Re: Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Re: Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie
  • op deze foto sta ik ook Wim, maar ‘k was net beginnen stoken :mrgreen:

Attachments:
    • 1.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Ik zie dat ook wel zitten achter de Loco in een restowagen :drink:

:wtf: :respect2:

Anoniem

😯

😀

ik zie hier al een real life café verschijnen, in de ardennen, ter hoogte van het stadje Spontin. Daar hebben wij onze eigen spoorlijn. Vorig jaar hebben we daar een foto special gedaan met enkele traction avants, peugeots, en een stoomloc van 1935. credits voor de fotos gaan naar Dave.
            Met alle plezier trouwens, is een zalige streek. Leuke wegen voor een tour (De Condroz), lekker bier (Red Bocq) :drink: en leuke hotels/restaurants.

Nu nog zelf een porsche vinden… 😳 Ik blijf zoeken maar is geen makkelijke klus, geduld is een mooie deugd naar het schijnt 🙂

@jol178 : Dat zal de vennbahn geweest zijn! Daar kon je Francorchamps bereiken per trein via Malmedy, Stavelot,.. prachtige streek en spoorlijn, jammer genoeg ter ziele gegaan.

Dus, jullie hebben er een nieuw event bij 🙂

Attachments:
            • PeugeotLegereDorinneDurnal.jpg
            • 64.169Sovet2.jpg
            • 64.169Senenne2.jpg
            Anoniem

Dat zouden onze vrouwen niet zien zitten vrees ik 😀

Wim

Maar dan niet tot in Polen hè. 😆

Anoniem

[quote=”cabrio wim” post=90497]Anders eens een forumcafé organiseren in de trein met een restauratiewagen met drank erachter. ;)[/quote]

:relaxman: :drink: en :driver: :happy: ik ga mee 😀

goed idee ! doen ! :first:

Anoniem

Tegen de Wim kunde klappen!

Wim

Anders eens een forumcafé organiseren in de trein met een restauratiewagen met drank erachter. 😉

Anoniem

Is eens iets anders, hier nog een sollicitatie als passagier[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/]

henk dat weet ik niet of hij daar lid was.

Wat ik wel weet is dat ergens in de ardennen hij een van de stuwende krachten was.
                            Daar stonden heel veel locs, maar ik ben vergeten waar het was, het is ook al minstens 25 jaar geleden dat ik daar nog was

Met dank aan Wim en 911_nl voor het opsplitsen van de kop-topic 😀

@Funny
                              : Je bent hartelijk welkom! Wij kennen natuurlijk de mannen van Maldegem vrij goed (jaren lid geweest), maar wij rijden op het infrabel net, dat is een groot verschil. Grotere afstanden (we rijden van Oostende tot Arlon), steile hellingen (de helling van Ans is echt spectaculair om daar naar boven (proberen) te crossen met het “kot” open 🙂 , en vooral ook de snelheid (maakt het ook allemaal wat leuker nietwaar 🙂 )

Ik zal hier onze toekomstige activiteiten plaatsen, op het moment dat ik stoker/machinist ben kan ik jullie zeker meenemen op de loc. Met 130 ton aan 80km/h is de adrenaline opstoot gegarandeerd. :mrgreen:

@Jol178 : die naam zegt me wel iets. Was hij soms lid van de stoomgroep Turnhout ?

@Henk, mijn nonkel zaliger, had ook een heel aantal stoomtreinen, misschien ken je hem ?
                                Jos Lenaerts, toenmalig notaris in Genk.
                                Heel wat leuke ritten mee gedaan.
                                Had er zelfs eentje rijden in zijn hof…

Wim

Is bij deze gebeurd.

Maar kan niet alles op mijn eentje hè, heb ook nog andere dingen te doen. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.