Re: vlootje showen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Re: vlootje showen

• Maker
    Discussie
  • ja, waar is de tijd bij ons van de Rijkswacht Porsches?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nu hebt ge eens ne keer niet op seniorennet moeten zoeken 😈

Anoniem

Jol wat ik lees is vlootje showen 😳
          Ik zal het maar op Ipad steken .Bedankt voor de tip van enter Jol en Joebar ,return :respect2:

lees de titel eens Bart :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anoniem

Oei Bart, brilleke nodig?
              Heb een klant die er momenteel werkzaam is, en is daar voor die periode ook gedomicilieerd (loon x3 en onbelast 😯 ) MAAR, wil de man verlof is die geheel afhankelijk van de gemoedtoestand van de ‘bevelhebbende’ Qatari! knikt die ‘tulbandman’ van neen = pech en daar blijven!
              Vrouwen zijn daar nog altijd ondergeschikt! vb naast elkaar op straat lopen mag niet, de vrouwen moeten minstens een vijftal meter achter de man lopen…
              En kledij…
              Tof boelke daar 👿

Autosport à la Arab
              http://www.youtube.com/watch?v=A0Kxc25x1Ak

En soms gaat het verkeerd!!!

Anoniem

Koen ik heb het filmpje nog eens bekeken ,ik zie dat nergens Quatar 😳 😥

vandaar de keuze voor Panamera’s en Cayennes in Quatar: zodat ze hun golftassen in de koffer kwijt kunnen… :mrgreen:

Staat er toch , Qatar .
                    Is in het middenoosten. Is een schiereiland dat grenst aan Saoudi Arabië . Qatar is ook een Golfstaat .

Anoniem

In dat land hebben ze nog niet van het woord crisis gehoord 😉 .In welk land is dit ❓

idd, al lang geleden, rijd de politie in Duistland nog met Porsche ?

[quote=”porschky” post=87746]ja, waar is de tijd bij ons van de Rijkswacht Porsches?[/quote]

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.