Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 197)
    • Anoniem

Kom net van bij een klant vandaan, en deze stond bij zijn buur in de toonzaal. Bij een beetje tijd ga ik die morgen toch eens nader bekijken en info opvragen naar de mogelijkheden voor een comfortonderstel (hoop doet leven [IMG]http://i55.tinypic.com/wml2mv.gif[/IMG] )
        [IMG]http://i51.tinypic.com/166giub.jpg[/IMG]

Anoniem

Aangepast, hoopte stiekem dat je zou toehappen 😀

Zie ik da goe ❓ ❓ ❓ 360.000€ ❗ ❗ ❗

reys schrijft:

Had ik dan toch niet beter dat bod van 360000 EUR aanvaard????

Dat laatste bod had ik toch aanvaard hoor 🙂

reys schrijft:

Vanavond een opkoper van oud ijzer aan de deurbel gehad, had naar zijn zeggen een afspraak om “dat oud wrak” te komen opladen 😯

Is dit een grap? Ze bedoelden toch niet je vrouw mag ik hopen 😆 😉 😆

Domenicus van DSP in Nederland .
                  Supertoffe gast en komt aan veel P-onderdelen .
                  Correcte service en mooie prijzen .
                  Doe ze de groeten van me , je weet maar nooit of het wat helpt 😉

Anoniem

Vanavond een opkoper van oud ijzer aan de deurbel gehad, had naar zijn zeggen een afspraak om “dat oud wrak” te komen opladen 😯
                    Had ik dan toch niet beter dat bod van 36000 EUR aanvaard????

Dan ook nog via via vanuit Stuttgart te horen gekregen dat ze momenteel geen fabricagedatum voor de veren kunnen geven! Zal zeker niet meer voor de verlofperiode zijn, ‘t fabriek zal namelijk een tijdje sluiten????
                    Dus ik ben opzoek naar bedrijven die ongeval Porsches opkopen en demonteren in de hoop er daar te vinden.
                    Alle adressen zijn welkom, thanks!

Die Rhohypnol pillen komen goed van pas Porschky bedankt 😕

Temeer er straks hier nog een GT3 op het forum bijkomt [IMG]http://i51.tinypic.com/11v2jro.jpg[/IMG] en nee ikke niet

Anoniem

jokke_vlo schrijft:

Wat lees ik hier allemaal? Eerst heel die ombouw doen om dan toch naar de originele GT3 te gaan?

Waarom zou je dat dan toch doen? Je hebt nu toch (bijna) een, comfy, soort GT3?

Ik meen me te herinneren dat dat je doel was?

Enfin ik vraag het uit nieuwsgierigheid hoor, ik heb alle begrip voor mensen die voor een GT3 kiezen 🙂

Ik wil, kan maar ‘t gaat niet 😉

Vreemde situatie inderdaad…. zou ik toch maar mee oppassen… 😥

Anoniem

Die gasten willen enkel snel, zeer snel heel veel geld verdienen 👿

En ik heb nog meer!
                          Toen ik daar bijna vertrokken was zonder de copy (heb nooit de orig papieren mee)van het inschrijvingsbewijs van m’n wagen, (hadden ze nodig te verificatie van echtheid) en die terugvroeg kreeg ik een eigenaardige blik en bleek mijn “boekje” al in de onderste lade van mijnheer zijn bureau te zitten??????????

Moet ik mij daar zorgen over maken?

plumber schrijft:

Voor 36.000€ wil ik hem ook kopen maar dan ook wel met de originele stukken erbij hé 😉 😆

ikke 36500€ 😉 😉 😉

Nee serieus, das echt wel schandalig weinig. 👿 👿 👿

en ze worden niet rood als ze dat uitspreken 👿
                              zo zouden ze daar moeten staan 😳

Voor 36.000€ wil ik hem ook kopen maar dan ook wel met de originele stukken erbij hé 😉 😆

Echt 😯 En ik vond de overnameprijs van 25.000 euro voor mijn oude sleur (aja 996 t.o.v. 997) al met de haren getrokken. Maar 36.000 euro voor die van u is pas echt om te 😥

OK, gevonden 😆 😆 😆

k’Zal de andere forummers ook maar even laten googlen en niets verklappen …. 😆

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.