Home › Forum › Zeverhoekje › Reacties op uw Porsche gekregen?
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 2 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
11 augustus 2008 om 22:03
Naar aanleiding van mijn berichtje https://porscheforum.be/phpBB/viewtopic.php?t=4897&highlight= werd ik benieuwd of ook jullie soms opmerkingen krijgen op jullie wagen…
Gewoon spontaan iemand die zijn duim op steekt, tot ne waauw, of eerder negatief…
Benieuwd naar dergelijke poll en bijhorende verhalen… -
MakerDiscussie
-
[quote=”svandamme”:mkwk2700]944’s trekken om een of andere reden ricers(opgefokte econobakken) aan…
iedereen wil er tegen optrekken aan de lichten…[/quote]Omdat ze denken dat ze er toch nog van kunnen winnen (wat met een 20 jaar jongere wagen vanzelfsprkend is) om dan te kunnen pochen dat ze van een Porsche gewonnen hebben .
Zoals een ander hier zegt , gewoon laten gaan .[quote=”porschky”:gn2bwsg7]heeft die laatste opmerking met dat pussymagnetgehalte te maken? 😉 😈 [/quote]
😆
[quote=”PT”:359itu59]Reacties zijn meestal een beetje afstandelijk tot matig positief. Behalve die johnnys en marinas die met hun gepimpedte winkelkarretjes, (fast and the furious wannebe’s), in uw gat komen hangen om je uit te dagen. Enkele weken geleden is er eentje in het decor beland 😳 omdat hij ervan overtuigd was een elfje 😛 te kunnen volgen in een zeer ‘tricky’ bochtje. Zo zie je maar…[/quote]
Afgelopen weekend had ik een opgesmukte Opel achter me aan op de bochtige afrit R4 Destelbergen (E17). Ik ken mijn Cayman heel goed en ik weet aan welke snelheid ik deze lange bocht kan ingaan. Het doet me telkens denken aan de vele jaren dat ik met de moto supergeconcentreerd genoot van dergelijke bochten..In mijn spiegel zag ik op zeker moment de Opel plots licht schuiven in de bocht om gelukkig direct daarna terug recht te komen……..einde “achtervolging” 😉
Sommigen zouden inderdaad toeren uithalen als ze een Porschke zien… 8)Welke reactie wij krijgen i.v.m. auto’s is de minste van onze zorgen.
😀 twisted: 😀
heeft die laatste opmerking met dat pussymagnetgehalte te maken? 😉 😈
Allerlei reacties :
Zoals PT zegt : veel last van bumperplakkers, meestal de “fast & furious” tuningbakken. Oplossing dan = gas iets lossen en laten voorbij gaan.
Politie : bij wegcontroles gegarandeerd controle van papieren en chassisnummer 🙄 .
Uitgaansleven : altijd parking naast de deur. Bij sommige discotheken vlakbij de portier die de wagen in het oog kan houden. Het heeft ook voordelen, niet aanschuiven in de rij om binnen te kunnen, op sommige plaatsen geen inkom. En zoals de meesten zeggen, “pussymagnet”. Verder geen commentaar (ben getrouwd) 😆 .
Cliënteel winkel : voor jonge gasten 10/10, iets ouder volk vraagt altijd van wie de dure porsche is. Maar staat om die reden weinig aan de winkel.
Eén groot nadeel van een porsche : waar je ook bent ze hebben je zien staan. Misschien ook omdat een groot gedeelte van ons particulier klantenbestand jonge gasten zijn en “gevoeliger” zijn voor sportwagens dan een doorsnee iets ouder persoon?
verschillende reactie’s:
sommigen met een citroen AX (of soortgelijke….) vinden de 914 ‘de lelijkste porsche ooit gemaakt’ 🙄
en soms krijg ik positieve reacties (duim omhoog…..) van de nieuwste Porsche’s (en ook al van een Lambo ❗ ❗ ….) 😀de oude 911 van 73 was positief
de licht groen metallic 924, was super positief944’s trekken om een of andere reden ricers(opgefokte econobakken) aan…
iedereen wil er tegen optrekken aan de lichten…Ook bij mij positief.
Gaande van op parkeerplaatsen zonder aflijningen waar er een parkeerwachter je een plaatsje aanwijst minstens 2m van de wagen rechts van je en die naast je moet ook 2m van je Porsche blijven zodat ze zeker niet met hun deuren tegen je wagen kunnen botsen…Ofwel een gast die aan de straat werkt en je cruizend met open dak voorbij glijdt, waarop hij dan zijn duim in de hoogte steekt.
Tot paar weken geleden toen ik voor de trouw van een collega de wagen nog eens heb laten versieren waar er verschillende op de receptie vroegen of ze even mochten poseren voor een foto met de wagen alsook eens mochten instappen…
De rest kijk ik zo niet naar 😛
Eigenlijk alleen maar positieve .
Dus daarmee Poll vervolledigdAnoniem13 augustus 2008 om 01:57over het algemeen positief….tot wanneer ik een drempel moet nemen waar ik “schraap”, dan is het meestal “zie hier of lachen en dan die zal het wel kunnen betalen. in dit geval zijn de jongeren meestal positief en geven dan aanwijzingen van ja of een beetje hier en daar voor erover te gaan en dan thumbs up. dus meestal wel positief.
Reacties zijn meestal een beetje afstandelijk tot matig positief. Behalve die johnnys en marinas die met hun gepimpedte winkelkarretjes, (fast and the furious wannebe’s), in uw gat komen hangen om je uit te dagen. Enkele weken geleden is er eentje in het decor beland 😳 omdat hij ervan overtuigd was een elfje 😛 te kunnen volgen in een zeer ‘tricky’ bochtje. Zo zie je maar…
Bij mij zeggen bepaalde personen in de straat : ” de burgemeester is daar “. 😥 🙄
Hoe moet ik dit omschrijven??………maar meestal zijn ze positief 😀ik heb er eentje waar ik twijfel in welk vakje het past…
“Mooie wagen, als je hem langs voor bekijkt lijkt het net een echte Porsche” is dat Pos. of Neg. 8)Overwegend positief, zeker van mensen met savoir vivre en/of interesse in wagens.
Uiteraard zijn er ook de “half – jaloerse” reacties of soms helemaal geen reactie van sommigen die gewoon staan te “zwelgen” maar voor de rest zijn ze emotioneel niet intelligent genoeg om een reactie te geven 😉 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.