REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 177)
    • Anoniem

Dag Dirk ,spijtig dat je er niet bij was .Het was inderdaad een geslaagde namiddag .
        Funny

Anoniem

Sorry Dirk 😳 er aangedacht (PM was bijna verstuurd) en dan toch Uw stilzijn hier gerespecteerd.

Wim

Dat krijg je ervan als je van februari tot nu niet op het forum geweest bent. 😉

Maar mensen toch, een meeting in Oostende en ‘k zie dat nu pas 😳

Bruno, JP : mij eens porren hé in ‘t vervolg !

Anoniem

Deze komen er in de toekomst vast en zeker aan . 😀

funny schrijft:

Het was inderdaad leuk ,toffe forumleden ,knappe porsches en mooi weer .
                  Wat wil een mens nog meer . 😀

Wat wil een mens nog meer ? meer van deze events …. 😛

Anoniem

Het was inderdaad leuk ,toffe forumleden ,knappe porsches en mooi weer .
                    Wat wil een mens nog meer . 😀

Dju,

dat ik dit heb gemist.
                      ‘k Was er anders wel weer graag bij geweest.

Heb een tijdje het forum niet nauw gevolgd. Dju 🙂

Wim vertelde me daarnet dat het de moeite was!

Ibiz@ke schrijft:

JP,post maar foto’s als je m terug hebt eh,heb gister vernomen van jurgen dat hij er al staat 😈

yep en vandaag al weer terug gehaald.

Alles nagezien, opgemeten en besteld.
                        volgende week vrijdag zouden alle stukken binnen moeten zijn.
                        Komt goed uit want dit weekend is het nog heel mooi weer dan gaan we nog wat profiteren van de zon…

@Reys ik krijg dat niet op het forum die foto’s (ik ben nog van voor het pc bestaan )Maar ik heb je er enkele doorgestuurd ,Als je wil mach je deze plaatsen hoor . 😕

JP,post maar foto’s als je m terug hebt eh,heb gister vernomen van jurgen dat hij er al staat 😈

reys schrijft:
                              [quote]Da zal mijn Madam nie leuk vinden…en ‘t is nog maar eens bewezen: alles komt toch ooit es uit…getekend JP 😉

Ja dat gaat nog vuur geven hé naamgenoot 😆
                              Getekend JP

😆 😆 😆 😆 😆 😉

Anoniem

@ snoer, komen Uw foto’s hier ook op?

@ koen, moet dringend stoppen met die pillekes 😕

Jammer dat we er niet bijwaren .
                                    Zeker nu ik lees hoe super gezellig het was , en wat de geheimen vrijgegeven zijn om ooit een GT3RS e kunnen kopen 😈

reys schrijft:

En nog: zaterdagnacht(+/- 1h30) forum ‘out of service’?

Niet alleen zaterdagavond , zondag van hetzelfde laken een broek

funny schrijft:

JP ,jij hebt de goede variant van Alzheimer ,enkel weten ,herkennen en onthouden wat je wil .

Is dat niet iets typisch “Vrouw” ??? Teveel vrouwelijke hormonen . Even een kuurtje doen 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.