Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:
- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
kleinekastenteufel schrijft:
Deze namiddag even afgezakt naar de Koolkerkesteenweg 101.
Al de inspanningen van luc993cabrio zijn wel besteed. Prachtig etablissement aldaar, alles nagelnieuw en kraaknet.
Zijn afwezigheid op het forum daardoor bij deze vergeven.
Mooi terrasje met zicht op de cabrio.
Koffie plus was voortreffelijk (plus = choco mousse)😉 😈 😉
Thanks en merci voor het bezoekje hé. 8) 8) 8)
kkt ge zijt zeker in conge 😉
ik moet wachten tot november 🙁Deze namiddag even afgezakt naar de Koolkerkesteenweg 101.
Al de inspanningen van luc993cabrio zijn wel besteed. Prachtig etablissement aldaar, alles nagelnieuw en kraaknet.
Zijn afwezigheid op het forum daardoor bij deze vergeven.
Mooi terrasje met zicht op de cabrio.
Koffie plus was voortreffelijk (plus = choco mousse)😉 😈 😉
Anoniem15 juli 2010 om 22:53Idd, heb ook zo iets van ‘k laat het herstellen en klaar.
Ook geen tijd om de situatie te gaan bekijken en geen zin in die rompslomp
de kosten voor herstelling vallen goed meeTrouwens vandaag ondervonden dat de parkeersensoren op m’n Vito niet helemaal juist afgeregeld staan, gevolg gaatje in een panelen muurken…dus ‘k heb toch iets gevonden waar de verzekering zich kan mee bezig houden 😕
Ben nie goe bezig de laatste dagen 😳
Ik wil verlof!!!!!!!! 👿
In februari velg en band beschadigd door slechte weg .
Aan de verzekring aangegeven , naderhand schrijven gehad voor een expertise .
Op gereageerd en sindsdien ………………. niets meer .
We zijn nu half Juli 👿Oh… Ik zie nu pas die gecrashte RS van Drogenbos 😥
Wat jammer zeg!
Heb hem 2 maand geleden nog zien staan in hun kelder 🙁
Weet er iemand wat er nu juist mee gebeurd is?Hier nog een eerbetoon in betere tijden…
Beschadigde velgen, zwijgt stil. Mijn garage begint stilaan vol te liggen met velgen die parkeer- of zwaardere schade hebben 😥
Kwestie die aansprakelijkheid van de gemeente/provincie/aannemer : proberen ❗ ➡ wel foto’s nemen en vaststelling door politie laten doen. En verzekering doet de rest. Wel veel, heel veel geduld hebben.
Langs de andere kant : hebt ge ineens een reden om dat ander lipke te steken 😉
misschien eens gaan kijken of dat ding er nog ligt?! En er op zijn minst een digitaal fotootje van trekken (staat meteen ook een datum op). Getuigen zouden zeker welkom zijn, maar indien dat spul er nog steeds ligt, vermindert de noodzaak voor getuigen misschien al een beetje.
De gemeente is inderdaad aansprakelijk voor schade door wegenwerken. Als zij die schade willen doorverhalen op de aannemer, dan is dat hun probleem achteraf! Maar dan heb jij je geld misschien al terug. Misschien eventjes een telefoontje doen naar de gemeente om na te vragen of die werken aldaar effectief in opdracht waren van de gemeente, en naar wie zich te richten voor een dergelijk schadegeval… Kost je maar een telefoontje…
Anoniem14 juli 2010 om 02:49Betreffende wie aansprakelijk? Daar had ik nog niet aangedacht! Zal het toch eens bekijken! Moet ik dan geen getuigen hebben ofzo?
Ben erop gereden tijdens het parkeren, ding lag schuin tegen het voetpad, regen en voilà prijs 👿
Was eigenlijk niet te zien.
Nu de 2 velgen worden hersteld na ‘t verlof, wagen moet dan toch binnen voor oa cuplip,…
@Luc, kom wel es langsIdd, indien je kan bewijzen dat de gemeente nalatig is geweest en jij daardoor schade hebt opgelopen kan je de schadekost recuperen JP, vroeger ook iets dergelijk meegemaakt en schade volledig terug betaald gekregen. 8) 8) 8)
@JP, verbouwing naar GT3 vind ik zeer geslaagd, mooier dan ik had gedacht, nog maar net fotos bekeken wegens geen tijd door opstart van onze nieuwe zaak.
http://www.cappuccino-brugge.be
Ik zou zeker en vast klacht gaan indienen.
Heb ooit iets dergelijks meegemaakt en de gemeente heeft toen de schade aan mijn wagen betaald.Sterkte 🙁
Plumber
zou dat niet achterhaald kunnen worden van/door wie die voet van dat verkeersbord daar achtergelaten is… kwestie van aansprakelijkheid?
Anoniem13 juli 2010 om 03:11het zat niet mee vandaag 🙁
moest op mijn vrije dag gewoon wat boodschappen doen da’s al, en omdat het toen nog niet regende… beslist het rustig met de P te doen…eindbalans: * spoilerlip beschadigd…met dank aan de nalatigheid van (?) die een voet van een verplaatsbaar verkeersbord vergeten mee te nemen heeft
* 2x velg met parkeerschade,
jaren geen dergelijke schade meer gehad, moet dringend terug naar de rijschool 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.