Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie

• wekki
    Deelnemer

hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
      Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
      Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
      Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
      Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
      Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
      dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
      en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
      Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
      P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 255)
    • Wim

vawilliam2003 schrijft:

http://www.vankesselsportscars.com/photo11.htm

Mag weg voor rond de 40, en alle nieuwe originele onderdelen erbij.

Heb erin gezeten, geeft toch wel een apart gevoel, maar zou niet weten hoe je achteruit moet rijden, want dan heb je iemand nodig voor aanwijzingen te geven. 😆

rjf

Bah zonde zeg, was vroeger gek van de diablo, mijn eerste schaal model 😳

Vandaag dan toch liever een gallardo spider 😉

Anoniem
            rjf

What ‘s up met die diablo ?

porschky schrijft:

wat die volledige rolkooien betreft (zonder evenwel de zijdeurstijlen), alles goed en wel maar als men 1.80m is, en niet van de smalst gebouwde medemensen, is het instappen in een GT3 met de gekende kuipzetels en de rolkooi die ook de stangen aan de A-stijlen heeft toch geen elegante bedoening! 😳 😥 Je kan door die hoge, stijve zijwangen van die kuipzetels niet met je benen opzijschuiven, en je voeten zitten heel snel klem tussen die A-stijlstangen van die rolkooi!! Ben vorige week langsgeweest bij Van Kessel (oorspronkelijk voor die Diablo met schade die hij had, maar ook al was dat een jongensdroom, eens er in gezeten was mijn goesting zeeeer snel over!!), en hij had die donkerblauwe GT3 staan die bij Van Beurden gestaan heeft. Man man man, wat een schaamtelijke bedoening om daar in en uit te ‘kruipen’… En een bijkomend nadeel: je hebt door de stangen die onder de voorruit gaan, ook geen zonneklepjes meer! Toen ik nadien terugreed, en de felle zon op een natgeregend wegdek had, was ik toch maar blij in mijn 5-reeksje zonneklepjes te hebben! Dus… veilig? Zonder twijfel! Handig in het alledaagse verkeer…?

Klopt volledig… vandaar dat ik zeer tevreden ben met enkel de achterbeugel 😀 anders ging het idd geen zicht geweest zijn

wat die volledige rolkooien betreft (zonder evenwel de zijdeurstijlen), alles goed en wel maar als men 1.80m is, en niet van de smalst gebouwde medemensen, is het instappen in een GT3 met de gekende kuipzetels en de rolkooi die ook de stangen aan de A-stijlen heeft toch geen elegante bedoening! 😳 😥 Je kan door die hoge, stijve zijwangen van die kuipzetels niet met je benen opzijschuiven, en je voeten zitten heel snel klem tussen die A-stijlstangen van die rolkooi!! Ben vorige week langsgeweest bij Van Kessel (oorspronkelijk voor die Diablo met schade die hij had, maar ook al was dat een jongensdroom, eens er in gezeten was mijn goesting zeeeer snel over!!), en hij had die donkerblauwe GT3 staan die bij Van Beurden gestaan heeft. Man man man, wat een schaamtelijke bedoening om daar in en uit te ‘kruipen’… En een bijkomend nadeel: je hebt door de stangen die onder de voorruit gaan, ook geen zonneklepjes meer! Toen ik nadien terugreed, en de felle zon op een natgeregend wegdek had, was ik toch maar blij in mijn 5-reeksje zonneklepjes te hebben! Dus… veilig? Zonder twijfel! Handig in het alledaagse verkeer…?

reys schrijft:

René schrijft:
                    [quote]Het enigste wat ik mis is een rolkooitje,… om dan nog maar te zwijgen van de keuring 🙄

Last met de keuring? Overweeg ook de kooi (look) maar dat de keuring daar moeilijk over gaat doen is het eerste wat ik hier van hoor.
                    Kan mij hier iemand helpen 😕 Porschky? Cabrio Wim?[/quote]

dan maar de koe bij de horens gevat en sinds gisteren zit er een lekker kooitje in de wagen, met dank aan Gert van Carnewal voor nette montage en de leuke babbel.

en al babbelende weg binst ook een stuurkastje laten installeren met afstandsbediening om de kleppen id uitlaat gedurende het ganse toerentalbereik permanent open te hebben 😀

grtz
                    René

Anoniem

Betreft keuring, Porschky [IMG]http://i53.tinypic.com/2i1cw1f.gif[/IMG] idd mag de inzittende niet hinderen bij het in en uitstappen (m’n 964 RS had ook slechts een halve kooi af fabriek).
                      Dus de zijstangen aan de deuren zijn verboden in België

Mijn geval: heb navraag gedaan, gaat bij mij eigenlijk niet zo goed wegens Bose systeem.
                      Bij verwijderen van de kooi kan je nog altijd nieuwe tapijtjes kopen.

(Yep ietsje te veel off topic, sorry)

luc993cabrio schrijft:

Welkom Rene, prachtige wagen in ieder geval, amaai!!!!!! Zat vroeger ook op Ducati forum en ook Duc rijder, kennen mss elkaar van forum. 8) 8) 8)

thanks! 🙂
                        welke Duc heb je en van waar? heb af en toe nog bij Hautekiet in Ruddervoorde gewerkt, daarmee…

Welkom Rene, prachtige wagen in ieder geval, amaai!!!!!! Zat vroeger ook op Ducati forum en ook Duc rijder, kennen mss elkaar van forum. 8) 8) 8)

klopt Porschky, kheb dit ook net gezien.

Dit is wat de tjoeners ervan zeggen:
                            http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=76417&hl=rolkooi
                            http://forum.mini2.be/viewtopic.php?p=107974&sid=4fc6d3d9055085fc1df4a29c8248e183

het zou dus toch mogelijk moeten zijn…

Reys,
                            hoe zie jij dat zitten voor die montage zonder dat het interieur een rotzooi wordt?? Heb je hier nog verder voor gekeken?

(als het moet open ik wel een nieuwe topic als dit teveel offtopic is).

grtz
                            René

de halve, gelaste kooien zoals op de fabrieksoptie ‘club sport’ mogen, wat niet mag zijn de volledige kooien met de zijdelingse horizontale bar aan de voordeuren. Dat is alles wat ik er van weet… 😳 Weet niet of dit veel geholpen heeft…?

als de auto van de fabriek komt zit ze gelast en hier heeft de keuring geen probleem mee, daarom kun je in uw porsche garage normaal geen officiële kopen. Bij carnewal of Wiechers wel natuurlijk.

Als je deze achteraf monteert wordt ze meestal gevezen en dat mag niet voor de keuring.
                                Hoe en waar had jij ze willen monteren? Lassen of vijzen? en waar? Hoe doe je dat voor je interieur, trekt het achteraf nog op iets of zit je overal met grote gaten?

Dit is mijn gedacht, als ik mis ben zeg het gerust want kzou liever wel een steken dan niet…

grtz
                                René

Anoniem

René schrijft:

Het enigste wat ik mis is een rolkooitje,… om dan nog maar te zwijgen van de keuring 🙄

Last met de keuring? Overweeg ook de kooi (look) maar dat de keuring daar moeilijk over gaat doen is het eerste wat ik hier van hoor.
                                  Kan mij hier iemand helpen 😕 Porschky? Cabrio Wim?

Ook welkom geheten hier 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 255)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.