Re: Zuffenhaus 17 inch velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Re: Zuffenhaus 17 inch velgen

• Maker
    Discussie
  • :first: nice

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Anoniem

Ik ben erbij op 1 April.

Hopelijk zijt ge er op 1 april erbij,want ben benieuwd naar je nieuwe wielen tezien op je 930,is geleden van summertour’11 😮

Anoniem

Bedankt voor uw reactie en welkom op het forum.

@William,die brede fuschen staanje turbo als gegoten :respect2:

Anoniem

Mijn velgen zijn ook gemaakt van originele fuchsen.
              6.5 x 16 denk ik gezien te hebben aan de binnenkant 😀
              Deze velgen zijn dan in een 17″ buitenring gelast.

:mrgreen:

Wim

Is net als iets vast zetten, kan ook dagen duren. 😕

Het antwoord is allemaal afhankelijk van wat het mag kosten uiteraard 😉

Het is een precisiewerkje, dat heb ik gezien toen ze uit elkaar lagen.

Het lijkt altijd simpel, maar dat is het idd niet altijd.

Wanneer mag ik ze brengen ….. en kunnen ze tegen het weekend klaar zijn ? :mrgreen:

of doe zoals ik, maak van echte Fuchsen driedelige 17 duims Fuchsen mbv BBS ringen.

Anoniem

Mijn velgen zijn 9″ voor en 11″ achter.
                          Echte 9 11 velgen :happy:

[quote=”bladerunner” post=91241]http://www.design911.com/Porsche/911-1965-1989/Fuchs-Wheels-17-/pt72_1679_-cma81-cmo104/

Nog goedkoper maar misschien iets te breed.[/quote]

Op de mijne stonden bij aankoop cupkes op in 7.5 en 9 x17 ET 15 achteraan en da was ok. 245/40/17 van band.
                            Persoonlijk vind ik die bovenvermelde velgen redelijk goedkoop en ze zien er nog OK uit ook 😀
                            Misschien mijn fuchsen maar inpakken en op zolder leggen als ” investering ” en zo een setje aanschaffen 🙄

Geert.

Iemand ooit gedacht aan Diamond velgen ?
                              Die hebben ook een prachtige meerdelige Fuchs-look-a-like
                              De Black Fox Classic

KLIKKERDEKLIK

17″ is zeer mooi maar ook zeer kostelijk. 🙁

Alhoewel, misschien een mooi adresje gevonden in de UK.

http://www.imagewheels.co.uk/pages/wheels_billet.html

Zie naar de “Billet 110 Classic build”
                                Blijkbaar worden deze op maat gemaakt en de prijs is ongeveer de helft van de Zuffenhausen.

Of deze

http://www.design911.com/Porsche/911-1965-1989/Fuchs-Wheels-17-/pt72_1679_-cma81-cmo104/

Nog goedkoper maar misschien iets te breed.

Mooi !

Daarmee is voor mij weer is bewezen dat ook niet origneel zijnde 11kes ook een hoog ‘ik wil hem’ gehalte hebben 😉
                                  Ik denk er al lang over om mijn originele fuchsen te ruilen voor 17″ fuchsen maar…….

Geert.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.