Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:
- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dat is echt jammer . 😥
Maar helaas iets dat frequent voorkomt de laatste jaren in de onderdelenbranche .
Er ligt tegenwoordig nergens meer iets op stock 👿Anoniem23 april 2011 om 02:59Ok 😕 , ‘t was mij voorspeld: de combinatie van de H&R veren, de GT3 bumper en ons Belgisch wegdek is bij dagelijks gebruik niet ideaal te noemen 👿
Doordat een GT3 voorbumper iets meer naar voor komt, ook geen ronde onderkant heeft én men bij het ontwerpen van oa vluchtheuvels daar geen rekening mee gehouden heeft én het P’ke rijden plezant moet blijven ben ik dan uiteindelijk toch genoodzaakt geweest te zoeken naar een iets hogere afstelling.
Die heb ik dicht bij huis, nl bij Porsche zelf, ondertussen gevonden 😀 .
Nl de orig Porsche sportveren, waar men mij destijds van had verteld dat deze niet te gebruiken zijn in combo met PASM…WEL dus!!!!!
De wagen komt zo 1.5 cm hoger te staan, zal wel iets harder lopen ( 😕 rug ), en dat is net voldoende om de vluchtheuvels, dorpels ed aan een normale snelheid te kunnen nemen.
(Let wel ik was tevreden over de H&R’s, die trouwens perfect zijn voor alle niet omgebouwde 997’s)
Dus alles besteld incl nieuwe tussenrubbers ed (nu alles toch open moest), alles ervan onderuit gehaald en na 4 dagen de levering gekregen. Ware het niet dat de achterveren niet zijn meegeleverd 👿 staan in “BO”!!!
Toch de voorste gemonteerd in de hoop van levering zodat we de Pasenrit kunnen meetoeren…staan tot op vandaag nog altijd in “BO” + comp Stuttgart zat vandaag op zijn gat…
Dank U wel Porsche 😥reys schrijft:
zag jullie druk bezig met een n°pl plakkerken vandaar 🙂
ahzo! yesyes, eerst zo’n grote zwarte blok met een lelijk plak op, de gaten waren dan ook nog es scheef dus eigenlijk hing het plak wat scheef, overal gaten id bumper dus kon niet zomaar opgelost worden. uiteindelijk dan maar de ganse bumper laten herdoen, de gaatjes dicht en mooi gespoten en een leuk (zwart) klevertje in de plaats 8)
idd, na de start kzeg kga hem nog wel tegenkomen maar helaas 😆
tzal voor de volgende rit zijn é 😉wat bedoel je? de zwarte sticker of de combinatie?
Anoniem16 maart 2011 om 02:47Danke 😉
U nog lopen zoeken afgelopen zondag…niet meer gezien na de start ❓
Toffe n°plaat trouwens.Knap gedaan! kwas ook blij te horen dat uwe 4S nog een schoon lawaai maakt ook! 8)
Anoniem13 maart 2011 om 03:21Eindelijk wat tijd gevonden om wat interieur aanpassingen af te werken, nl
Alcantara- GT3RS stuur(en airbag),- pook, -handrem en -armsteun
VOOR:
[IMG]http://i55.tinypic.com/b7j67m.jpg[/IMG]NA:
[IMG]http://i56.tinypic.com/2qwj4ec.jpg[/IMG]Anoniem17 januari 2011 om 15:25Staat nu half half (?) Bruno, of hoe je het mag verwoorden.
Die “Circuit camber” – afstelling (trouwens voor elk circuit anders) geeft een iets te rappe bandenslijtage , en dat ziet mijne (kleine) geldbeugel niet zitten 😉
Neem dan ook de bochten in het dagelijks verkeer ietsje anders 😉even oude koeien uit de gracht halen
Dat camber stond dat vandaag alweer just of nog steeds op circuitafstellingAnoniem24 september 2010 om 22:36[IMG]http://i52.tinypic.com/2kpnq0.gif[/IMG]
Voorlopig komen die er niet op (liggen wel klaar 😉 )
Groeten aan Gert.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.