Re: Straks ook hier van toepassing?

Home Forum Zeverhoekje Re: Straks ook hier van toepassing?

• Maker
    Discussie
  • Oei,das erger :puke:
    Dan zal ons landje snel volgen vrees ik…

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Zie bijlage (blijft positief.)

Het zat er aan te komen he…. Die Coyote werkt zo goed dat, sinds ik hem heb, ik geen enkele snelheidsboete meer heb gehad… De politie merkt ook wel dat er extreem veel mensen vaart minderen aan controles …. en ja, daar reageert de staat op door die Coyotes te verbieden uiteraard….

[quote=”Rocco” post=89958]hoe gaan ze dat controleren[/quote]

.. net als in Duitsland – kijken gewoon even in de auto bij staandehouding 😡

Daarnaast hebben vele Coyote-gebruikers de module in het zicht zitten 💡

Maar inderdaad – Navigatie, GSM, Radio en genoeg andere verklikkers die dan ook onder die wet zouden moeten vallen ..

hoe gaan ze dat controleren, en dan al die gps’en met radarlocaties ook afschaffen ?

en wat met al die abonnementen die al verkocht zijn…

en dan moeten ze de melding op de nationale radio toch ook verbieden, is toch hetzelfde principe…

maar ja, als het in Frankrijk als zo is, dan zal het hier wel rap volgen.

Ook een zware slag voor coyote – was daar toch de eerste en grootste commune van Coyote gebruikers …

[i]In Duitsland was/is ‘ie (overigens) al verboden …
                [/i]

Toeval of niet, maar op de site van Coyote kan je plots niet meer naar het onderwerp “wetgeving” doorklikken. Kort geleden kon je daar nog een officiëel document mbt de wetgeving raadplegen. Kan uiteraard een dom toeval zijn, maar toch …… Als ze zo beginnen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, …. nog even en we kunnen allen ons abonnement opzeggen. Of met schrik rondrijden. 😥

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.