Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
      • blufaminol = “… ” 🙂

En wat doet Blufaminol? Je jongeheer laten afvallen? 😆

Wat lees ik hier allemaal? Eerst heel die ombouw doen om dan toch naar de originele GT3 te gaan?

Waarom zou je dat dan toch doen? Je hebt nu toch (bijna) een, comfy, soort GT3?

Ik meen me te herinneren dat dat je doel was?

Enfin ik vraag het uit nieuwsgierigheid hoor, ik heb alle begrip voor mensen die voor een GT3 kiezen 🙂

vermoedelijk zat die verkoper zelf aan de Rhohypnol… om kalm te kunnen blijven bij dergelijke uitspraken 🙄

En wat je ‘verborgen talenten’ en andere kwaliteiten betreft om het vrouwtje te overtuigen; het is voor jou te hopen dat het vrouwtje niet countert met een product dat een beetje klinkt als Rhohypnol… 😉

Attachments:
              • blufaminol.jpg

36.000€… ze zijn tegenwoordig helemaal op hun kop gevallen zekers… 😥

Anoniem

Wel ik denk dat ik die Rhohydinges straks zelf zal nemen, vandaag een overnamebod gekregen voor mijn autooke op een GT3 MKI 2007 van……36.000 JA 36.000 EURO [IMG]http://i51.tinypic.com/v2xxes.gif[/IMG] De goede man wou dan ook nog alle orig stukken er gratis bij [IMG]http://i51.tinypic.com/v2xxes.gif[/IMG]
                  Toen ik beleefd bedankte en vertrok had die plots véél meer interesse, toch bedankt!
                  En voor het overtuigen van ‘t vrouwke daarvoor gebruik ik mijn andere kwaliteiten 8)

Nu, de wagen staat sinds deze avond terug op zijn poten, morgen de geometrie regelen en zaterdag naar de P-days opzoek naar…

I know, hij wel maar wij ❓ ❓ ❓ 😆 😆

gezien zijn beroep denk ik dat porschky er zelf aan geraakt 😈

enig idee waar het te bestellen valt 😉 😆 😆

nope; JP heeft Rhohypnol ontdekt… 😉 Altijd handig tijdens ‘onderhandelingen’… of andere weekendplannen… 😆

(PS voor de niet kenners: het is een zwaar kalmeermiddel dat de bijnaam ‘date rape drug’ kreeg… gezien de minder frisse bedoelingen van enkele heren die dit stiekem in het drankje van enkele dames deden…)

…spoiler eraf ,en heel hard verlagen…:)

JP goes for gold 😆

Anoniem

Yep, groen, blauw, geel alle kleuren MAAR heb zwaar geschut ingezet 😈

JP lacht wel… maar t’is precies een beetje groen….

Tja, sommige madammen kosten meer dan een Porsche vrees ik 😕 😉

😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.