Re: Treintje richting RLC

Home Forum Porsche Uitstappen Re: Treintje richting RLC

• Maker
    Discussie

• Walter
    Deelnemer

William,
      ik heb van de week inderdaad ook gemerkt dat er in Geel Oost en meer bepaald het benzinestation Total grote werken aan de gang zijn. Het benzinestation zelf is nauwelijks bereikbaar en ik dacht dat je het kan bereiken nadat je eerst het rond punt neemt om dan terug richting Meerhout te rijden.
      Ik moet tot mijn grote spijt ook melden dat ik er niet bij zal zijn, omdat mijn Porsche niet klaar is. Het spijt me maar ik hoop dat jullie allemaal een prachtige en gezellige dag hebben.
      Grtjs 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Anoniem

Het zal morgen weer gokken zijn wie met wat rijd 😀 en hoe die dan noemt hier opt forum 😀
        Ik zie er naar uit, zelfs de zon zou komen morgen dus alles ok zeker :relaxman:

Kijk er naar uit. Tot dan !

Inderdaad in Zutendaal Bart, we zullen er zeker nog zijn :drink:

Veronderstel naar Zutendaal hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Eerst werken en dan rond 18:45u vertrekken in Rumst.
                Naar waar kom ik dan best om nog eens goeiendag te zeggen tegen deze bende?

Laat maar weten aub. :first:

KDC en ikzelf sluiten ook aan om 10u @ kruibeke ❗

Het treintje mag stoppen op de parking :mrgreen:

Hoek kasteelstraat en Roelants Du Vivierlaan.
                    Er zijn plaatsen voor ons vrijgehouden.

Tot zondag
                    Jorgen

Anoniem

Hoeft niet hoor.
                      Als ik het treintje zie voorbij komen trap ik de mijne wel even op zijn staart :driver:
                      Ben ik zo bij jullie 😀

XXX

Toch geen probleem om als treintje William van de parking in Tessenderlo op te pikken. Beetje vertragen, stuurtje wat naar rechts :driver: en dan terug weg :relaxman:

Okidoki William,
                          zal wel opvallen denk ik als we passeren 😀
                          grtjes van een oude boxster rijder.

Anoniem

Ik denk dat ik blijkbaar alleen ga vertrekken vanuit Geel Oost.
                            Ik denk nu rond 11 uur op de parking in Tessenderlo te staan, kan ik aanpikken als de trein uit Antwerpen passeert.

Makkelijkste om te vinden is zo :

Afrit Bilzen, rechts richting Tongeren.
                              Aan de eerste lichten in Hoeselt Links, weg draait naar links, daarna rechts over de spoorweg.
                              Altijd rechtdoor, en op tijd remmen anders rij je het kasteel binnen :mrgreen:

en pas op, weg is kaarsrecht maar ons vrienden staan er tegenwoordig dikwijls te flitsen !

XXX

Alden Biezen- Antwerpen voorbij en dan ergens rechts afslaan 😆

Wij komen dan net van café 😀

En daar bij ik weet Alden Biesen niet liggen, kweet wel dat als we om 10 u afspreken, we niet klokslag 10 u zullen kunnen vertrekken.

Gaan jullie eerst nog op cafe :drink: ? om 10 u in Kruibeke en om 12 u in Alden – Biesen .
                                    Ik dacht dat jullie met de Porsche kwamen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.