REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 177)
    • Anoniem

Ik deel de visie met MUSHROOM .
        Het hangt van verschillende factoren af .Maar ik schrijf al weken dat het zonnig zal zijn dus daar kan het niet aanliggen . 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄

Anoniem

Voorlopig is er nog geen rit voorzien of gepland .
          Het is vooral de bedoeling dat we eens met ons allen gezellig samen zijn en praten over van alles en nog wat .
          Ik vreesde een beetje als ik er nog een ritje ging aan vast plakken we gingen gebonden zijn aan tijd en het spontane verloren kan gaan .
          Dat is juist leuk van niets gepland te hebben ; alles kan . 😉

Ps:als er mensen zijn die er een weekend van maken ,laat het maar weten .

We rijden met oude Porsches hoor, de meeste zijn al blij dat ze in Oostende geraken! 8)

Neenee, graptjen 😉
            Verleden keer is er ter plaatse een plannetje uitgedokterd om “de rit” nog even te verlengen, was heel plezant en ik denk dat we met een kleine 10 Porsches waren.
            Veel hangt natuurlijk af van de sfeer, het weer, of er iemand initiatief pakt, etc…

Wij gaan ook voor het eerst 🙂 😳

Als ik dan toch die rit onderneem om naar Oostende te rijden vanuit het verre Limburg, zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken om plaatselijk mss nog een klein ritje te doen.

Iemand suggesties of intresse om mee te rijden? 😉

ben ook van de partij 😆

Anoniem

Dit weekend nog enkele inschrijvingen erbij gekregen . 🙂 🙂
                  Het zal aardig vol lopen .

Anoniem

Thanks Mushroom , we gaan ervoor zorgen dat de vis jullie smaakt .

Heb ook net betaald en zie er al naar uit 8)

overschrijving is net gebeurd!
                        Word mijn/onze eerste uitstap met porscheforum,kijk er naar uit!
                        Moesten er nog mensen uit limburg vertrekken,laat wat weten,kunnen we mss met paar wagens achter mekaar tot daar rijden

Kristof

😀 😆 😆 😉

Anoniem

ibiz@ke je bent ingeschreven .
                            Rocco indien ik jou was ik zou geen witte gt3 nemen maar een grijze gt3rs is nog veel spannender .
                            Via deze weg wil ik vragen degene die nog niet hebben ingeschreven en toch willen komen om me een PM (peroonlijke mail )te sturen met vermelding van het aantal personen ,jullie nickname ,voorkeur voor vis of vlees .
                            Van mij krijgen jullie dan een antwoord terug met bevestiging van inschrijving ,het rekeningnummer waar op moet gestort worden en mijn persoonlijk email adres en telefoon nummer.

Groeten Funny (Bart)

gd1

We zullen er misschien ook bij zijn.

als er nog plaats is voor een newbie en z’n vrouwtje reserveer ik graag!

en ondertussen kunnen wij wat joyriden met ene witte gt3 die daar onbeheerd achter gelaten is 😛 😆

Anoniem

@porsche914orange ,
                                    Misschien kan ik ‘s morgens met mijn fietsje naar Bruggen komen ,een P ophalen ,fietsje in de auto en naar Oostende,terug met de fiets naar Brugge en de andere P ophalen enz.Gezien het aantal P’s zal ik wel eventjes bezig zijn .
                                    ‘s Avonds bekijken jullie het maar .

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.