Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie

• wekki
    Deelnemer

hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
      Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
      Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
      Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
      Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
      Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
      dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
      en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
      Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
      P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 255)
      • hey sonar
        eens goesting voor met een rs mee te gaan
        moeten maar eens afspreken
        ik woon wel in het verre West-Vlaanderen maar we kunnen wel ieder een beetje dichter komen
        Mijn auto staat op de site van de Koen alias 911lover http://www.porsche968cs.be en dan de nordschleife
        Tvanbroekhoven voor u geldt hetzelfde moeten ook maar eens afspreken

Sonar,

welkom op het forum. Voor jouw budget ga je heel wat porsches vinden.
          Zowel 911’s als andere modellen….

Ik ben van de kanten van Dilbeek, net buiten Brussel, maar ik ben zowat overal te vinden in de vrije tijd 🙂 D
            Waarom misschien?

Hey Sonar, welkom hier… hoop da tje dromm snel verwezenlijkt kan, mag worden!
              van waar ben je ergens?

Hallo beste mensen
                Na veel moeite dan toch op het forum geraakt, met dank aan de zeer behulpzame beheerder.
                Even voorstellen dan maar:
                Mijn naam is Nick, en zowel ik als mijn vriendin zijn enorm gepassioneerd door Porsches, zij voor de looks, ik nu net iets meer voor het motorisch spectakel 🙂 .
                De droom die we samen delen is om op jonge leeftijd ( tussen nu, 22, en mijn 28 ste verjaardag zo ongeveer ) een porsche in ons bezit te hebben.
                Wat de beste koop zal zijn voor ons budget ( wss tussen de 15 en 25d EUR ) daar ben ik nog niet uit maar me wel volledig in aan het verdiepen, vandaar ook dat ik probeer via diverse kanalen waaronder fora zoveel mogelijk informatie op te snuffelen ( zal wss uitkomen op 944 vs 928 vs 993 vs 996 met veel km ).
                Het genoegen om een rit met een Porsche mee te maken hebben we beide nog niet gehad, maar uit de ervaring van anderen te horen denk ik wel dat het iets ongelooflijks moet zijn. Om zelf met een porsche rond te kunnen tuffen zou mij een smile tot over mijn oren geven elke maal ik er de kans toe heb, en vandaar ook dat dit een droom is die ik zeker gerealisseerd wil zien, en mezelf kennende zal het dan ook wel zo gebeuren ( zal er alvast alles aan doen 😀 ).
                Zodus begin ik nu aan mijn lange zoektocht die wss wel enkele jaren van sparen wikken en wegen in beslag zal nemen, maar waarvan ik nadien des te meer zal kunnen genieten, en hopelijk gene kat in een zak te kopen ofcourse 🙂 .
                Tot dan zal ik mezelf verder verdiepen in de wereld van Porsche, en gewoon genieten van de schoonheden op straat te spotten 😛

Is gewoon een droom hé Dirk.
                  Goede keuze van kleur.
                  Zag in Francorchamps nog een GT3 in zo grijs metallic. Valt totaal niet op. Tenzij die persoon dat wilt natuurlijk…
                  Je zag in de jaren 70 toch ook geen RS in een saai kleur.

Dirk proficiat!
                    prachtige auto in een toch speciale kleur maar het staat hem perfect
                    we zullen hier wel opvallen aan de kust he 😉

[quote=”Carrera4s”:cynbk3to]
                      Proficiat ! Ik wil je ook wel eens tegenkomen binnen enkele weken (dan heb ik mijn GT3), tenslotte is Koekelare maar 20km van hier 8) [/quote]

Dirk van harte met je prachige nieuwe Ride

proficiat

Mooi mooi 8)
                          Verder dezelfde vraag als Stef 🙄

8 maanden? 😯

hoe kan dat?
                            zo te zien wel de moeite, proficiat!

Anoniem

Eindelijk, na 8 maanden vechten met de overheid en de invoerder, een paar weken geleden mijn autootje opgehaald bij de car detailer.
                              Ik dacht haar ook even aan jullie voor te stellen.
                              Groeten, en veel rijplezier aan iedereen.

Wim

[attachment=2:bw1lnrh0]

Beste Bruno en Dirk,

Ik ken jullie niet, maar proficiat met jullie ‘monsters’ !

Groet

X

Van harte Dirk .
                                  Nieuwe GT3 ❓

Bruno en Dirk,

vergeet samen geen foto’s te maken he en hier te posten.

Alletwee proficiat met de aankoop van 2 prachtwagens.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 255)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.