekken en stoevers
                  8 Wie zou je wel eens willen ontmoeten : Walter Rohl
                  9 Autogeschiedenis : Rover 216 Gti ; Nissan 100NX 2.0 ; Seat leon Tdi cupra

Hallo iedereen,

Ik ben Thomas Verheijen uit Nederland, en ben ook veel te vinden op porscheforum.nl, en zo te zien ben ik niet de enigste die daar ook te vinden is. (hè koen 😉 )
                    Zelf ben ik nog maar 15, maar m’n vader z’n porsche beschouw ik al bijna als m’n eigenste, en nog 3 jaar en dan zal dat mss ook wel gebeuren 😆

1.Geboortedatum: 28-10-1990
                    2.Gezinssituatie: Wonend bij mijn ouders met mijn oudere zus.
                    3.Beroep: Ik zit nog op de middelbare school.
                    4.Porsche geschiedenis (thuis gehad): 912 coupé (’69) gehad, nu een 911 targa uit ’69.
                    5.Tweede auto: Volvo Amazon (’69)
                    6.Droomauto: Wiesmann GT, Chevrolet Corvette (1958-1960, rood met witte flanken), en m’n eigenste 911 natuurlijk!
                    7.Ik heb een hekel aan oneerlijke mensen.
                    8.Wie zou je nog wel eens willen ontmoeten: M’n opa’s.
                    9.Autogeschiedenis: NVT.

Hey ik ben Leander

En dit is mijn lijstje :

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 11/10/1986
                      2. Gezinssituatie : vriendin 1.5 jaar
                      3. Beroep : student en zelfstandige
                      4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : nu nog een 924 maar hopelijk over een maandje of 2 een 944 type 2.
                      5. Tweede auto : –
                      6. Droom auto : Porsche Carrera GT , Ferrari 430 Spider Twinturbo Supercharged 700 pk.
                      7. Hekel aan : Bedriegers
                      8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : Ferdinand Porsche
                      9. Autogeschiedenis: Nog geen.

[quote=”Porsche964freak”:2r367fzf]
                        8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten :ne goeie garagist 😀
                        [/quote]

Daar ga je niet lang moeten naar zoeken , informeer maar eens bij onze forumsponsor… 😛

Welkom op het forum !

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 10/09/1973
                          2. Gezinssituatie : vrijgezel
                          3. Beroep : account manager
                          4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : sedert 2003 een Porsche 964 Targa Carrera 2 – zoek nog een mooie 911 van begin jaren ’70
                          6. Droom auto : Porsche 930 Turbo en Bugatti Veyron
                          7. Hekel aan : mensen die op mijn systeem werken
                          8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten :ne goeie garagist 😀
                          9. Autogeschiedenis: / kan het zelf niet meer volgen

Ben van de vlaanders 😀

[quote=”mcklusky”:llxllmux][quote=”emiel”:llxllmux]

Mijn naam is dus Emiel…knip… dus kom eens langs als je me ziet.
                            [/quote]

Daar houden we je aan Emiel ![/quote]

reken daar maar op ! 😉

[quote=”924″:hz680izo]Maakt niet uit Emiel 😉 [/quote]

OK dan :mrgreen:

Maakt niet uit Emiel 😉

[quote=”924″:94l5qg31]

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 19/08/1990
                                  2. Gezinssituatie : vrijgezel
                                  3. Beroep : student,nog voor verschillende jaren…
                                  4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : Sinds 19/08/2005 in het bezit van een witte 81er 924 met verschillende (dure) opties, daarna nog een project gekocht, ook een 924.
                                  5. Tweede auto : (project) 924
                                  6. Droom auto : Porsche 930 Turbo natuurlijk 😯 en een Ferrari F40
                                  7. Hekel aan : Mensen die liegen en zagen.
                                  8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : grootouders.
                                  9. Autogeschiedenis: / (zou een beetje té veel van het goede zijn 😉 )

[/quote]

Sorry hoor, ik wist niet dat het verplicht was alle nummers af te lopen 🙄

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.