Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie

• wekki
    Deelnemer

hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
      Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
      Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
      Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
      Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
      Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
      dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
      en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
      Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
      P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 255)
      • 1. Leeftijd : 21 jaar
        2. Beroep : student
        3. Posche geschiedenis (type en ect.) : 928 bj 1979 en 928 bj 1986
        4. Tweede auto : dagelijkse wagen is opel vectra b
        5. Droom auto : eigenlijk 928 (altijd al geweest)

Bij mannen zitten de kilo’s meer in de schouders é, bij de vrouwen wa lager 😛

ze moeten wel heel dik zijn die dames want ik pas erin met mijn 114 kg 😈

reys schrijft:

Had een vermoeden, die met die kuipkes en schuifdak? Mooie wagen, weinig km 8)

Indeed… vond ik ook 🙂
              standaard vrij dikke (in mijn ogen lelijke) zetels, maar die carbon kuipen geven pas echt een zalig gevoel en zitten perfect! En zo worden dames met een dikke poep geweerd uit de auto want tpast niet 😉

gekocht met 14.500kms op, en vandaag exact 2mnd later staan er 17.500kms op

Anoniem

Had een vermoeden, die met die kuipkes en schuifdak? Mooie wagen, weinig km 8)

kheb hem gekocht bij AE cars. Er stonden toen enkele GT3’s op het internet te koop en deze viel me het meest in de smaak, + bij doorlichting van de wagen (& garage) kon ik in volle vertrouwen hem ook kopen. Het enigste wat ik mis is een rolkooitje, maar na wat onderzoek moet ik me daar bij neerleggen want de officiële kooi is achteraf niet te krijgen (maar alternatieven genoeg) + om in te bouwen moet je het halve interieur bricoleren, om dan nog maar te zwijgen van de keuring 🙄

Kga niet snel iemand van zen sokken rijden hoor, tenzij ze der echt om vragen natuurlijk hehe.

Geen zwarte velgen, maar ik overweeg het wel. Ik hou wel van enige opsmuk zodat het toch nog nét iets anders is, maar twijfel nog tussen BBS Le Mans-achtig, ofwel deze:

of gewoon de GT3 velgen, die reeds mooi zijn in zwart poederlakken, omdat het eigenlijk te gek is om iets aan deze auto te veranderen…

Men moto is een 848 met andere uitlaat, chip, luchtfilter en wat kleinigheden 😀

Kvoel me alvast welgekomen 8)

grtz
                    René

reys schrijft:

Nog es dag René

René schrijft:
                    [quote]Kheb graag dat het vooruit gaat, en dat gaat altijd beter met het geschikte materiaal nietwaar 😉

Wil dat dan zeggen dat we moeten uitkijken in die regio, of we worden van onze sokken gereden 😆
                    Pas toch maar op met die madammekes, soms ook “snel” materiaal.
                    Wil wel die zwarte GT3 es van dichtbij bekijken, zwarte velgen ook zekers?
                    Waar gevonden?[/quote]

Wim

Welkom René, en veel plezier met je Porsche en op ons forum.

nog ene die van snel materiaal houdt 🙂
                        mijn eerste porsche is ook een gt3(rs)en heb ook nog een BMW K1300R(172pk)
                        alleen ben ik iets ouder 40jaar[size=3]
                        enjoy the club en misschien zien we elkaar wel eens[/size]

Anoniem

Nog es dag René

René schrijft:

Kheb graag dat het vooruit gaat, en dat gaat altijd beter met het geschikte materiaal nietwaar 😉

Wil dat dan zeggen dat we moeten uitkijken in die regio, of we worden van onze sokken gereden 😆
                          Pas toch maar op met die madammekes, soms ook “snel” materiaal.
                          Wil wel die zwarte GT3 es van dichtbij bekijken, zwarte velgen ook zekers?
                          Waar gevonden?

Groot gelijk 😉

Kheb graag dat het vooruit gaat, en dat gaat altijd beter met het geschikte materiaal nietwaar 😉

Van harte welkom geheten hier op het Forum
                                Jij bent goed bezig .
                                Op 27 jaar een 997 GT3 kunnen rijden en een Ducati .
                                En dat als vertegenwoordiger .
                                Ik heb toch ergens iets fout gedaan 😈 😉 😆 😆 😆

Hallo,

als nieuwe lid sinds enkele dagen zal ik me ook maar even voorstellen, even deze topic doorbladerd en ik zal dan ook maar de gebruikelijke structuur nuttigen 🙂
                                  ga me ook maar eens voorstellen

1. Leetijd (en of geboortedatum!) : 29/10/1982 dus 27 jaar
                                  2. Gezinssituatie : vrijgezel
                                  3. Beroep : vertegenwoordiger van rook- en brandgordijnen, brandwerende poorten en kleppen voor compartimenteren van zones, diploma: marketing en avondschool automechanica en initiatie lassen.
                                  4. Porsche geschiedenis (type en ect.) : nu mijn eerste, namelijk een 997 GT3, zwart, voornaamste opties: keramische remmen en carbon interieur, nummerplaat: 911-GTE.

5. Tweede auto : VW Jetta, bedrijfswagen.
                                  6. Droom auto : sinds ik men GT3 heb droom ik van weinig, of mss een GT2 RS 8)
                                  7. Hekel aan : krapuul op de weg, het vrouwmens dat me gisteren van de weg reed maar dankzij de supergoede remmen en stuurgedrag van de porsche op de weg kunnen blijven, waarna ik naast madame reed en ik gewoon een middenvinger kreeg, terwijl zij in de fout was. Mensen die trager en zogezegd ‘beter volgens de wet rijden’ dan mij, maar wel geen pinker gebruiken, bochten couperen en dudsen zijn op de weg lol
                                  8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : hmm zit ff zonder inspiratie
                                  9. Autogeschiedenis: VW golf IV die plat op de grond lag, brede kuipvelgen en wielkassen uitgeklopt, tief und breit dus 🙂 , dan een bmw coupé 325i laatste model, dan een 320d break laatste model, en nu dus een Jetta
                                  10. Ik ben van Maldegem, Oost-VL en ben meestal te vinden in regio Brugge-Gent-Maldegem.

Ben op dit forum terechtgekomen tijdens mijn zoektocht naar informatie over men wagen, aanpassingen en dergelijke. Vroeger (en soms nu) heb ik op forums gezeten als Carstyling, Cleaned, 2fast4u en nog een Ducati forum. (andere hobby is motorijden, vroeger circuit en weg, nu enkel nog weg)

Als er vragen zijn, just shoot.

grtz
                                  René

Inderdaad 😈

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 255)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.