Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie
  • hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
    Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
    Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
    Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
    Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
    Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
    dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
    en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
    Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
    P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 255)
    • ik heb nu direct een ruitenwasser besteld voor de ruiten te kuisen :mrgreen:
      laat hem aub staan tot donderdag
      dank u :mrgreen:

hij staat vooraan bij de ruit
        rij even op de parking zie je hem nog beter

Anoniem

Moet deze namiddag naar Lendelede, dus vlug nog eens een ommetje maken, staat hij nog in de etalage?
          Die sport classic is voor mij…………… enkel Rudy (en die klant) weet nog van niets en of hij dat zal leuk vinden … 😈

volgende week komt waarschijnlijk die sport classic binnen die ze verkocht hebben bij rs motors
            zal er proberen foto’s van te maken
            dat is toch nog iets anders en totaal verschillend van de mijne
            ‘k weet niet of ze daar zullen mee rondtoeren

Anoniem

3h 23 en net thuis van een avondje gezellig tafelen onder Porsche vrienden, ook over Uw aankoop gebabbeld, dus kon het niet nalaten even te kijken of er al foto’s waren…
              Hoe zal ik het verwoorden? En daar gaat ge dus mee rondtoeren?
              Lijkt mij niet verstandig, geef PM en ik zal dat wel in Uw plaats doen 😈
              Oja, was al op de hoogte van de levering, is mij toen niet verteld dat het den Uwen was ( stond wel nog in de garage ) 😉

kwijl kwijl kwijl 😀 D D en nog eens proficiat

PT

Proficiat !!! En euh,…ook extreeeem ‘gezond’ jaloers !! 😆

Veel succes ermee.

911-lover: daar zou ik extreem graag bij zijn! 😳
                    Zelf kan ik ook wel goed overweg met een fototoestel.. photoshoot met 3 Porsche’s? 🙂

dank u 911-lover 😀 D
                      de foto’s staan er goed op
                      zal wel eens een foto maken van het interieur
                      we spreken nog wel eens af

Hier zijn de fotootjes

SUPER VETTE wagen Bruno .
                        Ik zal eens een te gekke locatie zoeken voor een fotosessie voor jouw (en mijn) Porsches 😉

Ik hoop dat ik zo een dag ook ooit mag meemaken. Miljaar, ik zou stressen…:-) )
                          Hoop je RSke binnenkort eens in het echt te zien.
                          Succes !

Rufie.

Extreeeeem (gezond) jaloers! 🙂
                            Congrats!
                            Wees maar zeker dat ik foto’s van uw RS ga nemen op Franco!
                            Je mag de foto’s ook naar mij sturen als je wil: alexwillems15@hotmail.com

grtz!

Anoniem

Gezond jaloers!!!! 😉
                              Euh welke dealer? kan ik er morgen mijn platen aan gaan hangen 😆

het zien al is prachtig maar dat geluid die de motor maakt jawadde
                                die sportknop op het dashbord als op die drukt wat een verschil
                                tvanbroekhoven nu niet terug groen worden he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

problemen met het verzenden naar hotmailadres krijg ze niet geleverd bij u

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.