Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:
- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Mijn ervaring in kleuren op een Porsche:
+ is rood, maar kan ook zwart zijn.
– is zwart, maar kan ook rood zijn
En nu serieus:
‘t Is kiezen tussen sportief of chique.
Als je er een striping opzet (vooral in dat oranje) moet er bijna een spoiler opstaan vanachter. Dat maakt het gewoon echter. Als je die niet hebt is’t van ver duidelijk dat’t maar ne plakker en wat verf is (zoals bij de mijne nu).
‘t Hangt ook af van welke velgen er onder staan en welk model van P je hebt. De 996 4S is er imo niet geschikt voor (en ja, ik weet het want de mijne is nu zo), hij is *te* breed en (durf ik het zeggen) *te* lomp om er een sportieve bak van te maken. Moest er een GT3RS spoiler opstaan zou’t weer heel anders overkomen, maar nu is hij te klassiek om er zo’n striping op te hangen. Ook de velgen komen niet goed in dat oranje. Mooie velgen in grijs, maar het oranje staat hen niet, tegenover de GT3RS velgen die wél heel goed staan in een afwijkende kleur.
Als ik die foto zie van Sammy zijn 997 op die rollenbank, dan kwijl ik mijn keyboard onder, als ik daar dan in gedachten een oranje striping opzet gaat dat de wagen naar beneden halen, hij is gewoon te chique en te sophisticated om daar een sportieve van te maken.
Als ik die foto zie van Reys zijn 997 op die rollenbank, dan kwijl ik ook mijn keyboard onder, maar die heeft het midden gevonden tussen sportief en chique. De striping is in een niet te opvallende kleur, een kleine spoiler is aanwezig en de skirts maken ‘t geheel af.Voor mij persoonlijk heeft een P nog altijd de grootste wow-factor als hij iets lager staat en dat icm een dik stel wielen, zoals die zwarte 997 hier onlangs gepost.
Hoeveel mensen mij al gevraagd hebben naar mijn “nieuwe” Porsche… Ik denk dan altijd dat ze de blauwe bedoelen (die ze nog niet kunnen gezien hebben vanwege een -ahum- polariteitsprobleem ;)) terwijl ze gewoon denken dat de 4S met oranje rommel erop een andere is dan de 4S in zomeruitvoering…Ik ken nog iemand met zulke oranje kleuren maar dan met een 996 4s
Kent wel het verschil niet tussen + en – :happy:
Ik had het meer op dit oranje:
http://www.signa.be/motorsport/Test/Rs/997%20GT3%20RS_1.jpgwit zal het zeker nie worden, rood ook niet, maar grijs is ook een mogelijkheid, zelfde tint bvb of de velgen, dan moet ik die ook al niet meer herspuiten 😀
Anoniem2 maart 2012 om 22:47René:
wit? 😕
[IMG]http://i39.tinypic.com/t6dq9d.jpg[/IMG]
oranje? :puke:
[IMG]http://i40.tinypic.com/15nwz1z.jpg[/IMG]
René
Ik denk dat licht grijs of zilver wel mooi zou staan op de GT3
Dat zou de auto af maken IMOja tis mé momenten é 😉
welke kleuren kun je dan wel oem voor GT3 krijgen? (sowieso zouden de letters GT3 zijn en niet GT3RS uiteraard…)
Anoniem2 maart 2012 om 02:49Hier se Den René is terug :applaus:
Oranje zou ik nu niet doen…zal een RS wanne-be worden vrees ik
Er bestaan diverse uitvoeringen, allen OEM Porsche, voor de GT3.ja JP die striping staat er vetjes op hoor!!
verdoeme ge doe mij terug twijfelen voor oranje op de mijne te steken + oranje spiegels en velgen… ik twijfel al heel lang of het wel ‘done’ of ‘not done’ is om de RS-like striping op een gewone GT3 te plaatsen…
JP,de stripping past perfect en met de gt4s erop is het af :applaus:
Jp ,maar een klein beetje uit de hand gelopen . 😉
Inderdaad heel wel overwogen ,elk detail ken je en weet je . 😉
Die stripping is heel mooi .
Ben ook a h uitkijken naar decals voor op mijn wagen .Anoniem15 februari 2012 om 23:11[quote=”vawilliam2003″ post=90907]
Misschien was het goedkoper geweest om een echte GT3 te voorzien van zachter veren :D[/quote]Is over nagedacht (+/-1j 😐 ) maar had de 4S staan en daaraan begonnen…toen is het uit de hand gelopen 😳
Sammy, nog eens bedankt voor de tip!(ondertussen daar dus ook een beetje bekend)
Anoniem15 februari 2012 om 18:57Ik vind het mooi dat ge er GT4S hebt opgeplakt ipv van GT3.
Ik dacht dat jij een rugprobleem had, niet ❓
Misschien was het goedkoper geweest om een echte GT3 te voorzien van zachter veren 😀Anoniem15 februari 2012 om 03:18Betere motor, betere versnellingsbak, betere wegligging, weegt een pak minder, enz…moet er nog zand zijn Bart?
Weet wel welke kiezen (waarom niet is gekend 🙁 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.