Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:
- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem25 mei 2010 om 20:48
Is gewoon nog nooit zo mooi geweest!!! Het interieur waw!!
Nu nog het gaatje vd wisser achter opvullen en dan een fotograaf zoeken zeker?En JP, waar blijven de foto’s na de poetsbeurt?
Ben nml super benieuwd naar het resultaat 😀
Ik neem aan dat je nu een 8) nodig hebt om naar je wagen te kijken 😆 😆Groeten,
Plumber
Anoniem20 mei 2010 om 15:13een stelling nog maar eens ondersteund…”een man is als een klein kind, geef ze een nieuw speelgoedje en ze zijn braaf!” of nu toch al 4000km 😉
4000km 😯
Dat heb ik in de laatste 3 jaren samen gereden 😆 😆 😆900km?
tegen mij hebben ze gezegd dat je veel minder rijdt met een gt3
telt dat ook voor een GT4S?
zo te zien niet zeker
Ik heb ook al 4000 km met mijn machineAnoniem19 mei 2010 om 01:12Dank voor jullie positieve reacties!!! 😛
Toch al een kleine 900 km gereden nu en de gekozen set-up is SUBLIEM!!! gewoon perfect beter dan orig.!!!!
Tot op vandaag slechts een weinig van de spoilerlip afgeschraapt, had het slechter verwacht 🙂
Staat nu bij Bert voor een volledige detailbeurt.
Wisser is er ondertussen ook af 😉just opgelet uw gt4 s ligt nog lager bij de grond dan mijn rs
dat wordt oppassen geblazen 😉Mooi hoor 😯 , alleen zal het inderdaad oppassen worden voor de drempels …. ❗
Anoniem11 mei 2010 om 03:02Nu vlug iets meer over de ombouw 4S naar GT3. Kon niet vroeger tgv drukte op de zaak (gelukkig). Ook nog geen tijd gehad voor deftige foto’s, sorry..MAAR wel al es flink mee… 😈
Het is dus een “Wide Body-GT3 look” geworden. En (al zeg ik het zelf) het ziet er echt fantastisch uit 😀 P P wink:
En dat mede dankzij een goede voorbereiding en de uitermate goede zorgen en zin voor perfectie van Gert!!!!!Carnewal dus!!! (slapeloze nachten inbegrepen!).
Alles orig Porsche. Aerokit incl roosters, luchthapper, motordeksel met spoiler en extra luchtinlaten en splitter, GT3 velgen, H&R verlagingsveren, nieuwe tussenrubbers, GT3RS achterbumper (tgv 4S) met de bijhorende hittepanelen ed, volledig nieuw samengestelde uitlaat passende op de GT3 uitlaattip met behoud van de sportuitlaten (waarvoor SPECIALE dank aan GERT!), en de nodige ditjes en datjes om alles op zijn plaats te houden.
Oorspronkelijk zou het stuur en de pook nog worden aangepast maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Evenals het plaatsen van een rolkooi…kleine toegeving naar
‘t vrouwke toe moet kunnen 😉
Wel nog het verwijderen van de wisser achter en de achterzitjes/gordels.De nieuwe veren en de uitlijning zorgen er nu voor dat de wagen compleet anders aanvoelt. Staat +/- 2.5 cm lager (verkeersdrempels,… 👿 ) zonder vermindering van comfort, voelt zelfs beter ook op PASM actief. Eigenlijk een compleet ander rijgevoel. Zowaar heb ik het “RS gevoel” van de 964 RS terug maar dan veel beschaafder!
Volgende week zal Bert van Wax-It de lak en het interieur eens flink onderhanden nemen. (@ plumber PB) En dan eens kijken voor een fotolocatie.
Hier wat amateurfotookes,…
Hey Reys,
Inderdaad, ziet er meer dan OK uit! 😯
Is het Carnewal die de ombouw heeft gedaan?
Heb jij je wagen al laten opkuisen door Wax-it? Wat is jouw ervaring ermee?
Wat is het budget hiervan? (geef me anders eens een PB als je het niet wil melden via het forum…)Groeten,
Plumber
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.