Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 197)
      • Ik zal mijne maat den zwarte pijl nog moeten geloven dat zijn zwart kraam sneller is dan mijne witte duvel 😳 😥 😉
        En als Jpook al zo bezig is 😉 Wat blijft er dan nog over voor mij ruzie
        Het is jullie gegund :respect2:

PT

Mooi JP !! Striping zeer geslaagd. :respekt:

Sized_9972Spl.jpg

Ben daar vorig jaar ook geweest,ben daar heel tevreden over,heb daar al 3 auto’s
            laten doen

[quote=”911-lover” post=90746]Ook dat groot paneel met de gegevens tegen de wand doet zoiuets vermoeden :mrgreen:[/quote]

Thanks Watson ! :sarcastisch Ik was mijn monocle even kwijt. :wtf:

Attachments:
              • 2206.jpg
              Anoniem

Beelden zeggen meer als woorden 😉 met het slechte weer nog maar effekes kunnen testen…maar voelt als een … 😈

Dank voor de complimentjes 😳

STD 346 pk naar 364 pk en bijna 30 Nm extra koppel, nu dus 421,7 NM. (Powerplus Drogenbos)

[IMG]http://i43.tinypic.com/x0wbpx.jpg[/IMG]

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.
                  Piccies van de 997 in volle actie, vastgebonden als een beest doen me wel iets 😉

Jp ,telkens ik je wagen zie wordt hij er nog mooier op .
                    Cijfers please .
                    Prachtig die decals op je wagen . 😉

136 pk en 200nm :mrgreen:
                      eerste reactie van JP was ‘ik heb een vliegmachine’
                      dus raad maar

GT4S stripingske laten zetten :drink:
                        En JP verklap nu eens de uitkomst :driver:

Ligt de Porsche weer aan de ketting JP ❓ ❓ ❓ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ook dat groot paneel met de gegevens tegen de wand doet zoiuets vermoeden :mrgreen:

ja, ik zou ook denken dat hij bij PPE geweest is … toch aan de nummerplaat te zien 🙄 🙄 🙄
                              Ik had in feit al zijn garage herkend, ik was door ook geweest voor mijn bmw

[quote=”RODONDO” post=90727]Waar heb je hem op de testbank gezet ? Want in dat segment ook zeer veel prullemannen actief. Indien tevreden graag de gegevens aub. ;)[/quote]

Ik heb zo een zwaar vermoeden (weet niet waarom eigenlijk) dat hij naar Powerplus gegaan is :happy: :happy: :happy:

Toch een prachtmachine hé

Waar heb je hem op de testbank gezet ? Want in dat segment ook zeer veel prullemannen actief. Indien tevreden graag de gegevens aub. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.