Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Re: wegens ombouw naar GT3 zijn te koop:

• Maker
    Discussie

• PT

😯 😆 😆 Yummie !! Geslaagd JP !! Ben benieuwd naar de andere foto’s….

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 197)
      • en wat is de beslissing geworden van de parkeersensoren?

(de mijne gaat maandag binnen om de rolbeugel te monteren 😀 8) )

grtz
        René

Anoniem

René schrijft:

just nog een vraagske, wat is de buitendiameter van uw uitlaatsierstukken? tzal waarschijnlijk gezichtsbedrog zijn maar ze zien er klein uit… net es gemeten en bij mij ist 8.3cm. Niet dat er iets mis is, ma de ruimte errond ziet er groter uit…

grtz
          René

Orig GT3 uitlaattip en orig GT3RS bumper, yep 8.3cm
          Ook naar lopen zoeken, is tgv afschermkapje boven uitlaten, op grijs bijna niet zichtbaar waardoor de opening groter lijkt te zijn 😕 .

[IMG]http://i56.tinypic.com/2mxlc29.jpg[/IMG]
          [IMG]http://i55.tinypic.com/24c84ev.jpg[/IMG]

ook curieus naar smurfdingk 😀
            parkeersensoren zijn zeer handig en ik zou ze erop zetten
            jp je kent waarschijnlijk beter de prijzen van bumper dan ik zodus 😈

Anoniem

Carrera4s schrijft:

Aangezien je ombouw in feite zonder fouten is gebeurd (ik bedoel : zo exact mogelijke kopie) zou ik geen parkeersensoren voorzien…

En ik wacht nog altijd op een voorstelling in real life !

Dat is nu net de twijfel, maar zoals René aangeeft, die sensoren zijn wel makkelijk 😕
              Voorstelling… idd we moeten eens afspreken! Ben ook zeer benieuwd naar Uw bevindingen hoe het U tot op heden vergaan is met Uw “smurf dingk” 😈

just nog een vraagske, wat is de buitendiameter van uw uitlaatsierstukken? tzal waarschijnlijk gezichtsbedrog zijn maar ze zien er klein uit… net es gemeten en bij mij ist 8.3cm. Niet dat er iets mis is, ma de ruimte errond ziet er groter uit…

grtz
                René

Carrera4s schrijft:

Aangezien je ombouw in feite zonder fouten is gebeurd (ik bedoel : zo exact mogelijke kopie) zou ik geen parkeersensoren voorzien…

parkeersensoren zijn idd niet te krijgen op een GT3, maar ik heb ze gewoon achteraf laten inbouwen, tis gewoon veel te handig die dingen.

Hoe zonde zou het zijn als ge ergens toekomt, (altijd draaien er wel een paar kopkes) en dat je dan bij het parkeren tegen een zen neus bonkt lol 😆

Anoniem

Voila de ombouw is compleet! terug van de spuiter, steenslag weggewerkt en kleur in orde gezet, gaatje in achterruit dicht, remschijven mooi in de verf gezet, velgschade opgelost, een kooi komt er dan toch niet in, GT3 stuur en midden console? mocht er iemand eentje liggen hebben…
                      nu zit ik nog met een dilemma…de parkeersensoren overbouwen of niet? (zijn mijn orig)

Knap gedaan! Kzal men ogen openhouden als ik u nog es tegenkom 8)

Moest ik mijn boormachien vastpakken en in mijne P beginnen boren, mijn vrouw zou eerder denken dat er iets scheelt in mijn bovenkamer dan aan mijn hart 😆

Alle gekheid op een stokje: ik sta al te popelen om je wagen te bewonderen op de summertoer.

Greetz,

Plumber

Anoniem

Weer even tijd gevonden om wat kleine details op te lossen. (één van de weinige voordelen een infarctje te hebben gehad…laten ze je efkes doen waar je echt zin in hebt 😀 )

Had opgemerkt dat de extra luchthappers (motordeksel) na een ritje met hoge snelheid los kwamen te zitten ❓
                            Na wat zoekwerk erop uitgekomen dat de GT3 na de normale luchtinlaten ook nog 2 sleuven heeft die de lucht in de luchtfilter en het motorcompartiment laat.
                            Extra lucht, extra pk ❓ zal bij mij wel niet het geval zijn…
                            Zou ook nog betere baanvastheid, hogere snelheden, moeten geven nu die lucht echt weg kan.
                            Dus op ‘t gemak mijn boormachientje boven gehaald en gaatjes in dat deksel gemaakt 😈

[IMG]http://i35.tinypic.com/2nsnr82.jpg[/IMG][IMG]http://i38.tinypic.com/2m3lawm.jpg[/IMG]

Andere afwerkingskes kan ikzelf niet, de planning was om alles 100% afgewerkt te krijgen voor de Summertoer, wat mij dus niet gelukt is 🙁 en ferm tegenzit 👿

Oei opletten straks is’t weer van da 😕

Hier nog eentje waar de P in de garage blijft.
                              De Audi is het werkpaard van dienst.
                              Al is dat zeker geen straf om daarmee te moeten rijden 😉

strafste is nog dat we in november naar disneyland gaan en mijn karretje thuis blijft 😥 😉

Anoniem

pech, was gesloten…sluitingsdag dinsdag?…ziet er anders goed uit!

@ Bruno, wie gaat er nu op verlof met zo’n machien in zijn garage?

Eén troost Bruno, ‘t is nu nogal warm in het P-karretje, ondertussen kan jij in alle koelte (tenzij bij uw oven) verder werken tot in november.

😀 😈 😀

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.