Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie

• wekki
    Deelnemer

hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
      Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
      Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
      Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
      Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
      Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
      dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
      en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
      Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
      P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 255)
      • In de ene porsche naar de andere rijden
        Heeft iemand hier toevallig een zakdoek, of uhm nee geef maar een emmer 8)

Indedaad, de aankoopprijs is heel erg doenbaar, dat was mijn redenering ook, tis echt het onderhoud waarvoor iedereen me waarschuwd, en geloof me vrij, ik had dit jaar al 2000 EUR onderhoud aan mijn ondertussen ex opel astra, dus ik besef heel erg goed dat onderhoud de echt kost is.

Ik stuur je wel een pb voor eens af te spreken Sidewinderrrrrrr
        Gevaarlijke naam trouwens 😉

Welkom Sonar!

Collega Dilbekenaar blijkbaar? 🙂

Je droom is zeker en vast mogelijk hoor!
          Ik heb m’n Carrera 3.2 gekocht exact 6 jaar geleden toen ik dus 25 was.
          Het was net als bij jou een droom en kijk, ik rij er al 6 jaar mee rond 😉
          Het is dus zeker en vast mogelijk hoor!
          De aankoopprijs is trouwens zeker niet het “grootste probleem”. Een iets of wat uitgeruste nieuwe Golf zal je minstens evenveel kosten.
          Maar vergis je niet, zoals iedereen hier kan beamen is Porsche rijden zeker niet goedkoop. Het is natuurlijk een passie en dus wil je je wagen ook altijd tip top in orde houden en het onderhoud geven die hij verdient, en ja, dat kan al wel eens wat geld kosten.
          Een voordeel is natuurlijk wel dat mijn Porsche nu meer waard is dan 6 jaar geleden, wat niet van die nieuwe Golf gezegd kan worden 😉

Anyway, ik wil gerust ook wel eens afspreken hoor, we kunnen dan samen tot bij Bruno rijden, een GT3 RS ritje sla ik immers ook niet af 😈

Geniet in ieder geval van de zoektocht, neem geen impulsieve beslissingen, neem steeds iemand met kennis van zaken mee of laat een aankoop keuring uitvoeren… Voila 😀

Door je aan te melden op dit forum zit je in ieder geval al op de goede weg! :mrgreen:

Groetjes,

SidewindR (aka Olav).

geen probleem
            ik zal hem proberen heel te houden en er zeer veel plezier mee te beleven
            ik ben niet een persoon die nu plots zijn verstand op 0 kan zetten
            er zit altijd een rem op want ik heb teveel moeten vechten voor mijn zaak
            bedankt voor de bezorgheid en nu hopelijk geen domme dingen doen zodat er niemand mij kan nemen op mijn woorden

Denk dat er wel meer met Bruno zijn RS willen meerijden :mrgreen:
              Misschien een trackday organiseren: ‘Driving with Bruno and the RS” 😀

Hou hem maar heel Bruno, en vele veilige km’s gewenst

Voor porsche- like snelheden is vlaanderen wss heel erg klein :p

Hoe moeilijk moet het niet zijn om daarna opnieuw in een gewone wagen te rijden?

Bruno,
                  Ja is nabij Kalken.
                  Ach in vlaanderen is niets echt heel ver (als je niet in de file moet staan 🙂 ) dus als je eens tijd hebt en het past kunnen we eens afspreken hee.

En die reactie van leedvermaak en jaloezie zijn er jammer genoeg altijd.

wat mijn RS betreft en dat met mijn beperkte ervaring vind ik dat mijn auto aan alles voldoet
                    ik kan zowel in 6de aan 100 km/h rijden en dan vlot inhalen en op boereweggetjes de hooligan uithangen
                    dat lukt allemaal
                    wat die pk’s en snelheid betreft dat went zeer snel en je wilt gewoon altijd meer
                    je moet gewoon blijven beseffen dat je moet je verstand erbij houden en dat je niet alleen bent op de weg
                    een tweewiel aangedreven auto rijdt leuker dan een 4wd maar een 4wd is dan veiliger als het glad is
                    de kenners zullen mij wel verbeteren alds ik ongelijk heb of er iets aan toevoegen
                    let wel op als je met een Porsche meegaat dat het verlangen naar zo een auto nog veel groter zal zijn

Ach ja
                      Effe gassen en die kerel is nog maar een puntje in je achteruitkijkspiegel denk ik dan 😛
                      Ik hou me ook niet zo bezig met de mening van andere, zolang ik zelf maar bereik wat ik bereiken wil
                      Wat ik me nu al altijd afgevraagd heb is: Heb je in zo‘n wagen op de openbare weg nu ooit nog het gevoel van, ja het zou toch nog iets harder mogen gaan.
                      Das iets wa ik mij al lang afvraag ivm met wagens als een veyron enzo, zouden mensen die zoiets hebben na een tijdje ook zeggen van nah het mist nog iets.
                      Ik vraag me af vanaf hoeveel Pk je kan zeggen van, ik heb meer dan dat ik ooit zal nodig hebben.
                      Bv met een gewone wagen zit je al vaak met het gas tegen de vloer als je wat sportiever de bocht uitkomt.
                      Denk nu eerlijk gezegd dat dat bij een Porsche niet voor kan komen, maar je weet maar nooit

donkmeer is dat bij kalken ?
                        dat is eigenlijk niet zover
                        ik kan ook wel op een avond dan kom ik een keer buiten want de gehele dag tussen 4 witte muren doet het wel eens deugd om buiten te komen
                        Sonar ,wat die klanten betreft valt eigenlijk alles nog mee nog maar 1 mindere reactie gehad en dan nogwel van een dorpsgenoot
                        Velen gunnen me deze wagen en weten ook hoeveel ik gewerkt heb de laatste 19 jaar
                        wat alle anderen zeggen gaat mij eigenlijk niet aan want als het slecht gaat hebben ze plezier en goed zijn ze jaloers

Bruno,

Ik wil ook nog altijd eens meerijden met uw RS hoor:-)

Als je ooit eens tijd hebt laat maar weten 🙂 -) )

@ sonar, zie je al waarom het leuk is als de mensen weten vanwaar je bent 🙂 )
                            Voor het einde van de zomer zal je wel al met enkele Porsches meegereden hebben 🙂 )

is het mogelijk om een spierverslappend middel te halen naar de apotheker want als je meegaat krijgt ge nooit van zijn leven die smile 😀 D D meer weg
                              het is eigenlijk ongelooflijk hoe mensen uit die auto komen en ik vooral met een smile amaai
                              wel een imodiumke pakken want spierverslappend is eigenlijk alles dus ook…….
                              😈 😈

Wat een BOM van een wagen trouwens Bruno
                                Prachitge kleurkeuze,
                                En idd die klantenreacties, laat dat maar voor wat ze zijn, er zullen hopelijk voor jou ook wel klanten bijzitten die je ermee feliciteren.
                                Of ik ooit aan zo‘n machien zal toekomen zal de tijd moeten uitwijzen 🙂
                                Zolang ik ooit een Porsche op de driveway heb staan, is mijn leven geslaagd :mrgreen:
                                ( Ik heb uiteraard het geluk dat ik mijn droomvrouw al aan mijn zijde heb :p )

[quote=”brunogt3rsgen2″:1a5hid6e]hey sonar
                                  eens goesting voor met een rs mee te gaan
                                  moeten maar eens afspreken
                                  ik woon wel in het verre West-Vlaanderen maar we kunnen wel ieder een beetje dichter komen
                                  Mijn auto staat op de site van de Koen alias 911lover http://www.porsche968cs.be en dan de nordschleife
                                  Tvanbroekhoven voor u geldt hetzelfde moeten ook maar eens afspreken[/quote]

Amai, de vriendelijkheid is duidelijk de wereld nog niet uit 😐 |
                                  Tuurlijk zou ik da wel is zien zitten, meer dan zien zitten zelf :p
                                  Ik kan dat wel eens combineren met een dagje Brugge ofzo 🙂
                                  We spreken dat wel eens af 😉
                                  bedankt voor het aanbod alvast

Ja dat weet ik, kwa aankoopprijs wel, maar heb ondertussen al genoeg gelezen om te weten dat je een flinke duit in de zak moet houden voor onderhoud en dergelijke, dus dat speelt eigenlijk voor mij de grootste rol, en de moeilijkste overpeinzing vind ik.
                                    Heb ondertussen voldoende ervaring met wagens van 10 – 20 jaar oud, en de onvermijdelijke kwaaltjes die daarbij komen kijken. Waar ik echter geen ervaring mee heb zijn vrij recente wagens, met veel km‘s die dan in ongeveer dezelfde prijsklasse terecht komen. daarvan weet je dan wel, dat er geen ouderdomskwalen zijn, maar dan gaat de vraag weer eerder uit naar hoe de wagen behandeld is.
                                    Achja, allemaal duizende bedenksels die velen onder jullie zoniet het merendeel ook wel allemaal heeft genaakt. Ik denk dat enkel kennis en ervaring opdoen tot een goeie uitkomst kan leiden 🙂
                                    En als er nu 1 onderwerp is waar ik uren over kan lezen, praten, denken, dan zijn het wel auto‘s :p

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 255)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.