Re: Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Re: Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie
  • op deze foto sta ik ook Wim, maar ‘k was net beginnen stoken :mrgreen:

Attachments:
    • 1.jpg
11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • … overigens wel een leuk onderwerp om als apart sub-topic onder de aandacht te brengen 💡 ❓ 😉

[color=#0000bb](EDIT by MOD) Is gedaan nu, maar kan ook niet overal te gelijk zijn hè. W.

Afgesplitst van dit “zet je kop erop” topic.[/color]

Henk ik zou wel eens willen meerijden .Maar zal niet voor dit weekend zijn . 😥

In Maldegem (adegem) is er geloof ik een treinmuseum of tochiets met treinen .

Met die 4000L mazout hou je het inderdaad niet zo lang uit :mrgreen:
          motor olie is onv een 170L

[quote=”henk_74″ post=90436]

Mijn twee takt. (zuipt meer olie dan diesel 🙂 )
            hoe het opstarten van een zware dieselloc klinkt ? zie bijlage :music:
            Wat me daarmee uitsteken ? zie link : 5941 in Brussel Centraal

hoor die turbo fluiten en zie de mensen hun vingers in hun oren houden :first:
            (hopelijk werkt die link voor iedereen)

opstarten 8 cyl in lijn

Gelukkig zitten die motoren niet aan de 95G/KM aan uitstoot ! :mrgreen: Anders zou het nogal geld kosten hé. 😉

Mijn vrouwtje is ook een Poolse 😉

Lucky you! :music: Zalig land Polen, is ondertussen zowat mijn tweede thuis geworden, en al veel van het land bezocht.

Voor de liefhebbers; dit weekend rijden we met de stoomloc tussen Antwerpen en Brussel. We zullen ook onze cockerill meehebben. Een 8 cylinder in lijn (Baldwin), 1050kw, 4 takt, turbo is Brown-Boveri. tweede extra dieselloc zal evt de GM zijn, twee takt. (zuipt meer olie dan diesel 🙂 )
              hoe het opstarten van een zware dieselloc klinkt ? zie bijlage :music:
              Wat me daarmee uitsteken ? zie link : 5941 in Brussel Centraal

hoor die turbo fluiten en zie de mensen hun vingers in hun oren houden :first:
              (hopelijk werkt die link voor iedereen)

opstarten 8 cyl in lijn

[quote=”Funny” post=90317][quote=”911-lover” post=90310][quote=”henk_74″ post=90211]de lekkere wodka en mooi vrouwolk is aardig meegenomen :first:[/quote]

Ik weet het 🙄 😈 ;)[/quote]

Verklaar je nader Koen ,misschien een idee voor ons 😉 ;)[/quote]

Mijn vrouwtje is ook een Poolse 😉

[quote=”henk_74″ post=90211]de lekkere wodka en mooi vrouwvolk is aardig meegenomen :first:[/quote]

Wodka ken ik, de trein heb je laten zien, waar wacht je nog op….. 👿

[quote=”911-lover” post=90310][quote=”henk_74″ post=90211]de lekkere wodka en mooi vrouwolk is aardig meegenomen :first:[/quote]

Ik weet het 🙄 😈 ;)[/quote]

Verklaar je nader Koen ,misschien een idee voor ons 😉 😉

[quote=”henk_74″ post=90211]de lekkere wodka en mooi vrouwolk is aardig meegenomen :first:[/quote]

Ik weet het 🙄 😈 😉

Inderdaad, goed gezien! 😀
                        per jaar ga ik een aantal keren naar Polen om ook daar te rijden met stoomlocomotieven. Wolsztyn-Poznan is de laatste spoorlijn ter wereld waar mensen nog stoomtreinen nemen voor dagdagelijks forenzen verkeer. de lekkere wodka en mooi vrouwolk is aardig meegenomen :first:

Poolse trein ?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.