Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 197)
      • amaai , mag gezien worden , super !!! en getallen van testbank???

Prachtige Porsche JP :applaus: :applaus:

foto’s zeggen veel maar ook niet alles jp, we willen tekst en cijfers, veel en grote getallen :mrgreen:

blinkt wel mooi, precies niet stilgezeten in deze kalme periode :respekt:

Anoniem

[IMG]http://i44.tinypic.com/33oidmg.jpg[/IMG]

[IMG]http://i39.tinypic.com/333h21c.jpg[/IMG]

[IMG]http://i40.tinypic.com/2n9mb6o.jpg[/IMG]

Anoniem

Yep [IMG]http://i44.tinypic.com/rv92x1.gif[/IMG]
                Vanaf potten tot eindstuk, volledig nieuwe buizen laten maken!
                Vorige waren met koppelingen en lekten allemaal, opgelost dus. Gelukkig is m’n mooie ‘lawaai’ behouden gebleven.

ondertussen groen gekregen op de keuring?

Anoniem

Wel, ik denk dat ik idd een lekje heb! Vorige week dacht ik wat geblaas te horen, maar heb er geen speciale aandacht aan gegeven.
                    Beter eerst eens de koppelingen nakijken vooralleer sondes te vervangen.
                    Bedankt William voor het meedenken!

Anoniem

Zeker ook checken of uw uitlaat perfect luchtdicht is.
                      Het kleinste gaatje kan uw lamba waarde de hoogte in sturen.

is klote …

maar positief, volgende keer testen ze alleen wat nu rood is 🙂
                        dus je kan in de rest van de ombouw gerust zijn 🙂

Anoniem

Zal ik graag doen Bruno, als ik hem gekeurd krijg…want ROOD 🙁
                          Nu, ze hebben geen tuning keuring gedaan, alles blijkt ok te zijn (zelfs spacers van 23 mm 😯 ) maar afgekeurd voor nipte slechte lambdawaarde 👿
                          Met dank aan onze groene jongens!!!!

Allé CM afspraak maken, sondeke vervangen (als het er maar geen 4 zijn!!), een pak tijd verliezen, EURO’tjes betalen en hopen dat ze dan content gaan zijn.

Al bij al goed nieuws ( 😕 ), had het slechter verwacht 8)

Dat is goed nieuws en laat iets weten hoe het was op Zandvoort
                            Ik ben nu toch echt benieuwd hoe de auto rijdt

alvast met uw uitgestreken smoel wat oefenen voor de spiegel … ‘nee meneer das allemaal volledig origineel niks aan veranderd’ 😈

als ‘t geometrie is zal ‘t wel meevallen, goed uitlijnen en daarna in geen diepe put rijden zodat de instelling niet om zeep is 😆

Anoniem

En hier zijn we dan eindelijk met nen update:
                                De veren zijn nu reeds een maandje geleden geleverd en gemonteerd!
                                [IMG]http://i52.tinypic.com/f0vk7d.jpg[/IMG] met dank aan de heren in Stuttgart
                                [IMG]http://i53.tinypic.com/s2fdoh.jpg[/IMG] zijn dus de M 030 veren, het verschil
                                [IMG]http://i54.tinypic.com/nzgftc.jpg[/IMG] gelijk ook de sport stabi’s gemonteerd

En of dat da spel nu plakt!!!!GT3 waardig!!!! De stoelen geven nog net genoeg steun, alhoewel als ik zie hoe ons Madam zich soms aan alles moet vastgrijpen 😯
                                Ook is deze afstelling niet echt rubbervriendelijk vrees ik, kortom ikke zéér tevreden.
                                Moet ook nog toegeven dat ik nu echt wel op de limiet van mijn kunnen zit (lees verdraagzaamheid ruglast).
                                De SPORT PASM zal nu nog enkel voor circuit (op en afritten 😈 )gebruik geactiveerd worden, zullen we in Zandvoort (12/10) eens uittesten se!

Straks nog de ECU aanpassing en klaar!

Alleen maandag ek KEURING…….hoe mijn hart al vast 😳

Anoniem

Heb die kerel maar 15″ gezien en ‘k wist genoeg!
                                  Deed wreed raar toen ik mijn (copy) papieren, na prijsbepaling van mijn wagentje, terug vroeg die hij notabene al in zijn schuif steken had!
                                  René het belangrijkste is dat Uw GT-gevalleken ( 😆 ) terug inorde is!

Nu iets anders ( 😕 ) ondertussen na een 20 tal mails en idem telefoontjes, allen met het antwoord: “hebben wij niet liggen…” nog steeds opzoek naar de veren 🙁
                                  Help 😡 en bedankt aan allen voor de reeds gekregen adressen!

Anoniem

René schrijft:

Tis niets geworden, blijkbaar behoort een servopomp (aangedreven dr de motor) niet tot de motor want enkel daarop geeft hij garantie, het blok en de boite, dus meneer verkoopt porsches, audi’s etc aan de lopende band met de enige garantie als uw motorblok in 2 breekt of uw boite in de prut draait daj op hem kan rekenen…

volgens hem staat het zelfs zo precies in de wetgeving dat als er in het eerste half jaar iets breekt na aankoop dat hij er niet moeilijk over doet, maar in de tweede helft (jaja van het 1e jaar v aankoop) moet hij zelfs geen garantie geven…

en dat allemaal vertellen mé nen smile tot aan zen oren é…

Hij begon zelfs nog te stoefen dat hij na aankoop van men auto een sleutel bijbetaald heeft omdat de vorige eigenaar hem niet afgaf, ge moe da nekeer in uw oren knopen zeg, achterlijken aap 👿

Ik weet niet of dat allemaal klopt hoor.
                                    Ik ken een EX verkoper van oudere auto’s.
                                    Hij was de man in de buurt waar je snel een auto kon kopen voor zeer weinig geld om een jaartje te bollen.
                                    Hij is ermee gestopt omdat hij steeds meer mensen kreeg die na enkele weken garantie claimden op bvb defecte elektrische ramen die al niet werkten volgens de documenten van de 2de hands keuring.
                                    Hij is enkele malen tot de rechtbank gegaan omdat hij zelfs in de factuur had vermeld dat die defecten er waren bij aankoop.
                                    Toch heeft hij die zaken verloren en moest hij die herstellen doen.
                                    Hij is ermee gestopt.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.