Re: Zuffenhaus 17 inch velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Re: Zuffenhaus 17 inch velgen

• Maker
    Discussie
  • :first: nice

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Anoniem

Ik ben erbij op 1 April.

0

Hopelijk zijt ge er op 1 april erbij,want ben benieuwd naar je nieuwe wielen tezien op je 930,is geleden van summertour’11 😮

0
        Anoniem

Bedankt voor uw reactie en welkom op het forum.

0

@William,die brede fuschen staanje turbo als gegoten :respect2:

0
            Anoniem

Mijn velgen zijn ook gemaakt van originele fuchsen.
              6.5 x 16 denk ik gezien te hebben aan de binnenkant 😀
              Deze velgen zijn dan in een 17″ buitenring gelast.

0

:mrgreen:

0
                Wim

Is net als iets vast zetten, kan ook dagen duren. 😕

0

Het antwoord is allemaal afhankelijk van wat het mag kosten uiteraard 😉

Het is een precisiewerkje, dat heb ik gezien toen ze uit elkaar lagen.

Het lijkt altijd simpel, maar dat is het idd niet altijd.

0

Wanneer mag ik ze brengen ….. en kunnen ze tegen het weekend klaar zijn ? :mrgreen:

0

of doe zoals ik, maak van echte Fuchsen driedelige 17 duims Fuchsen mbv BBS ringen.

0
                        Anoniem

Mijn velgen zijn 9″ voor en 11″ achter.
                          Echte 9 11 velgen :happy:

0

[quote=”bladerunner” post=91241]http://www.design911.com/Porsche/911-1965-1989/Fuchs-Wheels-17-/pt72_1679_-cma81-cmo104/

Nog goedkoper maar misschien iets te breed.[/quote]

Op de mijne stonden bij aankoop cupkes op in 7.5 en 9 x17 ET 15 achteraan en da was ok. 245/40/17 van band.
                            Persoonlijk vind ik die bovenvermelde velgen redelijk goedkoop en ze zien er nog OK uit ook 😀
                            Misschien mijn fuchsen maar inpakken en op zolder leggen als ” investering ” en zo een setje aanschaffen 🙄

Geert.

0

Iemand ooit gedacht aan Diamond velgen ?
                              Die hebben ook een prachtige meerdelige Fuchs-look-a-like
                              De Black Fox Classic

KLIKKERDEKLIK

0

17″ is zeer mooi maar ook zeer kostelijk. 🙁

Alhoewel, misschien een mooi adresje gevonden in de UK.

http://www.imagewheels.co.uk/pages/wheels_billet.html

Zie naar de “Billet 110 Classic build”
                                Blijkbaar worden deze op maat gemaakt en de prijs is ongeveer de helft van de Zuffenhausen.

Of deze

http://www.design911.com/Porsche/911-1965-1989/Fuchs-Wheels-17-/pt72_1679_-cma81-cmo104/

Nog goedkoper maar misschien iets te breed.

0

Mooi !

Daarmee is voor mij weer is bewezen dat ook niet origneel zijnde 11kes ook een hoog ‘ik wil hem’ gehalte hebben 😉
                                  Ik denk er al lang over om mijn originele fuchsen te ruilen voor 17″ fuchsen maar…….

Geert.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.