Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:
- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
triest, ‘t is te hopen dat hij ook zo blij is met de ‘goeie’ reclame die hij hier krijgt 😈
haha idd, vree plezant é…
maar bij het installeren van de nieuwe sleutel is de andere ongedaan gemaakt é dus ik hoef met niets in te zitten
das wel klote.
Ik zou zelfs nog ongerust zijn dat er nog iemand een sleutel van mijn auto heeft…
heb het 1 keer meegemaakt auto van mijn oom,“Neen meneer, slechts 1 sleutel, de andere is zoek geraakt,..”
2 weken later was de auto ‘s nachts van zijn oprit gestolen, geen glasbreuk, geen lawaai en buren niets gezien of gehoord… (rara, sleutel 2 is terecht denk ik dan)
Verzekering:
“Ah meneer, auto gestolen, ja dat zit in je omnium in, mag ik de 2 sleutels eens zien aub, oei, u hebt er maar 1 maar dan dekken wij dat verlies niet hoor, u moet begrijpen, mss hebt u hem wel verkocht of “laten stelen”. sorry, nog een prettige dag”…daar sta je dan…
Tis niets geworden, blijkbaar behoort een servopomp (aangedreven dr de motor) niet tot de motor want enkel daarop geeft hij garantie, het blok en de boite, dus meneer verkoopt porsches, audi’s etc aan de lopende band met de enige garantie als uw motorblok in 2 breekt of uw boite in de prut draait daj op hem kan rekenen…
volgens hem staat het zelfs zo precies in de wetgeving dat als er in het eerste half jaar iets breekt na aankoop dat hij er niet moeilijk over doet, maar in de tweede helft (jaja van het 1e jaar v aankoop) moet hij zelfs geen garantie geven…
en dat allemaal vertellen mé nen smile tot aan zen oren é…
Hij begon zelfs nog te stoefen dat hij na aankoop van men auto een sleutel bijbetaald heeft omdat de vorige eigenaar hem niet afgaf, ge moe da nekeer in uw oren knopen zeg, achterlijken aap 👿
porsche914orange schrijft:
ik heb me al altijd afgevraagd hoe die mannen op zo een korte tijd een grote garage hebben kunnen opbouwen. blijkbaar dus niet altijd op een eerlijke manier…
Zo’n forum is toch ö zo goed om veel te weten te komen over dergelijke zaken 😉
is een vraag die vele zich stellen id streek, doch zou ik het hem ten zeerste gunnen als daarbij de auto’s en/of klanten buiten schot blijven, hij wordt ook genoemd in andere praktijken maar daar weet ik het fijne niet van, al verschillende hoeveelheden gehoord 😉
DOCH ga ik nog es langsgaan bij AE Cars want men auto is nu hersteld maar ik had ook gemeld dat ik een gezoem hoorde, volgens P knokke is het de servopomp en da’s een duurder stuk voor te vervangen dus Ae krijgt nog een kans hun naam te zuiveren…
ik heb me al altijd afgevraagd hoe die mannen op zo een korte tijd een grote garage hebben kunnen opbouwen. blijkbaar dus niet altijd op een eerlijke manier…
Zo’n forum is toch ö zo goed om veel te weten te komen over dergelijke zaken 😉
zonet bericht gekregen dat de wagen klaar is, morgenmiddag ga ik erom 😀
Ja vorige zondag stond ik plots te warm en zonder water, het koelwaterverdeelstuk zat gebroken en opslag was al het water weg… schijnt courant te zijn bij GT3 mk I maar daar ben ik niet mee geholpen natuurlijk.
al bij al zal het wel meevallen hoop ik zonder pk-verlies 😥
Anoniem30 mei 2011 om 11:40Oei René, toch geen brokken gemaakt?
Ondertussen ook nog het één en ander teweten gekomen over die gast (en)…het onderdeel is uit backorder en zaterdag toegekomen, daarnet belden ze van alarm dat de batterij afgekoppeld was dus blijkbaar zijn ze deraan bezig 😀
wat betreft de garantie bij AE CARS ga ik er men kloten aan vegen en het boeltje zelf betalen, ze hebben er zich op elk mogelijke manier proberen uitlullen en misschien dat het wel zou opgelost geraken als ik men auto naar ginder zou doen of een factuur van het onderdeel zonder chassisnr naar hem kan sturen, maar dan moest dat betaald worden voor ik men auto meekreeg (omdat ze bij de P garage blijkbaar ook die vogel kennen…) en heb ik geen garantie bij P betreffende dat onderdeel dus gaat het me wat kosten, maar ben ik zeker dat het in orde is, en ist bye bye goeie reclame van Ae Cars
René schrijft:
tis belangrijker van de historiek vd wagen te achterhalen dan de eigenschappen vd garage want als het over garantie gaat ben je bij meerdere garages gekloot hoor…
is u probleem nu al in orde geraakt?
tis belangrijker van de historiek vd wagen te achterhalen dan de eigenschappen vd garage want als het over garantie gaat ben je bij meerdere garages gekloot hoor…
Anoniem27 mei 2011 om 01:56Plumber, heb er hier nog twee liggen incl bouten en vijsjes 😀
Cederic, is idd geen garage om er onbezonnen te kopen, maar de zoon is nu de zaakvoerder en zou de oude manieren van doen niet meer hanteren ❓
Vandaag geen tijd gehad om langs te gaan, en via telefoon niemand kunnen bereiken…JP, had deze ook al zien staan in hun toonzaal. Mooie wagen op het eerste zicht, al heb ik niet altijd goede verhalen van deze garage gehoord. Prijzig, niet eerlijk met garanties enzo! Goed informeren.
Enkel spijtig dat ze maar 2 zitplaatsen hebben, anders zou ik het ook wel overwegen 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.