Reacties op uw Porsche gekregen?

Home Forum Zeverhoekje Reacties op uw Porsche gekregen?

• Maker
    Discussie

• Pieren
    Deelnemer

Naar aanleiding van mijn berichtje https://porscheforum.be/phpBB/viewtopic.php?t=4897&highlight= werd ik benieuwd of ook jullie soms opmerkingen krijgen op jullie wagen…
      Gewoon spontaan iemand die zijn duim op steekt, tot ne waauw, of eerder negatief…
      Benieuwd naar dergelijke poll en bijhorende verhalen…

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je komt inderdaad beide tegen maar bij mij zijn deze meestal positief. Juist bij sommige mensen steekt dit de ogen uit als je een klein wagenpark hebt. Terwijl er inderdaad al heel wat uurtjes voor/aan gewerkt zijn. Meestal zijn dit wel de mensen die juist hun uurtjes werken en geen minuut meer 👿

ik was eerder op zoek naar een ‘vierde’ keuze: “allebei”…

Zowel de hatelijke jaloerse situaties, vaak met politie(!) alsook de lovende en bewonderende commentaren heb ik ervaren… en waarbij opvalt dat de meeste positieve commentaren doorgaans komen van mensen die zelf ook een mooie wagen hebben, en schijnbaar minder afgunst voelen tegenover iemand die zich wel (meestal door er veel voor te moeten werken!) zo iets kan permiteren.

Op de genste Rooigemlaan ben ik ooit eens een freaky kalf tegengekomen (zijn gedrag was zo wild dat hij hoogstwaarschijnlijk zo stoned als een achterdeur was!) die meermaals deed alsof hij me zijdelings ging rammen, terwijl hij toeterde en continu zijn middenvinger op stak!??? Had hem nog nooit voordien gezien, en ik reed gewoon op het gemakje op het linkse baanvak met de stroom mee in het avondspitsverkeer…!? Mijn grootste schrik was dat hij met zo een aftands, geblutst en gehavend (en aldus waardeloos) oud wrak reed, en mij daardoor zelfs in staat leek om echt te botsen… Had hij dat gedaan, ik vrees voor wat ik dan zou uitgestoken hebben mocht ik hem te stekken hebben… (een vrees die als +100 kg bodybuilder en tevens Krav Maga gevechtsinstructeur enigszins gerechtvaardigd is me dunkt… you REALLY do not want to fuck with me like that, dude… 😉

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.