Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 255)
    • [quote=”brunogt3rsgen2″:3sdarnxt]hallo allemaal
      gisteren achter mijn rs geweest en ik moet jammer genoeg mijn mening herzien 😆
      de auto is veel comfortabeler en stiller dan ik had verwacht bij legale snelheden
      bodemvrijheid voldoende en de boxergrom bij acceleratie is prachtig
      de kuipzetels zitten perfect
      alleen de bochtentechniek bijschaven eventueel op een trackday met begeleidingwant die is totaal anders dan een (normale) wagen met motor voorin
      samengevat 100% tevreden 😀 [/quote]

Proficiat ! Ik wil je ook wel eens tegenkomen binnen enkele weken (dan heb ik mijn GT3), tenslotte is Koekelare maar 20km van hier 8)

Gisteren bezoekje en ritje gekregen van Bruno.

Alle superlatieven schieten tekort – gewoon gaaf –

Bedankt Bruno. 8) 8)

hallo allemaal
          gisteren achter mijn rs geweest en ik moet jammer genoeg mijn mening herzien 😆
          de auto is veel comfortabeler en stiller dan ik had verwacht bij legale snelheden
          bodemvrijheid voldoende en de boxergrom bij acceleratie is prachtig
          de kuipzetels zitten perfect
          alleen de bochtentechniek bijschaven eventueel op een trackday met begeleidingwant die is totaal anders dan een (normale) wagen met motor voorin
          samengevat 100% tevreden 😀

mjam mjam, ziet er zeer mooi uit…
            even de kwijl opkuisen en nu weer proberen concentreren op werk 🙁 (

chic he 😀

Mislukt of niet .
                ik vind het leuke foto’s 😉

Anoniem

Ja sorry, ‘k ben RS-freak, jammer genoeg mijn rug is dat niet meer 😥 (andere topic)

Nog even meegeven, donderdag PLETS 😉 NAT!

De foto’s zijn deeltelijk mislukt; weinig tijd en slechte instelling

als je kan zet die foto’s eens op het forum
                    ik weet niet welke zot dat daar mee gaat rijden 😀 D
                    ik denk dat jij er beter zou mee rijden als je er toch zo zot van bent :mrgreen:

Anoniem

Hey Bruno, moest vandaag terug langs RS Motors, en met toestemming enkele foto’s van die GT3 RS genomen! Ik weet dat je ook een beetje interesse voor Porsche hebt, je zou eens moeten gaan zien,man wat een kar! 😆

@ ritten , sommige zijn ok, maar bijna allemaal ‘t zelfde….rijden, rijden, beetje doelloos vind ik. Het kan natuurlijk zijn dat ik het momenteel een beetje moe ben.
                      Beste eens rondneuzen op ‘t net.

ben zelf genen ancien maar de anciens hier zullen je zeker iets kunnen aanraden

Anoniem

Thanks voor de verwelkoming, Bruno
                          Zo heel lang zit ik hier nu ook weer niet, ik zou mezelf nog geen ‘ancien’ noemen. 😉

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst overigens.
                          Wat de ritjes betreft, klopt, ik moet wat van die events in mijn agenda zetten. Meestal als ik eraan denk, zijn ze al voorbij.
                          Eentje die je me kan aanraden?

Groeten

Wim

zie juist dat je al langer op het forum zit 😳
                            wel leuk om uw historie te weten 🙂

dag WH911
                              welkom op het forum
                              toffe historie van wagens
                              moest naar de porschedays komen kunnen alle forumleden eens afspreken zo zien we ook eens wie achter de afkortingen zit

Anoniem

En nog eentje:

1. Leeftijd (en of geboortedatum!) : 38 jaar
                                2. Gezins situatie : Bijna gehuwd en bijna een 1e kindje
                                3. Beroep : Directie (what’s in a name)
                                4. Posche geschiedenis (type en ect.) : 911 Carrera 3.2 Cabrio (tot 2009) – nu: 993 Cabrio
                                5. Tweede auto : Audi A4 2.7 TDI
                                6. Droom auto : 911 3.2 Speedster en 964 3.6 Turbo
                                7. Hekel aan : Oneerlijkheid, diefstal en vandalisme
                                8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten : Albert Frere
                                9. Autogeschiedenis : VW Golf 1.8, en dan firmawagens: VW Golf 1.9 TDI, Volvo V40 1.9d, BWM 320d, Audi A3 1.9 TDI DSG, Audi A4 2.7 TDI

Anoniem

Is nodig, ruit hangt reeds vol met kw..l en vette vingers 😆
                                  Is idd die die net geleverd was.
                                  Onwaarschijnlijk knap, en ‘t ergste is zo zal hij nog eens rijden ook!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.