Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 197)
    • Anoniem

😆 😆 😆 ……………….. 😳

0

Waarop hij als een echte man zei: “vrouwe, zwijgt stil, de enige veren waar gij u mee te moeien hebt, zijn die van in onze matras!” (‘famous last words’ van de betreurde heer Reys…) 😉 😆

0
          Anoniem

Idd mannen,’t zal een goed bod moeten zijn! ‘t Spel heeft mij tot op heden meer dan een GT3 MKI gekost 😕
            Wel Porschky, GT/RS zit in mijn bloed, dat ruwe echte Porsche/race gevoel. 964 RS cup was mijn leukste wagen OOIT! Verslaving? 😳

Maar nu:
            Moton is…was de oplossing ware het niet dat ze zopas in faling zijn gegaan 🙁
            Dat kwam ik net te weten na een babbel met Jo, First Motorsport, dus heeft Prospeed er ook een probleem bij! Nu ze namelijk druk bezig zijn met de voorbereidingen voor de 24 van Le Mans.

Daggie, morgen neem ik contact met Intraxracing op, thanks!

En nog even dit: dat bvbv Manthey enkel de hardere race onderstellen leverd dat begrijp ik volkomen (prijzen 😯 ), maar dat firma’s zoals Techart ed geen goede oplossing aan kunnen bieden… die leveren toch “straatracers”?

Oja, en dan is er nog ‘t vrouwke die een pak sterke argumenten heeft bovengehaald om niet te verkopen en verder te blijven zoeken naar “mijn” vering 😉

0

reys schrijft:

Iemand een goed bod op een zeer mooie 4S met GT3 confi?( = geen grap ik meen het echt!)

Amaai, das een zware beslissing zeker, zal toch een serieus bod moeten zijn denk ik. 😮 😮 😮

0

bij AE cars staat er terug ne zwarten met de dikke (dus confortabelere) zetels + nog enkele op het internet…

kvind het een vervelende situatie voor u JP, hopelijk kun je de gepaste beslissing nemen zonder al te veel financieel leed 😕

0

wat zou voor jou de doorslag geven om alsnog voor een echte GT3 te gaan?

0

Bij Intrax kan je ook terecht voor een “op-maat” oplossing: http://www.intraxracing.nl/

0

🙄 ❓
                      Je moet eens een pm zenden naar Jokke
                      Die kent prospeed en is er zeer tevreden over
                      Hij zit nu wel in het buitenland
                      ik vind het triest om dit verhaal te lezen
                      Hopelijk vind je een liefhebber die je werk kan waarderen en er toch niet teveel aan verliest
                      Maar wat die GT3 betreft enjoy the club 😀

0
                      Anoniem

Miserie, miserie,miserie 😥
                        Vandaag dus Drogenbos nog eens aan de lijn gehaald en te horen gekregen dat de veren niet meer geleverd zullen worden! Porsche heeft beslist ze uit hun gamma te halen en te vervangen door een ander type die 1° duurder zullen zijn en 2° dat ze er momenteel ook geen leveringsdatum op kunnen plakken, ttz toch niet voor eind juni (2011?)!!!!
                        Dan toch nog maar es terug zelf het hef in eigen handen genomen en alle dealers en serieuze Porsche preparateurs afgebeld en dat in België, Nederland en Duitsland Yup zelfs Stuttgart aan de lijn gehad maar nergens zijn de bewuste veren nog te verkrijgen!!
                        Ben na de vele telefoontjes (de ganse dag eigenlijk) uiteindelijk terug bij Prospeed terecht gekomen.
                        “Wij ontwerpen een vering volgens Uw wensen meneer” aha, de oplossing voor mijn probleem!
                        Daar werken ze enkelen alleen met: http://www.prospeed.be/index.php?page=products&contenu=moton
                        Blijkt dat 75% van de Prospeed-GT3 rijders met een aangepaste vering rondtoeren zodat de wagen ook dagelijks bereden kan worden. Nu een vering op maat is als een schoentje die goed past, enkel de kostprijs….daarvan heb ik momenteel nog geen idee.
                        Daar bovenop zou het verlies van baanligging tov een fabrieks GT3 vering slechts 10% minder zijn. Bij niet circuitgebruik echt verwaarloosbaar maar dan heb je tov een 4S wel een wagen met een stukken betere baanvastheid, betere schakelbak, veel hoger vermogen, en een echte GT3 met een redelijk comfort!
                        Ik ben dus in het verleden dan ook niet te best ingelicht of heb ik mijn huiswerk niet goed gedaan!!!!! Voel mij nu een echte stommerik!!! 😕
                        Want dat opent voor mij natuurlijk andere perspectieven!!!!!
                        Zit er nu luid aan te denken een GT3 aan te kopen en de vering aan te passen.
                        Klein minpuntje, de net lopende zware investering in onze woning…en toch zal ik het eens van zeer dicht bekijken 😡
                        Iemand een goed bod op een zeer mooie 4S met GT3 confi?( = geen grap ik meen het echt!)

@ René, dat zou kunnen. De lip is erg flexiebel en toch uit een soort hard plastiek.
                        Blijkt nu dat het toch de orig Porsche cuplip is (had twijfels).

0

JP is dat zo’n lip van Carnewal? Hij toonde me in elk geval een model zoals ik bij u zie, komt iets lager dan de originele maar is in dunner flexibeler plastiek…

0

Ziet er best leuk uit die lip .
                            Het materiaal hangt af van de leverancier .
                            De meeste werken idd met Pur Rim .
                            Het hardere plastiek .
                            Vrij stevig , maar goedkoper in productie daar het eenvoudig in mallen kan worden gegoten .
                            Bij onderdelen in Pur Rim staat er steeds dat deze eerst gepast moeten worden op de wagen alvorens te spuiten en monteren daar kleine aanpassingen steeds mogelijk zijn .

0
                            Anoniem

Kan je hopelijk zaterdag doen Bruno, als ik de veren optijd geleverd krijg natuurlijk.

0

mmmm cuplip ik weet het niet
                                moet het in het echt eens zien
                                sorry JP

0

Mooi, maar zal wel opletten zijn voor de vluchtheuveltjes zulle. 😈 😈 😈

0
                                  Anoniem

4 weken…
                                    Nog altijd geen nieuws betreffende de levering van de veren 👿 👿 👿
                                    Geen leveringsdatum, ondertussen verandering van besteln°, 2 x geleverd maar nergens terug te vinden 😡
                                    Drogenbos en CM spelen volgens mij graag ping pong met de klant als het balleken!
                                    Excuses langs beide kanten en commentaren als “we zullen het probleem bekijken, dat kan toch niet,…” maar niemand die iets kan verwezenlijken!
                                    Bij Porsche hebben ze ook een interne mailpost die een antwoord binnen de 2 werkdagen verzekerd, die het de dealer mogelijk maakt +/- rechtstreeks de stock en datum van levering vanuit Stuttgart te bekijken maar dat werkt blijkbaar ook niet zo goed…maandag hopelijk meer nieuws.
                                    Ondertussen heb ik gans België afgebeld, maar niemand die die veren liggen heeft. Beetje te verwachten, ik zou dat ook niet op stock nemen.
                                    Was laatst een weekje in Marbella, daar ook navraag gedaan en in gans Spanje ook nergens te vinden.

KAN MIJ HIER IEMAND NOG EEN TIP GEVEN?

Bij terug neg antwoord morgen, bel ik alles in Duitsland af 👿
                                    Ondertussen heb ik vrijdagavond de wagen terug voorzien van de H&R achterveren. Voor heb ik die van Porsche laten zitten en dat is ver van de ideale afstelling maar ik kan terug rijden.
                                    Ondertussen ook de cuplip gemonteerd, maar deze is volgens mij niet uit het juiste mat vervaardigd?? en een kleine aanpassing aan de zijkant was nodig? staat wel iets agressiever; Is die normaal niet uit een soort zacht rubber vervaardigd? Die van mij is hard doch beweegbaar plastiek?
                                    Geraak ik komend weekend in Françorchamps moet ik dat daar toch eens nader gaan bekijken.
                                    Hoe een hobby een ergernis kan worden 😥

lip geleverd in een doosje
                                    [IMG]http://i54.tinypic.com/14jp1jp.jpg[/IMG]

gemonteerd
                                    [IMG]http://i54.tinypic.com/10zqw48.jpg[/IMG]

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.